Heeft ze nou een zaklamp in haar fluit zitten?!quote:
ik denk een plumeau om het spinrag te verwijderen...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft ze nou een zaklamp in haar fluit zitten?!
Oh ja, er piept ook nog iets bovenuit. Vreemd...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk een plumeau om het spinrag te verwijderen...
tja, ze heeft ooit bijna het huwelijk van een spicegirl met een voetballer vernield.....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, er piept ook nog iets bovenuit. Vreemd...
Een van de grootste aandachtshoeren uit de Nederlandse geschiedenis.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
is het trouwens waar dat Rob Stenders en Sander H de Coen en Sander show gaan overnemen tijdens de zomervakantie?
doe mij een Croquetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een film op Canvas kijken. lekker cultureel verantwoord. iets over een albanese vluchtelingen die een snackbar opent ofzo.
ALLAH SNACKBAR!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een film op Canvas kijken. lekker cultureel verantwoord. iets over een albanese vluchtelingen die een snackbar opent ofzo.
Zomaar, ik heb voor de verandering eens een vlaggetje genomenquote:
Ik vind het sfeervol!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zomaar, ik heb voor de verandering eens een vlaggetje genomen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme, de laatste zin maakt dit hele artikel smerig hilarisch
http://m.fok.nl/nieuws/607026
Haha watquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Scheidsrechter gesloopt bij voetbalwedstrijd
Geen Djeez-artikelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Scheidsrechter gesloopt bij voetbalwedstrijd
En nu danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour du Jour en Avondetappe kijken, standaard vanaf 20.30 t/m 23.20 onder de pannen
Bij Bart ging het volgens mij ook fout.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Holenmens het volgende:
Er is een playlist met alle keren dat de reclames niet werkten![]()
Ook die van vanmiddag met Timur.
http://www.youtube.com/pl(...)6ms43dlvO8nZhtLOdefJ
Ik wacht tot iets aan komt waaien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu lig ik op bed, 3FM aan, laptoppie erbij. Tourpouletjes bijwerken enzo. Vermaak me best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat in de OP.quote:
quote:
Dat dacht ik ook... Al kan je dit perfect uitknippenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Jon
Het lijken continu van die soundboardzinnen te zijn, maar het is gewoon echt, live
Jonquote:
Die man heeft zo'n droge humor.quote:
quote:
dat moet de woordgrap van Ramon zijn geweestquote:
quote:
Ik vond ze prima te etenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
Winner Taco
Die was toch helemaal niet zo erg bijzonder?
Dubbellikkers, maar die mag ik niet meer noemen...quote:
omg die waren monsterlijk lekker. Ik weet dat ze bij de Lidl ook liggen maar dan als een of ander c-merkquote:
Nope, helaas.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
.
Zo ik ben uitgereden voor dit weekend
Hier nog wat gemist? Bikinifoto van Minthy ofzo?
Euw... Sorry dat ik pijn oprakel enzulks, ik ga mezelf zo geselen met een braamtakquote:
Universitaire studie geneeskunde en nu zit ze achter de kassa bij de Albert Heijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik schrok toen ik zag wat mijn oudste nicht heeft gestudeerd en wat ze nu doet.
Nee precies hetzelfde als ik doe en wat ik wil gaan doenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Universitaire studie geneeskunde en nu zit ze achter de kassa bij de Albert Heijn?
Ah, je hebt blijkbaar nogal een hechte familie?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee precies hetzelfde als ik doe en wat ik wil gaan doenIk heb haar echt al 8 jaar niet gezien ofzo
Neequote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je hebt blijkbaar nogal een hechte familie?
Meh dat is wel kut jaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NeeOuders gescheiden, heb mijn vader inmiddels al 6 jaar niet gezien en daarmee dus die hele kant van de familie niet. Mijn opa is op zijn 97e gestorven en heeft ons vanaf zijn 92e ofzo al niet meer gezien dus. Opzich heb ik daar wel spijt van.
Wat 'n topic ookquote:
Muzikaal is het echt briljantquote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik krijg er echt oorpijn van als ik er langer dan 8 minuten naar luister, hoe doe je dat toch Pino?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het een tof album. Ontdekt dankzij Pino
Daar heb ik gisteren een nummer van gezien bij Canvas, maar op TV klonk het best valsquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef Cee het volgende:
Major Lazer was me een groot gekkenhuis zo te horen.Ik stond ondertussen bij The Script. Was ook leuk, maar anders.
Vocaal moet je er van houden maar ik vind het wel te doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren een nummer van gezien bij Canvas, maar op TV klonk het best vals
Misschien dat als je in het veld staat het wel allemaal mee valt, dat is wel vaker het geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Vocaal moet je er van houden maar ik vind het wel te doen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Vocaal moet je er van houden maar ik vind het wel te doen.
Gielquote:Op maandag 8 juli 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey jude draaien en dan bij het goede stuk afkappen![]()
Tevens dat, maar ekdom kan moeilijk 24/7 draaien.quote:
Wij hebben dit liedje een tijdje gezongen richting iemand uit onze vriendengroep in jouw variantquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij hebben dit liedje een tijdje gezongen richting iemand uit onze vriendengroep in jouw variant
Ben jij tegenwoordig Ajax supporter?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey jude draaien en dan bij het goede stuk afkappen![]()
wacht maar op volgende week maandag:quote:
Hij zit in Ibiza volgens mij, dus denk het ook ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wacht maar op volgende week maandag:
WAT EEN VAKANTIE, WAT EEN VAKANTIE
Gisteren nog opquote:Op maandag 8 juli 2013 10:18 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Hij zit in Ibiza volgens mij, dus denk het ook ja.
Derde weekend op rij dat ik niet genaaid heb, wel andere leuke dingen gedaanquote:
Altijd 3 platen op dit tijdstipquote:Op maandag 8 juli 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
Michiel heeft er zin in
Veel muziek weinig praten
Jezus dit soort dingen wetenquote:
Waar?!!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Lekker ding, lekker ding, lekker ding, oehoe!
Hoi.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Lekker ding, lekker ding, lekker ding, oehoe!
Goedemorgen!quote:
Jouw handen? Mooie nagelsquote:
Nagellak. Al die vrouwen die elkaar wijsmaken dat het mooi isquote:
Nee, niet mijn handen. Ik ben te lui om mijn nagels te lakkenquote:
Nou en? Als ik het maar mooi vind.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nagellak. Al die vrouwen die elkaar wijsmaken dat het mooi is
Volgens mij vind geen enkele man dat mooi![]()
Algemene generalisatie.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pleonasmequote:
Jammer dan, we doen niet alles voor jullie hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Da's lippenstiftquote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Idd, neutrale lak is welquote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's lippenstift
Nagellak kan best mooi zijn
Ook gewoon neutrale nagellak (geen kleur dus)...
Maar idd, liever niet, beetje afhenklijk van wat je aanhebt enzo
Whut?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zat gisteravond met familie bijeen bij de bbq, komt dit liedje op de radio. Niemand vond het mooi. Ik begreep ze niet.
quote:
Ze waren het liedje ook al zat.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zat gisteravond met familie bijeen bij de bbq, komt dit liedje op de radio. Niemand vond het mooi. Ik begreep ze niet.
Teleurstelling in de muizenfamilie.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren het liedje ook al zat.
Mijn teleurstelling in mijn familieleden werd gister alleen maar groter en groter.
Enorm sufquote:
Gelukkig ben ik met meer dan 50% van deze familie niet genetisch verwantquote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teleurstelling in de muizenfamilie.
Ik regelen wat katten, zijn we er van af.
Alle luisteraars een hele week met dat nummer in hun hoofd opzadelenquote:
Dat gaat nu al niet lukken.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alle luisteraars een hele week met dat nummer in hun hoofd opzadelen
Geen idee, nog nooit gezien dus zal wel niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Luna ontvang je TV Oost? Marleen is er op.
DM/PM overload danquote:
Dat gaat toch allemaal via PM/DM?quote:
Hoe lang moet je nog sparen voor de Senseo?quote:
Thanks voor de tip.quote:
Geen idee, ik zal eens in het spaarboekje kijken binnenkort.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog sparen voor de Senseo?
Kunnen we ook meesparen?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
DM/PM sla ik over, andere kanalen
[..]
Geen idee, ik zal eens in het spaarboekje kijken binnenkort.
Neen, punten zijn niet overdraagbaarquote:
Soa's welquote:
quote:
Alleen seksueel en aangezien ik punten spaar is er van dat soort viezige en onnozel geneuzel geen sprakequote:
Nee geen S.O.A. maar een soaquote:
Herpes aan je lip kan ook nog hequote:Op maandag 8 juli 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen seksueel en aangezien ik punten spaar is er van dat soort viezige en onnozel geneuzel geen sprake
Kiwi - Ananas. Het is een limited edition versie, maar deze mag van mij wel in het assortiment blijven.quote:
Ach, ik sluit me regelmatig een poosje op in huis, kan ook best gevaarlijk zijn. Je kan van alles stoten, alsnog ziek worden en nog van alles aan andere shit.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herpes aan je lip kan ook nog he
Dan heb je natuurlijk nog ringworm en andere schimmelinfecties... Leuk man...
Ik ga in quarantaine leven als ik het zo hoor...
Zoenen kost je geen pandapuntenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik sluit me regelmatig een poosje op in huis, kan ook best gevaarlijk zijn. Je kan van alles stoten, alsnog ziek worden en nog van alles aan andere shit.
Dan maar een kans op lipherpes![]()
(na m'n Senseo uiteraard)
Nu? Daar is het me veel te warm voorquote:Op maandag 8 juli 2013 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoenen kost je geen pandapunten
Dus, zullen we maar?
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu? Daar is het me veel te warm voor![]()
Zoek maar iemand die meer aan je idealen voldoet, is beter
Wordt hier even iemand keihard afgewezenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu? Daar is het me veel te warm voor![]()
Zoek maar iemand die meer aan je idealen voldoet, is beter
Ja, een beetje welquote:Op maandag 8 juli 2013 13:05 schreef ChatGirl het volgende:
Met zo'n naam vraag je er toch om om bedonderd te worden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)u__verdwijnt___.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |