Heeft ze nou een zaklamp in haar fluit zitten?!quote:
ik denk een plumeau om het spinrag te verwijderen...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft ze nou een zaklamp in haar fluit zitten?!
Oh ja, er piept ook nog iets bovenuit. Vreemd...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk een plumeau om het spinrag te verwijderen...
tja, ze heeft ooit bijna het huwelijk van een spicegirl met een voetballer vernield.....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, er piept ook nog iets bovenuit. Vreemd...
Een van de grootste aandachtshoeren uit de Nederlandse geschiedenis.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
is het trouwens waar dat Rob Stenders en Sander H de Coen en Sander show gaan overnemen tijdens de zomervakantie?
doe mij een Croquetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een film op Canvas kijken. lekker cultureel verantwoord. iets over een albanese vluchtelingen die een snackbar opent ofzo.
ALLAH SNACKBAR!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een film op Canvas kijken. lekker cultureel verantwoord. iets over een albanese vluchtelingen die een snackbar opent ofzo.
Zomaar, ik heb voor de verandering eens een vlaggetje genomenquote:
Ik vind het sfeervol!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zomaar, ik heb voor de verandering eens een vlaggetje genomen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme, de laatste zin maakt dit hele artikel smerig hilarisch
http://m.fok.nl/nieuws/607026
Haha watquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Scheidsrechter gesloopt bij voetbalwedstrijd
Geen Djeez-artikelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Scheidsrechter gesloopt bij voetbalwedstrijd
En nu danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour du Jour en Avondetappe kijken, standaard vanaf 20.30 t/m 23.20 onder de pannen
Bij Bart ging het volgens mij ook fout.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Holenmens het volgende:
Er is een playlist met alle keren dat de reclames niet werkten![]()
Ook die van vanmiddag met Timur.
http://www.youtube.com/pl(...)6ms43dlvO8nZhtLOdefJ
Ik wacht tot iets aan komt waaien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu lig ik op bed, 3FM aan, laptoppie erbij. Tourpouletjes bijwerken enzo. Vermaak me best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat in de OP.quote:
quote:
Dat dacht ik ook... Al kan je dit perfect uitknippenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Jon
Het lijken continu van die soundboardzinnen te zijn, maar het is gewoon echt, live
Jonquote:
Die man heeft zo'n droge humor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |