Heeft ze nou een zaklamp in haar fluit zitten?!quote:
ik denk een plumeau om het spinrag te verwijderen...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft ze nou een zaklamp in haar fluit zitten?!
Oh ja, er piept ook nog iets bovenuit. Vreemd...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk een plumeau om het spinrag te verwijderen...
tja, ze heeft ooit bijna het huwelijk van een spicegirl met een voetballer vernield.....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, er piept ook nog iets bovenuit. Vreemd...
Een van de grootste aandachtshoeren uit de Nederlandse geschiedenis.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
is het trouwens waar dat Rob Stenders en Sander H de Coen en Sander show gaan overnemen tijdens de zomervakantie?
doe mij een Croquetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een film op Canvas kijken. lekker cultureel verantwoord. iets over een albanese vluchtelingen die een snackbar opent ofzo.
ALLAH SNACKBAR!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga een film op Canvas kijken. lekker cultureel verantwoord. iets over een albanese vluchtelingen die een snackbar opent ofzo.
Zomaar, ik heb voor de verandering eens een vlaggetje genomenquote:
Ik vind het sfeervol!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zomaar, ik heb voor de verandering eens een vlaggetje genomen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme, de laatste zin maakt dit hele artikel smerig hilarisch
http://m.fok.nl/nieuws/607026
Haha watquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Scheidsrechter gesloopt bij voetbalwedstrijd
Geen Djeez-artikelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Scheidsrechter gesloopt bij voetbalwedstrijd
En nu danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour du Jour en Avondetappe kijken, standaard vanaf 20.30 t/m 23.20 onder de pannen
Bij Bart ging het volgens mij ook fout.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Holenmens het volgende:
Er is een playlist met alle keren dat de reclames niet werkten![]()
Ook die van vanmiddag met Timur.
http://www.youtube.com/pl(...)6ms43dlvO8nZhtLOdefJ
Ik wacht tot iets aan komt waaien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu lig ik op bed, 3FM aan, laptoppie erbij. Tourpouletjes bijwerken enzo. Vermaak me best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |