SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicknow'm sayin?
word? word.
quote:
Kan al:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wachten totdat ze met drones gaan filmen, dan kunnen ze er veel dichterop.
De kok heeft de biefstuk dit jaar vergeten.quote:
De Porte van vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Die Kennaugh onderaan die col, zie het voor het eerst, jezus man.
"Huh wie? Een of andere sjeik?"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw van Zetten uit Tiel weet niet wie EL Tie Die is.
Mart heeft dit jaar schijt aan mevrouw Van Zetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw van Zetten uit Tiel weet niet wie EL Tie Die is.
Contador onder de dope had Froome eraf gereden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
[..]
En de Sky ploeg ook, geloof ik.
Dat optreden bij DWDD was behoorlijk gênant jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef alors het volgende:
Wat is deze man toch oneindiger veel sympathieker dan die broer van hem.
Nogal jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat optreden bij DWDD was behoorlijk gênant ja
true.quote:
Dat is nou eenmaal Mart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef De_Fietser het volgende:
Mart moet kappen met voor Nederland te spreken.
Deze Froome was niet te verslaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
Gefeliciteerd met je vierde plekHet tekent de Nederlandse mentaliteit.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
Gefeliciteerd met je vierde plekHet tekent de Nederlandse mentaliteit.
Die van Sky?quote:
ik blijf daarvoor strijdenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Ik kan Laurens nooit meer zien zonder aan die ene foto te denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, een spoilertje.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]SPOILER IS LEEG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, een spoilertje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar het is wel warm hè ! Oké, vorig jaar droeg Mart jasjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:33 schreef Klavertjevijf het volgende:
Jammer dat Mart geen bijzonder blitse jasjes of overhemden aan heeft dit jaar. Deed ie andere jaren toch beter.
Maar wel iets meer levensvreugde.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
LtD heeft een beetje dezelfde uitgemergelde kop als Theunissen.
Ze doen alsof ze een geweldige prestatie hebben geleverd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze nou net alsof ze iets gewonnen hebben?
Dat krijg je na magere jaren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze nou net alsof ze iets gewonnen hebben?
*start lachband*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
NOS ging het wielrennen zakelijk benaderen
Waan van de dagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Kijk uit of je krijgt Patty Brard of Humberto Tan over je heen.quote:
Dit is wel een hoofdact. Service hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hebben ze toch ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze een geweldige prestatie hebben geleverd.
Zekerquote:
Mart bedoelt het niet zoals jij denkt dat hij het bedoelt.quote:
de mooiboys zitten op fokquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij is niet echt knapper van geworden
Ik kijk ook met het nodige cynisme hoor, maar hoe was de verdere rit toen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:40 schreef DeeBee het volgende:
Haha Froome rijdt sneller dan alle koningen in de Tour van 2003 o.a. en dan zien we geen supermensen meer zogenaamd.
Ohja, het regende niet en ook weinig zand, stof en modder. Ja, ze zijn schoon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mart bedoelt het niet zoals jij denkt dat hij het bedoelt.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mart bedoelt het niet zoals jij denkt dat hij het bedoelt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
Mart, ze zouden jou een schop onder de kont moeten verkopen.
Er zijn altijd wat hooggespannen verwachtingen voor nederlandse renners, en als die niet worden overtroffen, dan valt het tegen.quote:
hij praat iemand na.quote:
Terwijl die Cancellara vuil noemt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:44 schreef TLC het volgende:
Volgens Walsh rijdt Froome schoon, maar die likt zelfs de reet van Froome schoon als het moet
Ik begin het nu wel te denken ja. Het begon aardig maar dit gaat weer richting de waanzin van zijn broer.quote:
dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef xzaz het volgende:
Dat Sky doping gebruikt is toch zo duidelijk als wat niet? Geeft verder niks maar draai er niet om heen.
Tim out!quote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)MV_130705_Jens_Voigtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs Flecha is fan.
http://www.sporza.be/cm/s(...)MV_130705_VLV_Flecha
Oh god, straks meldt hij zich op BNWquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Haha, DeMart, pepermuntjeseter.
En haha, tuurlijk Krabbé, klimtijden en statistieken vergelijken met conspiracy denken..._
In zijn boek "43 wielerverhalen" gaat één van de verhalen over doping. Strekking weet ik niet mee precies, maar volgens mij vond hij doping niet zo'n probleem. Zoals ik al zei: die leeft nog in de jaren 80.quote:
Kun je lekker doorbreienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, straks meldt hij zich op BNW
En daarna el tie die goed controleren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef TLC het volgende:
Maar gelukkig zijn de apotheken van Contador en Andy Schleck dichtnu die van Sky nog
Jobs is 24/7 stijfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
dit is een stukje marketing waar apple steve jobs een stijve van zou krijgen
Ga je op kibbeling vissen ?quote:
flauw, Jobs is overleden.quote:
laten we het hebben over de geloste favorieten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Tim met zijn rapport, pfff volgende onderwerp graag.
heeft hij ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Krabbe denkt dat als die maar hard schreeuwt dat hij dan gelijk heeft.
Bijvoorbeeld, over de etappe van vandaag in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
laten we het hebben over de geloste favorieten.
Held is het. Ook een geweldige schaker waar ie mooie boeken over heeft geschreven.quote:
Toch wonderbaarlijk hoe TJ van Garderen door het ijs is gezakt, zeker gezien met het oog op de vorige Tourquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
laten we het hebben over de geloste favorieten.
Hij heeft gelijk en ongelijk tegelijk.quote:
Misschien wordt het meer geaccepteerd ALS HIJ WAT MINDER SCHREEUWT.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
Schijnbaar is iedereen met een interessante mening of verhaal tegenwoordig vervelend.
Ik vind zijn mening gedateerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
Schijnbaar is iedereen met een interessante mening of verhaal tegenwoordig vervelend.
nee, hij lult echt uit zijn nekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
nee mooie tv ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wordt het meer geaccepteerd ALS HIJ WAT MINDER SCHREEUWT.
Hij schreeuwt niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wordt het meer geaccepteerd ALS HIJ WAT MINDER SCHREEUWT.
ook dat, maar ook veel onzinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral drammerig. En wat Pino zegt: hij schreeuwt de hele tijd.
Dit dus. Idioot. Een echte kenner en liefhebber heeft het over z'n sport.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
Schijnbaar wordt iedereen met een interessante mening of verhaal tegenwoordig vervelend gevonden?
Jij hebt het Parijs-Nice topic dus niet gevolgd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een haat voor Froome maar niet voor Porte?
Het is zo'n jaren '80 mening.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
Schijnbaar wordt iedereen met een interessante mening of verhaal tegenwoordig vervelend gevonden?
Mensen hebben geen moeite met gepassioneerde sprekers, maar wel met sprekers die schreeuwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
Haten op Timde man is gepassioneerd hebben hoop mensen moeite mee in NL.
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Idioot. Een echte kenner en liefhebber heeft het over z'n sport.
Lees zijn boeken.
dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zijn boeken.
Dat ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral drammerig. En wat Pino zegt: hij schreeuwt de hele tijd.
dan kijk je toch naar het schijtlollige TdJ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen hebben geen moeite met gepassioneerde sprekers, maar wel met sprekers die schreeuwen
Hij is geen kenner.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zijn boeken.
Porte = baasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef stoereboii het volgende:
Wat lult Krabbé manFroome deed dat vorig jaar toch ook niet bij Wiggins... En Froome is toch sterker dan Porte, maar wat is Porte ook verschrikkelijk goed! Heel het peloton uit elkaar gereten
Ik zie niet wat er mis is met Mart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef De_Fietser het volgende:
Weet je wat ik liever heb.
Een andere presentator.
Ben niet eens een notoire Anti-DeMart-persoon.
Maar dit kan toch niet meer?
Nee joh, da's allemaal verzonnen. HET IS EEN CONSPIRANCY, ZEG IK JE.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef THEFXR het volgende:
20 Epo doden, het was niet voor niks dat ze midden in de nacht moesten opstaan om een stukje te gaan fietsen om het hart op gang te houden, dat staat bijna in elk wielerboek
ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Vooral een verblinde liefhebber, die de nare kanten van sport negeert, en dat is irritant.
Juist niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Vooral een verblinde liefhebber, die de nare kanten van sport negeert
liefhebber is het jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Vooral een verblinde liefhebber, die de nare kanten van sport negeert, en dat is irritant.
Kenny van Hummel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef TLC het volgende:
Hoe heet die wielrenner ook alweer die zijn stiefvader dood heeft geslagen ?
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt het Parijs-Nice topic dus niet gevolgd.
Vreselijk hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Porte = baas![]()
Ah Joost. Plaspauze dus.
Wat niet?quote:
Wat hij nu uitdraagt is nog exact wat op pag. 44-48 staat van zijn boek "43 wielerverhalen",, en column die hij begin jaren 80 schreef....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Ik kijk beide, maar vind Mart altijd beter. Heb Krabbé zijn boeken altijd met veel plezier gelezen. Dus je denigrerende toon is ongepastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dan kijk je toch naar het schijtlollige TdJ?
En hij schreeuwt niet.
Iets vinden is geen feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat niet?
Hij legt mensen woorden in de mond, negeert het feit dat hij zelf niet meer geloofwaardig is. En hij vertelt zaken alsof het een boek is, leuk voor in een boek, maar niet voor op tv.
jij begon hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk beide, maar vind Mart altijd beter. Heb Krabbé zijn boeken altijd met veel plezier gelezen. Dus je denigrerende toon is ongepast![]()
En hij schreeuwt wel degelijk.
Ah. Ik had het vooral over Krabbé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar werd opvallend vaak "Porte" gepost.
Is Mart volgens jou nog geloofwaardig?quote:
Ik reageerde op jouw denigrerende opmerking over mensen in Nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jij begon hoor.
En ik vond m niet schreeuwen.
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Is Mart volgens jou nog geloofwaardig?
Dan verschillen wij van mening.quote:
Slim is het niet nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Levert hem alleen nog maar meer emogifs op denk ik.
Dat kan zie Smeets vandaag voor het eerst deze tour.quote:
Ik vond in het gesprek net van wel.quote:
quote:
dat is gewoon zo. In Italië bv zijn er uitsluitend Tims op tvquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw denigrerende opmerking over mensen in Nederland.
Nee doping is 90% van deze sport, ze hebben eindelijk het licht gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef stoereboii het volgende:
Dude elke uitzending over doping. Organiseren zij dit programma uit passie voor de sport of omdat ze zo hard twijfelen? wordt echt wel vervelend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |