Als je dood bent is er geen leven om gevoel te ervaren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli zingt mee![]()
Leuk liedje! Wel een heftig verhaal ja. Ik ben wel benieuwd wat je je nou precies ging voorstellen bij dat dood zijn. Was dat je eigen gevoel van als je dood bent bijv, of was je een soort aanschouwer van hoe je omgeving ging reageren oid? Ik kan het me moeilijk voorstellen, dus vandaar dat ik t vraag
Even he, Comp Lex... ik denk dat de meeste mensen hier jou best aardig/oke vinden. Alleen zie je dat zelf misschien zo niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut
Sorry dat ik zo raar deed.
Ik vond het niet raar, excuses zijn mi niet nodigquote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut
No prob.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet dat ik zo denk en dat het niet normaal is. Ik kan er eigenlijk vrij weinig aan doenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:26 schreef Gewas het volgende:
[..]
Even he, Comp Lex... ik denk dat de meeste mensen hier jou best aardig/oke vinden. Alleen zie je dat zelf misschien zo niet.
Voorwaarde om dat uit te stralen is dat je jezelf zo ziet, dat jij gelooft dat je dat bent.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb de laatste tijd iets vervelends opgemerkt:
Op straat word ik altijd als enige in een groep aangesproken door mensen die een enquete houden, Jehovah getuigen en andere gelovige mensen, zwervers, etc. Nooit de mensen voor mij of achter mij.
Ik straal dus blijkbaar uit dat ik een sukkel ben die je zo ter plekke neer kan meppen zonder dat ie iets terugdoet. Ik trek die mensen aan.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Op straat word ik altijd als enige in een groep aangesproken door mensen die een enquete houden, Jehovah getuigen en andere gelovige mensen, zwervers, etc. Nooit de mensen voor mij of achter mij.
Ik straal dus blijkbaar uit dat ik een sukkel ben die je zo ter plekke neer kan meppen zonder dat ie iets terugdoet. Ik trek die mensen aan.
Dat heb ik ook een tijdje gehad, nu nog wel eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb vorige week nog iets verschrikkelijk naars meegemaakt op dit gebied. Ik zat in de trein en op een gegeven moment kwam er een man naast me zitten. Hij was zo'n hele superextraverte homo die gewoon niet kon kappen met praten en overal commentaar op moest geven. Ik was gewoon bezig met mijn mobiel => "Ja! Samsung! Dat is een goed merk! Ik heb een tablet blablablablabla". Het was een marteling voor me, maar ik ben natuurlijk zo'n eitje dat niet asociaal genoeg is om te zeggen dat ie moest kappen. Gelukkig duurde het maar een halfuur.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef Catnip het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, nu nog wel eens.
Maar even een tijdje geleden zat ik nogal ergens mee, heel naar. Toen kwam ik een vrouw met een hond tegen hihi, echt een hele lieve vrouw trouwens. En toen begon ze ook over God te vertellen. Ook dat ik goed ben zoals ik ben, en dat ik mij niet hoef te veranderen.
Dat troostte mij toch wel..
Dat zeg ik wel tegen ze, maar ik moet dat altijd zeggen als ik van de ene plek naar de andere loop.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Re het volgende:
Wat is er mis met het zeggen dat je geen interesse hebt in zulk soort dingen
Hier nog zo eentje, ik zie het ook als iets positiefs. Blijkbaar straal je uit dat je open bentquote:Op zondag 7 juli 2013 16:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Al zie ik het zelf alsof ik benaderbaar overkom en dat het voor mensen makkelijk is me aan te spreken.
Overigens wordt me ook vaak de weg gevraagd, zelfs in voor mij vreemde omgevingen.
Ja precies!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje, ik zie het ook als iets positiefs. Blijkbaar straal je uit dat je open bent
Af en toe zou ik willen dat ik dergelijke zaken kon geloven.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:14 schreef Catnip het volgende:
En ik geloof dat alles gebeurd met een reden, en dat vind ik het mooie eraan..vaak zit er wel iets in. Niet altijd natuurlijk, maar soms moet je misschien meer open zijn, of krijg je een belangrijke boodschap mee. En soms wil God je ook dingen duidelijk maken..tenminste zo zie ik het..
Maar ik ben raar hihi.
Niets raars aan hoor! Ik geloof alleen niet dat alles een reden moet hebben en ik geloof ook niet in een God of een andere hoge macht. Ik geloof dat alles in jezelf zit en dat je daarnaar op zoek moet.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:14 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja precies!
En ik geloof dat alles gebeurd met een reden, en dat vind ik het mooie eraan..vaak zit er wel iets in. Niet altijd natuurlijk, maar soms moet je misschien meer open zijn, of krijg je een belangrijke boodschap mee. En soms wil God je ook dingen duidelijk maken..tenminste zo zie ik het..
Maar ik ben raar hihi.
Waarom vond je dat verschrikkelijk naar?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog iets verschrikkelijk naars meegemaakt op dit gebied. Ik zat in de trein en op een gegeven moment kwam er een man naast me zitten. Hij was zo'n hele superextraverte homo die gewoon niet kon kappen met praten en overal commentaar op moest geven. Ik was gewoon bezig met mijn mobiel => "Ja! Samsung! Dat is een goed merk! Ik heb een tablet blablablablabla". Het was een marteling voor me, maar ik ben natuurlijk zo'n eitje dat niet asociaal genoeg is om te zeggen dat ie moest kappen. Gelukkig duurde het maar een halfuur.
Ik geloof ook niet in een god, maar wel dat er dingen zijn die we niet kunnen verklaren, spirituele dingen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Niets raars aan hoor! Ik geloof alleen niet dat alles een reden moet hebben en ik geloof ook niet in een God of een andere hoge macht. Ik geloof dat alles in jezelf zit en dat je daarnaar op zoek moet.
Ik wil gewoon veelal met rust gelaten worden.quote:
Ik had bovenstaande zo kunnen schrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Niets raars aan hoor! Ik geloof alleen niet dat alles een reden moet hebben en ik geloof ook niet in een God of een andere hoge macht. Ik geloof dat alles in jezelf zit en dat je daarnaar op zoek moet.
Ik geloof wel in God. Mijn moeder heeft laatst ook iets heel moois meegemaakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien wilde die meneer wel vrienden worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil gewoon veelal met rust gelaten worden.
Misschien, maar ik had geen klik met hem. Ik ken wel andere mensen waar hij hele goede kameraden mee kan worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien wilde die meneer wel vrienden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |