SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Moet je bij elke renner die een goede prestatie levert gaan praten over doping? Ik vind van niet. Wacht het gewoon lekker af en geniet er van.quote:
echt hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een held met 15 advocaten die 100 mensen de armoede heeft ingejaagd, ja, wat een held zeg
hij heeft een erge zware ziekte overwonnen waar velen aan overlijden..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een held met 15 advocaten die 100 mensen de armoede heeft ingejaagd, ja, wat een held zeg
En is daarna doorgaan met het inbrengen van giftige stoffen in zijn lichaam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij heeft een erge zware ziekte overwonnen waar velen aan overlijden..
Ja hij heeft echt gevochten. Je lichaam trekt het of trekt het niet .quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
valt wel mee, balkanker gaan er niet zo veel dood aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
das geluk hebben,ligt niet aan de persoon zelfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat weet sjef welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef TLC het volgende:
weet iemand haar adres, telefoonnummer en dergelijke ?
idd, erg vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Omdat ze de dochter van is, mag ze hier opeens treden
als je nu naar utrecht gaat kan je het haar zelf nog vragen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik kan haar wel een ongelukje gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef n00b13 het volgende:
Genee vraagt dat dan ook weer... (ongelukje?)
Ook al zong ze wel zuiver. Er treed nooit iemand op die niet ook aan tafel zit. Dus puur omdat ze dochter van is, krijgen we deze onzinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar, vriendjespolitiek, want ze zingt vals.
Geen idee ik was alweer darts aan het kijken toen ze begon te zingen.quote:
ach, ze is toch leuk om naar te kijken. niet zo negatief.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook al zong ze wel zuiver. Er treed nooit iemand op die niet ook aan tafel zit. Dus puur omdat ze dochter van is, krijgen we deze onzin
ze kan altijd nog met de benen wijd, he sjefff?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook al zong ze wel zuiver. Er treed nooit iemand op die niet ook aan tafel zit. Dus puur omdat ze dochter van is, krijgen we deze onzin
Ja OK heb je gelijk in. Maar als het nog echt goed was kon ik er nog wel mee leven, maar dit was gewoon slecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ziekte mentaal verslagen hoor. Kanker versla je door er niet aan toe te geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das geluk hebben,ligt niet aan de persoon zelf
Als het een gedrocht zou zijn geweest was dat echt niet gebeurd hoor, het één compenseert gewoon het ander.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Omdat ze de dochter van is, mag ze hier opeens treden
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef n00b13 het volgende:
Waar kan ik haar bestellen voor een a capella prive optreden met happy ending?
alsof je daar wat vanaf weet, het is een lichamelijke ziekte,jochiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ziekte mentaal verslagen hoor. Kanker versla je door er niet aan toe te geven.
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]Wat zijn jullie erg. Nooit een leuk meisje gezien? In het echt bedoel ik dan.
FOK!kers he. Denk het dus niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]Wat zijn jullie erg. Nooit een leuk meisje gezien? In het echt bedoel ik dan.
Armstrong denkt daar anders over, ventje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alsof je daar wat vanaf weet, het is een lichamelijke ziekte,jochie
Sinds wanneer komen Fok!kers buiten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Inderdaad en anders gewoon wat foedoe gebruikenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ziekte mentaal verslagen hoor. Kanker versla je door er niet aan toe te geven.
De variant die Armstrong kreeg, daar overleeft 95% van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Armstrong denkt daar anders over, ventje.
Heeeeeeeel slecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK heb je gelijk in. Maar als het nog echt goed was kon ik er nog wel mee leven, maar dit was gewoon slecht.
nee sorry dat telt nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb wel rubberen versies, telt dat ook ?![]()
dat was bij sex vooor de buch, zo'n gast die een pop naaitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nietszeggend voornamelijk, maar bij DWDD komen er met regelmaat een stuk slechtere langs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK heb je gelijk in. Maar als het nog echt goed was kon ik er nog wel mee leven, maar dit was gewoon slecht.
Definieer 'jullie'.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Ja sorry jongens was even vergeten dat jullie niet buiten komen
Neem het met een flinke bak zout, wil je? Dit is Fok! weetje..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
dat kijk ik nooit, weet je gelijk waaromquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggend voornamelijk, maar bij DWDD komen er met regelmaat een stuk slechtere langs.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was bij sex vooor de buch, zo'n gast die een pop naait
En ook daar is het vaak vriendjespolitiek en inderdaad bar slecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggend voornamelijk, maar bij DWDD komen er met regelmaat een stuk slechtere langs.
Je plaatje doet het niet en dat is misschien maar goed ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah, bij Sex voor de Buch.
dit is mijn collectiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee verklaar je nader? Het lijkt mij niet dat de muziek in DWDD je kan ontmoedigenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijk ik nooit, weet je gelijk waarom
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste jonge mannen op FOK! Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd
Bij mij wel, maar het gewoon een meme hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet en dat is misschien maar goed ook
ik weetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef TLC het volgende:
Zal wel in je cache zitten denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar het gewoon een meme hoor.
het is gewoon een pauper/hommo programmaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee verklaar je nader? Het lijkt mij niet dat de muziek in DWDD je kan ontmoedigen
Oh, okéquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is gewoon een pauper/hommo programma
je ouders ooit verteld?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef TLC het volgende:
Als klein jongetje probeerde ik vroeger stiekem te kijken naar de Pin-Up club
Ook een goeie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor Graham Norton op Comedy Central. Herhaling of niet.
Graham Norton Showquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor Graham Norton op Comedy Central. Herhaling of niet.
Fijn om te weten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je visie. Ik zal het meenemen in mijn eindberoordeling.
Oh excuseer dacht dat ik in het topic van de avondetappe zatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
het is al afgelopen he?
Gertje en Sjef Rademakers zaten er.
Die is leuk, beter dan die stomme broer van hem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh excuseer dacht dat ik in het topic van de avondetappe zatTour du jour kan ik zelfs niet zien hier in België
Hoor trouwens dat Tim Krabbé er is, die zat gisteren al in vive le vélo.
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:01:45Hoor dat ik wat zuur overkwam op tv over prestaties belkin! Even voor duidelijkheid ik was 1 min op over de streep ! Bij deze ik gun het hun reageer retweet
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:03:49En dat weten Bauke en Laurens ook wel !! Maar ik was na de knungels vandaar dat hoofd denk ik reageer retweet
Ik vond het ook al niet heel zuur overkomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef Mani89 het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:01:45Hoor dat ik wat zuur overkwam op tv over prestaties belkin! Even voor duidelijkheid ik was 1 min op over de streep ! Bij deze ik gun het hun reageer retweet
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:03:49En dat weten Bauke en Laurens ook wel !! Maar ik was na de knungels vandaar dat hoofd denk ik reageer retweet
Yep, verhuizen maar weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
En Mart komt zo al, ik dacht later, zappen dan maar dus.
Blegh Martquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
En Mart komt zo al, ik dacht later, zappen dan maar dus.
Jack aan het trollentwitter:jackvangelder twitterde op zondag 07-07-2013 om 09:15:41Mart's Avondetappe verplettert iedere avond Tour du Jour. NOS team levert wederom topprestatie met schitterende locaties reageer retweet
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Jack aan het trollentwitter:jackvangelder twitterde op zondag 07-07-2013 om 09:15:41Mart's Avondetappe verplettert iedere avond Tour du Jour. NOS team levert wederom topprestatie met schitterende locaties reageer retweet
De avondetappe blijft absoluut beter dan Tour du Jour, terwijl ik beide programma's met veel plezier kijk. Maar die vergelijkingen in kijkcijfers zijn volkomen nutteloos. Vrij zielig dat Jack, dat maar blijft doen. Doe zal Avatar daarom zeker ook de beste film aller tijden vinden, want het beste bezocht.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Sjekquote:Op zondag 7 juli 2013 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar Dries is er welquote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shows zonder Derken en / of Gertje vind ik flopshows.
Zou het een commerciële zender zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef Redefine het volgende:
Er zit dus gewoon bijna tien minuten reclame tussen het darten en Tour du Jour...
Die kutscheetgrap van Johan ging hem iets te ver.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
Viggo moet het vooral van zijn humor hebben.
Morgen laat ons aller Johan weer zijn licht over de Tour schijnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shows zonder Derken en / of Gertje vind ik flopshows.
De meeste reclames bij een commerciële zenders hebben reclame blokken van rondom de zeven minuten.quote:
Eigenlijk was ik van plan zonder laptop op bed te gaan liggen met broekie uit tv aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En Johannes is er, dan moet het wel een topshow worden
Doe dat maar ja. Als jij er niet bent is het meteen een flopshow, zagen we gisteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik van plan zonder laptop op bed te gaan liggen met broekie uit tv aan.
Wellicht blijf ik nog wel mobiel online.
Schijt reclame ja.quote:
Dan kan Genee zijn poep en piesgrappen maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker die dixies in de achtergrond.
Heb je vanmiddag nou gezien? MVG topshow, vanavond ook weer halve finale en finalequote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
heb gewoon 3 afleveringen gemist
die met derksen sowieso terugkijken
nee was aan het bbqenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag nou gezien? MVG topshow, vanavond ook weer halve finale en finale
kijk het wel terugquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maakt niet uit, belangrijkste is vanavond.
al smaakt die 10-7 winst op klaasen wel lekker.
Homoquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat hij iets anders bedoelde met "jouw man".
Het klonk wat anders ja. Al kan ik me dat bij Harmeling niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat hij iets anders bedoelde met "jouw man".
Ik heb die gisteren niet gezien en ben ook niet van plan hem terug te kijken als ik dat zo hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat maar ja. Als jij er niet bent is het meteen een flopshow, zagen we gisteren.
Nee is ook niet de moeite waard, was niet veel soeps.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die gisteren niet gezien en ben ook niet van plan hem terug te kijken als ik dat zo hoor.
Bij dit soort dagelijkse programma's heeft het ook niet zoveel zin om dat later nog terug te kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die gisteren niet gezien en ben ook niet van plan hem terug te kijken als ik dat zo hoor.
Waar was je gisteren dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje weinig anekdotes gisteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is ook niet de moeite waard, was niet veel soeps.
Wat is er mis met Boogerd?quote:
Helaas niet...zit tegenwoordig bij de Telegraaf.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef tax_freak het volgende:
Komt Danny Nelissen nog een keertje langs?
Ik vond het een heerlijk uitzendinkie. Afrikaanse prostituees met dikke balonen die aan voodoo doen, dat soort werk.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dat maar op een of andere manier liep het niet lekker. Sjef had wel anekdotes, maar die kwamen er ook een beetje rot uit.quote:
Boogerd >>> Nelissenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas niet...zit tegenwoordig bij de Telegraaf.
Bijlo, wil nog wel weten wie dat heeft verzonnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens maar 1000 x liever Danny dan Viggo of Bijlo.
Het was sarcastischquote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat maar op een of andere manier liep het niet lekker. Sjef had wel anekdotes, maar die kwamen er ook een beetje rot uit.
Ze hebben er vast subsidie voor gekregen...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijlo, wil nog wel weten wie dat heeft verzonnen.
Dan heb ik de helft van de anekdotes niet gehoordquote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was sarcastischGisteren was juist een aaneenschakeling van anekdotes. Hoeft niet erg te zijn, maar als ze niet interessant zijn of slecht verteld zoals gisteren, dan schiet het zijn doel voorbij.
Maak je geen zorgen, nu ik ook Peter Heerschop langs zie komen ben ik weggezapt bij dit slappe aftreksel van VI.quote:
Ophoepelen dan, je bent niet gewenst.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, nu ik ook Peter Heerschop langs zie komen ben ik weggezapt bij dit slappe aftreksel van VI.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, nu ik ook Peter Heerschop langs zie komen ben ik weggezapt bij dit slappe aftreksel van VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |