Ik kijk ook met het nodige cynisme hoor, maar hoe was de verdere rit toen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:40 schreef DeeBee het volgende:
Haha Froome rijdt sneller dan alle koningen in de Tour van 2003 o.a. en dan zien we geen supermensen meer zogenaamd.
Ohja, het regende niet en ook weinig zand, stof en modder. Ja, ze zijn schoon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mart bedoelt het niet zoals jij denkt dat hij het bedoelt.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mart bedoelt het niet zoals jij denkt dat hij het bedoelt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
Mart, ze zouden jou een schop onder de kont moeten verkopen.
Er zijn altijd wat hooggespannen verwachtingen voor nederlandse renners, en als die niet worden overtroffen, dan valt het tegen.quote:
hij praat iemand na.quote:
Terwijl die Cancellara vuil noemt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:44 schreef TLC het volgende:
Volgens Walsh rijdt Froome schoon, maar die likt zelfs de reet van Froome schoon als het moet
Ik begin het nu wel te denken ja. Het begon aardig maar dit gaat weer richting de waanzin van zijn broer.quote:
dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef xzaz het volgende:
Dat Sky doping gebruikt is toch zo duidelijk als wat niet? Geeft verder niks maar draai er niet om heen.
Tim out!quote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)MV_130705_Jens_Voigtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs Flecha is fan.
http://www.sporza.be/cm/s(...)MV_130705_VLV_Flecha
Oh god, straks meldt hij zich op BNWquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Haha, DeMart, pepermuntjeseter.
En haha, tuurlijk Krabbé, klimtijden en statistieken vergelijken met conspiracy denken..._
In zijn boek "43 wielerverhalen" gaat één van de verhalen over doping. Strekking weet ik niet mee precies, maar volgens mij vond hij doping niet zo'n probleem. Zoals ik al zei: die leeft nog in de jaren 80.quote:
Kun je lekker doorbreienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, straks meldt hij zich op BNW
En daarna el tie die goed controleren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef TLC het volgende:
Maar gelukkig zijn de apotheken van Contador en Andy Schleck dichtnu die van Sky nog
Jobs is 24/7 stijfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
dit is een stukje marketing waar apple steve jobs een stijve van zou krijgen
Ga je op kibbeling vissen ?quote:
flauw, Jobs is overleden.quote:
laten we het hebben over de geloste favorieten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Tim met zijn rapport, pfff volgende onderwerp graag.
heeft hij ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Krabbe denkt dat als die maar hard schreeuwt dat hij dan gelijk heeft.
Bijvoorbeeld, over de etappe van vandaag in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
laten we het hebben over de geloste favorieten.
Held is het. Ook een geweldige schaker waar ie mooie boeken over heeft geschreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |