Is dat erg raar ?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef TomAdorson het volgende:
Dat is wel eng om zomaar langs te gaan zonder aan te geven, terwijl jullie ruzie hebben. Ik zou teruggaan als ik jou was.
Ik zou het niet doen, hangt er ook van af hoe goed je relatie met haar is en wat voor meisje ze is. Maar mijn ervaring is dat dit soort acties averechts werken. Maar het is niet zo dat ik bijzonder wijs ben over vrouwen en relaties, dus misschien heb ik het verkeerd. maar ik denk dat het eerder fout zal aflopen dan goed.quote:
Kun je haar niet tenminste bellen en zeggen dat je komt?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef HosselKoning het volgende:
Ik ben halverwege dus geen zin meer om weer terug te gaan.
Nou kijk wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, hangt er ook van af hoe goed je relatie met haar is en wat voor meisje ze is. Maar mijn ervaring is dat dit soort acties averechts werken. Maar het is niet zo dat ik bijzonder wijs ben over vrouwen en relaties, dus misschien heb ik het verkeerd. maar ik denk dat het eerder fout zal aflopen dan goed.
Zal ik zo doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Kun je haar niet tenminste bellen en zeggen dat je komt?
Ik weet niet of ze mee leest.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi als FOK!ster in kwestie dit topic leest.
Hiquote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi als FOK!ster in kwestie dit topic leest.
Ik vind hem sowieso eng.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Hi...
Uhmm... zo vind jij het een lief gebaar van hem of eerder eng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |