abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128692333
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:38 schreef 123dudeguys het volgende:
comp_lex, misschien wat meer werken aan je sociale voelsprieten. je moet altijd meegaan met de groep als je niet de alfa man bent, bijv de groep in dit topic zegt dat je niet moet whinen, toch doe je het 4 paginas lang. iemand met sociale voelsprieten herkent gewoon en pas zijn gedrag aan.

ook erg belangrijk, het lijkt erop alsof je niet voor jezelf opkomt. je moet wat meer aan eigenbelang denken.
Hij mag best 'whinen' van mij. Al is het wel zo fijn als een ander dan ook iets daarvan mag zeggen.
pi_128692574
Prozac is trouwens omhooggegaan naar 40 mg!! Had ik dat al eens verteld..hihi..
Ben er wel blij mee, misschien dat ik me echt beter ga voelen.
  zondag 7 juli 2013 @ 21:10:54 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128698739
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut

Sorry dat ik zo raar deed.
Sterk van je om dit te zeggen. Ik zal probrren mijn adviezen voor me te houden voortaan ;) en ik hoop dat ze je bij ucp een beetje uit die dip kunnen helpen. En dat je de
dingen dan wat positiever gaat zien ^O^
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 7 juli 2013 @ 22:03:20 #204
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128700983
Mooi topic is dit toch ook. Waar ervaringsdeskundigen elkaar helpen. O+.

Ik denk echt wel dat cognitieve gedragstherapie Comp_Lex zou kunnen helpen!
Als ik zijn anekdote hoor over aangesproken worden voor enquetes op straat, en dat hij daar het gevoel van krijgt dat hij een sukkel is, dan is dat toch wel een onredelijke gedachte die makkelijk bij te stellen is.
Het leven wordt namelijk wel erg zwaar als je zelfs bij zulke banale dingen jezelf al aan het "afzeiken" bent. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 7 juli 2013 @ 22:15:08 #205
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128701584
Dank voor je reply Gray, herken veel in dat verhaal. Heel veel : (.

Heb zelf weer even een kut moment. Knallende ruzie met mijn vader gehad. En ik wou dat even kwijt aan iemand. En toen besefte ik ook al weer.. fuck, ik heb met letterlijk helemaal niemand anders dan mijn vader contact betreffende de familie.. No one. En toen besefte ik, zondag avond, ja, iedereen gaat weer aan het werk, maar ik zit sinds April al zonder werk ..

Moet ik dan toch weer maar mee doen met de dans van iedereen hier? Mits er een knopje was zou ik drukken *; Lekker verdwijnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 7 juli 2013 @ 22:18:21 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128701746
Hier ook niet de beste dag gehad. Een wandeling naar de supermarkt zette me weer aan het denken over van alles. Eenmaal weer thuis gaat al snel de knop weer om.
  zondag 7 juli 2013 @ 22:18:29 #207
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128701754
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:

Heb zelf weer even een kut moment. Knallende ruzie met mijn vader gehad. En ik wou dat even kwijt aan iemand. En toen besefte ik ook al weer.. fuck, ik heb met letterlijk helemaal niemand anders dan mijn vader contact betreffende de familie.. No one. En toen besefte ik, zondag avond, ja, iedereen gaat weer aan het werk, maar ik zit sinds April al zonder werk ..

Moet ik dan toch weer maar mee doen met de dans van iedereen hier? Mits er een knopje was zou ik drukken *; Lekker verdwijnen.
*geeft bro-hug

Wat wilde je kwijt? Iets familie-gerelateerds?

En ik neem aan dat je zonder werk zit op dit moment gezien de depressie/angst hè?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 7 juli 2013 @ 22:32:23 #208
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128702425
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Detroit het volgende:

[..]

*geeft bro-hug

Wat wilde je kwijt? Iets familie-gerelateerds?
Mja, issues met mijn familie over .. hoe ik met mijn famlie moet omgaan. Ik heb bewust het contact doorgesneden maar ik had (eerlijk is eerlijk) niet de ballen om ze dat recht tegen hun gezicht te zeggen.

En dan voel je toch een eenzame sukkel. Ook al heb ik een interessant sociaal leven, ze wonen allemaal niet bij me om de hoek en als het niet voor mijn huidige dame was geweest die komende woensdag komt, had ik letterlijk niks te doen gehad. Ik kan niet nog 3 week thuis zitten in mijn uppie om weer te wachten op therapie.

En then what? Wat voor zin heeft het dan? Ik ga met mijn huidige dame een weekje Nederland rond, hotel hier en daar pakken en overal een beetje van genieten en daarna moet ze weer aan het werk en zie ik haar pas weer in Augustus.

Ik doe niks, heb verder ook niks te doen. En mijn contact met mijn vader loopt steeds sneller achteruit en het voelt nu toch wel alsof die laatste knik er aan zit te komen. Die knik van helemaal alleen.

Gek is dat aeh? Ik kan me soms heel alleen voelen, maar gooi mij in een tent en ik vermaak me altijd wel. Ik vind altijd wel iemand om tegen te kletsen en ben altijd wel mezelf. Maar ik zie het niet anders als gewoon 'vlotte fun'. Een leuke avond uit.

quote:
En ik neem aan dat je zonder werk zit op dit moment gezien de depressie/angst hè?
Yip. Ik heb overigens gewoon ontslag genomen. Ik werkte als investment banker bij mijn laatste job en die uren en het werk waren gewoon ruk :r, mijn collega's waren oversexte alfa mannetjes die alleen maar aan neuken, sex en hete chicks en porsche denken. En wanneer je ze ziet stappen falen ze vaak ook nog keihard ( :') _O- ). En ik dat werk qua intelligentie niet meer trok. Het was voor mijn gevoel echt lopende band werk.

Ik voel me echt een dwaas dat ik niet normaal mee kan doen. Ik mijn familie het contact heb moeten afsnijden en ook ben gekapt met die baan omdat ik continu aan mijn ex moest denken. :r

Echt, was ik die bouwvakker maar met paar kilo te veel, vrouwtje en 3 kinder en 1.5x modaal salaris bijv.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 7 juli 2013 @ 22:33:06 #209
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128702467
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:
Hier ook niet de beste dag gehad. Een wandeling naar de supermarkt zette me weer aan het denken over van alles. Eenmaal weer thuis gaat al snel de knop weer om.
Thuis is een safe haven voor Cue? Muziekje aan, Cue in d'r element? Buiten is de grote boze wereld?

Voel me ku-hut :r
  zondag 7 juli 2013 @ 22:39:10 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128702753
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Thuis is een safe haven voor Cue? Muziekje aan, Cue in d'r element? Buiten is de grote boze wereld?

Voel me ku-hut :r
Ow nee dat niet. Maar thuis is wel op een 1 of andere manier een trigger dat al m'n goede voornemens verdwijnen / positieve of negatieve gedachten verdwijnen vaak.
Al ontstaan ze er natuurlijk ook wel, maar dan gebeurd er of niets of ik ga slapen / tv aan en dan is het weer weggestopt.

:*
  zondag 7 juli 2013 @ 22:57:12 #211
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128703694
Uff : (. Wat voel ik me ook gaar. Ik wil eigenlijk ook gewoon een familie hebben. Eens kerst vieren met 'familie' of sinterklaas 'met familie'. Of verjaardagen 'met familie'.

Ik voel me net zo'n zwart schaap, ik hoor er niet bij. Wetende dat ik wel een grote familie heb, wel geaccepteerd zou worden maar ik er alleen maar ruzie zou krijgen :'(
pi_128703740
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Uff : (. Wat voel ik me ook gaar. Ik wil eigenlijk ook gewoon een familie hebben. Eens kerst vieren met 'familie' of sinterklaas 'met familie'. Of verjaardagen 'met familie'.

Ik voel me net zo'n zwart schaap, ik hoor er niet bij. Wetende dat ik wel een grote familie heb, wel geaccepteerd zou worden maar ik er alleen maar ruzie zou krijgen :'(
Kom bij mijn familie *;
  zondag 7 juli 2013 @ 23:00:19 #213
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128703830
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Catnip het volgende:

[..]

Kom bij mijn familie *;
Jij had daar toch ook issues mee? Ik zit aan 1 kant van de familie die zwaarmoedige ondernemers zijn. Echt van die zakelijke nuchtere Groningers. Geen gevoelens, geen emoties. Alles binnenskamers..

En de andere kant zijn het de christen-fundi gereformeerd vrijgemaakte baptisten.

:'(
  zondag 7 juli 2013 @ 23:05:30 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128704076
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:

Welcome to my world. Al zou ik er geen ruzie mee krijgen, ik voel er gewoon geen band mee.
pi_128704196
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Graag gedaan. :)

quote:

Je kan het hier altijd kwijt. En dans lekker mee! Dans alsof er niets anders is! *O*
pi_128704328
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij had daar toch ook issues mee? Ik zit aan 1 kant van de familie die zwaarmoedige ondernemers zijn. Echt van die zakelijke nuchtere Groningers. Geen gevoelens, geen emoties. Alles binnenskamers..

En de andere kant zijn het de christen-fundi gereformeerd vrijgemaakte baptisten.

:'(
Ja dat wel..maar aan de andere kant ook wel weer heel close. Ruzie hoort erbij..
  zondag 7 juli 2013 @ 23:20:29 #217
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128704750
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Welcome to my world. Al zou ik er geen ruzie mee krijgen, ik voel er gewoon geen band mee.
Maar geeft je dat een onnatuurlijk raar gevoel?

Om iets over mezelf te zeggen, ik ben vanaf groep 1 van de basisschool tot aan de 2e van VWO meerdere malen verhuisd en ben denk ik bij een vijftal foster parents geweest. Die toen ik in groep 1/2/3 etc. zat kan ik me allemaal niet meer herinneren maar die daarna wel, en dat was geen pretje. Ben niet geslagen maar vaak genoeg uitgescholden als sukkel en dat ik bijv. minder eten kreeg omdat ik niet 'echte' familie was en zij mij hadden puur vanwege het geld ( :') )

Ik was in die jaren altijd jaloers op mijn vriendjes en vriendinnetjes want die hadden een moeder vader en evt. een zus of broer. s_e had een vader die continu aan het werk was en daar woonde ik mee samen.

Kerst? Sinterklaas? Forget about it. En nu we toch al wel een tig aantal jaar verder zijn, voel ik me op dat vlak vreemd. Want de echte vrienden die ik heb, zijn echt toffe gasten, maar het voelt niet natuurlijk. 1tje ben ik in een bibliotheek tegen gekomen, de andere tijdens het beleggen, en weer een ander tijdens een potje volleyabal. Pure willekeur, maar als ik er dan op dat moment niet was geweest had ik die mensen niet ontmoet..

M'n vader zou het nooit toegeven maar heb echt het idee dat ik een 'foutje' ben. Gezien na mijn geboorte mijn moeder werd afgescheept naar een psychiatrisch centrum en mijn vader mij dumpte bij zijn ouders..
  zondag 7 juli 2013 @ 23:23:58 #218
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128704905
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Graag gedaan. :)
Misschien komt dat omdat ik ook al wel momenten heb gehad in mijn leven waar ik ook al zaken heb afgesloten. Testament, waar ik begraven zou willen worden. Relaties afgekapt. Etc. Ik heb zelfs al wel eens een brief geschreven. Het meest relaxte voor mij persoonlijk was dat die momenten enorm rustgevend waren en ik enorm helder kon nadenken.

En je dan inderdaad enigszins op bepaalde momenten buiten jezelf gaat keren, dat moment van, je leven flashed voor je ogen, die heb ik ook al wel een tig keer meegemaakt :) De wisseling is pas gekomen toen ik ging lezen over psychologie, zen etc. Stel ik had het iq van een kersenpit gehad was er nu ergens in Londen een grafsteen met mijn naam er op geweest.
  zondag 7 juli 2013 @ 23:24:34 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128704923
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:

Maar geeft je dat een onnatuurlijk raar gevoel?

Nouja, ik voel wel dat ik iets mis. Heb er nooit echt last van gehad, vond het vroeger ook wel iets hebben juist ofzo :')
Nu merk ik dat ik echt wel iets mis. Zeker als je de verhalen van anderen hoort... Een gevoel van "dat wil ik ook"
  zondag 7 juli 2013 @ 23:25:56 #220
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128704984
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, ik voel wel dat ik iets mis. Heb er nooit echt last van gehad, vond het vroeger ook wel iets hebben juist ofzo :')
Nu merk ik dat ik echt wel iets mis. Zeker als je de verhalen van anderen hoort... Een gevoel van "dat wil ik ook"
Maar beste Cue, hoe gaan we dat fixen? Dat voelen van het missen is overigens enorme mentale pijn. Blergh :- (
  zondag 7 juli 2013 @ 23:27:04 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128705056
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:

Maar beste Cue, hoe gaan we dat fixen? Dat voelen van het missen is overigens enorme mentale pijn. Blergh :- (
Nouja er zijn twee mogelijkheden. Of de banden met huidige familieleden verbeteren... en die stappen zetten.
Of het accepteren.
  zondag 7 juli 2013 @ 23:27:36 #222
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128705077
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja dat wel..maar aan de andere kant ook wel weer heel close. Ruzie hoort erbij..
Daar geloof ik niet in :). Ruzie hoort er niet bij. Ik vind het een beetje onzinnig dat heel emotioneel gedrag (gooien met dingen, schelden, etc.) echt zwaktebod is. We zijn volwassen en we kunnen ook gewoon normaal praten toch? Ik vraag me wel eens af als ik 2 mensen heel emotioneel zie discussieren. Dat heeft geen zin, die emoties unleashen stofjes in die hersenpan en je rationeel denkpatroon is volledig foetsie..
  zondag 7 juli 2013 @ 23:30:55 #223
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128705245
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik woon nog bij mijn ouders :')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 7 juli 2013 @ 23:31:26 #224
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128705278
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja er zijn twee mogelijkheden. Of de banden met huidige familieleden verbeteren... en die stappen zetten.
Of het accepteren.
Verbeteren is geen optie. Mijn familie aan beide kanten is echt knetter gek. I guess Cue gave me no other option besides acceptatie :).

Maar ja, het blijft knagen. Ook vandaag nog, met iemand gesproken, voelde zich even niet lekker en ging even langs bij zijn oom en tante. Het zijn woorden voor mij die me echt rare gevoelens geven. Uff mindfuck ;(
  zondag 7 juli 2013 @ 23:32:27 #225
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128705313
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik woon nog bij mijn ouders :')
Maar jij gaat er vanzelf wel een keertje weg :) Jij zet al stappen, psycholoog, studentenclubs, op pad, sport. Jij kunt die stappen nog maken.

Ik heb die stappen al gemaakt en het is nog steeds shit. In die zin heb jij nog dingen om naar uit te kijken. Ik niet. Wees dus happy beste lex!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')