quote:
Jij bent niet naief genoegquote:Op zondag 7 juli 2013 00:55 schreef APK het volgende:
Doping maakt wmb zowel de koers als de programma's over de koers leuker
Mart die opeens kritisch gaat doen en een idioot zoals Krabbe die doet alsof het allemaal normaal is wat we vandaag te zien kregen en er niet eens een vraagteken bij wil zetten![]()
Wel een beetje stuitend dat hij geen tegenspraak accepteerde en totaal overtuigd van zijn gelijk lijkt te zijn.
Dan is het goed.quote:
quote:
Niks vreemds aan. Oh wacht, ik zit op het verkeerde subforumquote:Op zondag 7 juli 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die vergelijking van Tim Krabbe van het lijstje klimtijden met complottheorieën over 9/11 wel heel vreemd.
En dit ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die vergelijking van Tim Krabbe van het lijstje klimtijden met complottheorieën over 9/11 wel heel vreemd.
en dat noemt hij geen feiten. Hij vindt dat dopingtests alleen feiten zijn, blijkbaar. Net als Smeets: die vindt getuigen geen bewijzenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:45 schreef Nober het volgende:
Ik wil die Krabbe wel op een feestje treffen en het dan over Sky hebben, verhuis ik gewoon met hem mee als hij naar een andere tafel gaat.
De man wil na al die dopingaffaires er niet eens aan denken dat Froome ook maar iets gebruikt zou kunnen hebben terwijl hij 'schoon' maar 17 seconden toegeeft op de snelste tijd ooit, hij was zelfs sneller dan Ullrich en ook maar 15 seconden langzamer dan Armstrong's snelste tijd. Kennelijk wil Krabbe geloven dat Froome snel is van zichzelf sinds de Vuelta in 2011.
Hij zei dat het nog onzeker was vanwege het vliegtuigquote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweet is verwijderd zie ik..
[ afbeelding ]
Ook de tweet van Hendriks is weg:
[ afbeelding ]
Denk dus dat er eentje van bovenstaanden niet komt.
Vertel, ik heb gisteren niet gekeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:13 schreef Zelva het volgende:
Nu aan het terugkijken, maar Wintels:! x 1000.
Sowieso altijd al een enorme idioot geweest.
Wel een leuk onderwerpquote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Andere Tijden Sport er nog tussenzit. Meestal juist wel lekker om met een klein kwartiertje ertussen van TdJ naar Mart over te schakelen.
Ik heb het al een keer eerder voorbij zien komen. Wel aardig verhaal, maar toch niet echt boeiend genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een leuk onderwerp
Andere Tijden Sport duikt in het verhaal van Sauna Diana. Een luxe bordeel dat in de jaren '80 met een eigen bus de Tour de France binnenreed.
Elke wielerploeg van enig niveau beschikt tegenwoordig over een hypermoderne bus, maar dat was dertig jaar geleden wel anders. Profrenners zaten na de finish opgevouwen in de ploegleidersauto bij te komen van de koers. De familie Siemons van Sauna Diana uit Zundert bracht daar verandering in. Pa en ma kopen een Engelse dubbeldekker waarin ze hun koersende zoons kunnen verzorgen.
Ik ken het nog niet, klinkt een beetje als een verhaal van Gertje.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer eerder voorbij zien komen. Wel aardig verhaal, maar toch niet echt boeiend genoeg.
Ik vind de nieuwe tijden (doordeweeks dus) ook prettiger. Dan kan ik daarna nog even een uurtje werken of een film kijken ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet, klinkt een beetje als een verhaal van Gertje.
Maar wel jammer dat het eerst nog komt, kwart voor 12 is voor mij EIGENLIJK net even te laat om naar bed te gaan.
Tot 11 uur is een prima tijd, daarna eventueel nog een stukje Knevel en vd Brink. En ook mooi dat het aansluit op TdJ.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe tijden (doordeweeks dus) ook prettiger. Dan kan ik daarna nog even een uurtje werken of een film kijken ofzo.
Ohquote:
Ja iets met een soort rijdend bordeelquote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is altijd op zondag. Eerst Andere Tijden Sport over dat Sauna-team oid.
Dat klinkt goed...is er al een topic.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iets met een soort rijdend bordeelDe verhalen van Gertje zijn er niks bij.
Er is een andere tijden sport topic. Even zoeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klinkt goed...is er al een topic.
SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is een andere tijden sport topic. Even zoeken.
Ik maak net de 4 aanquote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3
Is nog geen #4
Sauna Diana.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iets met een soort rijdend bordeelDe verhalen van Gertje zijn er niks bij.
Die voor TdJ was tien minuten...quote:
net 10 minuten voor tdjquote:
Over de NOS tijdens afgelopen OS begin je beter niet..quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Redefine het volgende:
En tijdens de OS leek de NOS wel een commerciële omroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |