SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicknow'm sayin?
word? word.
quote:
Kan al:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wachten totdat ze met drones gaan filmen, dan kunnen ze er veel dichterop.
De kok heeft de biefstuk dit jaar vergeten.quote:
De Porte van vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Die Kennaugh onderaan die col, zie het voor het eerst, jezus man.
"Huh wie? Een of andere sjeik?"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw van Zetten uit Tiel weet niet wie EL Tie Die is.
Mart heeft dit jaar schijt aan mevrouw Van Zetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw van Zetten uit Tiel weet niet wie EL Tie Die is.
Contador onder de dope had Froome eraf gereden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
[..]
En de Sky ploeg ook, geloof ik.
Dat optreden bij DWDD was behoorlijk gênant jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef alors het volgende:
Wat is deze man toch oneindiger veel sympathieker dan die broer van hem.
Nogal jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat optreden bij DWDD was behoorlijk gênant ja
true.quote:
Dat is nou eenmaal Mart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef De_Fietser het volgende:
Mart moet kappen met voor Nederland te spreken.
Deze Froome was niet te verslaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
Gefeliciteerd met je vierde plekHet tekent de Nederlandse mentaliteit.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
Gefeliciteerd met je vierde plekHet tekent de Nederlandse mentaliteit.
Die van Sky?quote:
ik blijf daarvoor strijdenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Ik kan Laurens nooit meer zien zonder aan die ene foto te denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, een spoilertje.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]SPOILER IS LEEG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, een spoilertje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar het is wel warm hè ! Oké, vorig jaar droeg Mart jasjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:33 schreef Klavertjevijf het volgende:
Jammer dat Mart geen bijzonder blitse jasjes of overhemden aan heeft dit jaar. Deed ie andere jaren toch beter.
Maar wel iets meer levensvreugde.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
LtD heeft een beetje dezelfde uitgemergelde kop als Theunissen.
Ze doen alsof ze een geweldige prestatie hebben geleverd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze nou net alsof ze iets gewonnen hebben?
Dat krijg je na magere jaren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze nou net alsof ze iets gewonnen hebben?
*start lachband*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
NOS ging het wielrennen zakelijk benaderen
Waan van de dagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Kijk uit of je krijgt Patty Brard of Humberto Tan over je heen.quote:
Dit is wel een hoofdact. Service hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hebben ze toch ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze een geweldige prestatie hebben geleverd.
Zekerquote:
Mart bedoelt het niet zoals jij denkt dat hij het bedoelt.quote:
de mooiboys zitten op fokquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij is niet echt knapper van geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |