nog niet bekend.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
Hoe laat zal Klaassen tegen MvG/King morgen plaatsvinden?
Logisch ze zenden de nederlandse wedstrijden uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
gaan ze de partij van barney laten zien ipv live te gaan
rtl7
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
gaan ze de partij van barney laten zien ipv live te gaan
rtl7
Break Huybrechts.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:23 schreef icloud het volgende:
Het rtl volk kijkt liever naar de nederlandse partijen ipv de zoveelste slachtpartij van phil
Gelukkig kan hij nogal goed tegen zijn verliesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:36 schreef Monolith het volgende:
Zou ook nog extra zuur zijn voor barney als zijn angstgegner hier zou worden uitgeschakeld.
RTL7 tvquote:
De rtl commentator zou het steenslecht noemen.quote:
Hij kan zomaar terugkomen, maar hij begon wel erg slecht.quote:
Die twee zijn het vaakst in vorm m.i. Er zijn er wel meer die dat niveau halen als ze in vorm zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Op het moment is hij samen met Van Gerwen toch wel verreweg de beste als hij in vorm is.
Je bent toch niet voor zo gore kanker belg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
komt op een goed moment aangezien taylor weer duidelijk wat beter in zijn spel kwam
Heb wel respect voor ome Phil, al is het wel eens leuk om stuntjes te zien. Had totaal niet verwacht dat Ronny het taylor zo lastig zou maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Je en toch niet voor zo gore kanker belg?
Hoe moet eens wat meetrespect tonen voor onze god.
Ik ook niet, maar met dit gemiddelde maken heel veel spelers het hem moeilijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb wel respect voor ome Phil, al is het wel eens leuk om stuntjes te zien. Had totaal niet verwacht dat Ronny het taylor zo lastig zou maken.
Niveautjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef icloud het volgende:
J
[..]
Je bent toch niet voor zo gore kanker belg?
Hij moet eens wat meer respect tonen voor onze god.
Grootste verrassing die ik zie sinds barney er werd uitgekegeld door ene james richardson.quote:
Okequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij moet eens opbokken met gore kut duimpjes en cynische opmerking, het gezwel van dit topic
Kellett en Taylor is een wereld van verschil, al moet ik toegeven dat hij 100 gemiddeld gooide tegen Kellett.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen kellett gooide hij ook best goed
tsja, zag je ook op de UK Open, Dolan had 2 matchdarts toen. En toch ging taylor naar de kwartfinale.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
En toch zie je Taylor dit nog wel winnen, de wat lagere tegenstanders kunnen het vaak niet afmaken en verkrampen.
quote:
drugs are bad manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef icloud het volgende:
Zo goor kut tiefus amateurtje die denkt te moeten winnen van sire taylor, tiefus ventje
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef icloud het volgende:
Zo goor kut tiefus amateurtje die denkt te moeten winnen van sire taylor, tiefus ventje
Uh, oké.quote:
Tegen Barney gooit Phil dan weer geweldig, altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney moet bij zichzelf te rade gaan. Als zelfs Ronny wint van Taylor.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef icloud het volgende:
Laat mvg ook maar verliezen dan is deze tiefus kanker avond helemaal verpest
Ga eens in je polsen krassen met botte scheermesjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef icloud het volgende:
Laat mvg ook maar verliezen dan is deze tiefus kanker avond helemaal verpest
Tief jij eens opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Ga eens in je polsen krassen met botte scheermesjes.
Dat zijn geruchten en dat lijkt mij vrij onmogelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
Duitse commentator zegt inderdaad dat meisje waar Jelle foto's naar stuurde inderdaad zusje van MvG's vriendin was
Ben wel benieuwd ja. Jelle liet laatst weten niet zo'n fan meer te zijn van MvG.quote:
Netjes weer.quote:
Het schijnt volgens insiders dat sinds Jelle met de schoonzus van Michael heeft lopen emaillen de verstandhouding niet goed heeft gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef F.M.D. het volgende:
hoe is de verstandhouding tussen klaasen en van gerwen nu?. waren maatjes dacht ik.
Klopt. Spreken elkaar buiten het darten ook nooit meer. Mike gaat voor de 10-0 vandaag. Wat een baas is het.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het schijnt volgens insiders dat sinds Jelle met de schoonzus van Michael heeft lopen emaillen de verstandhouding niet goed heeft gedaan.
Wat denk jij er van vandaag? Denk dat van Gerwen Caven klop geeft in de finale.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Spreken elkaar buiten het darten ook nooit meer. Mike gaat voor de 10-0 vandaag. Wat een baas is het.Ohja Barney was ook weer lekker bezig.
Ga fietsen. Heb je de PL gemist? Al gooit Taylor 67 gemiddeld Barney wint toch nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen Barney gooit Phil dan weer geweldig, altijd hetzelfde
Ik hoop in ieder geval dat Caven de finale haalt. Echt de beste speler van dat bovenste gedeelte. Van Gerwen kan het nog wel lastig krijgen tegen Lewis denk ik, maar ga ook voor van Gerwen- Caven al gun ik het Klaasen ook wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij er van vandaag? Denk dat van Gerwen Caven klop geeft in de finale.
Klaasen en MvG zijn toch wel de spelers waar ik het hardste voor ga juichen de komende maanden.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Caven de finale haalt. Echt de beste speler van dat bovenste gedeelte. Van Gerwen kan het nog wel lastig krijgen tegen Lewis denk ik, maar ga ook voor van Gerwen- Caven al gun ik het Klaasen ook wel.
Is waar hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten en dat lijkt mij vrij onmogelijk
Die 100+ finisches zijn fenomenaal. Mike verneukt nogal eens dubbels, dus hij moet ze weer raken. Mijn favoriet is absoluut Mike, maar Jelle mag er ook zijn. Barney mag ik gewoon niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een genot om Jelle te zien spelen zo. Het lijkt alsof er vrij weinig veranderd is, maar toch wel aardig wat. Komt wel een stuk zekerde over, neemt iets meer tijd. Dubbels gaan als een tiet
Die geruchten zijn waar. Op youtube is een filmpje van de moeder van dat meisje en je hebt ook een filmpje met de familie van MVG die naar zijn PL wedstrijd kijken en daar is diezelfde moeder weer. Jelle is dus echt zo'n mongool geweest om het naar de schoonzus van MVG te doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd ja. Jelle liet laatst weten niet zo'n fan meer te zijn van MvG.
Heb gisteren weer zitten kijken. Nog een leuke puush (printscreenprogramma) gemaakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die 100+ finisches zijn fenomenaal. Mike verneukt nogal eens dubbels, dus hij moet ze weer raken. Mijn favoriet is absoluut Mike, maar Jelle mag er ook zijn. Barney mag ik gewoon niet.![]()
Mooi ik heb wel zin in de loting. Ja ik zag het en Thorton was ook nog redelijk matig. Ronny heeft wel kans vandaag. Barney moet echt weg van plek 8 nu loot hij elke keer Taylor in de kwartfinale en dus komt hij nooit verder meer dan dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat dinsdag de loting is voor de matchplay. Caven kan nog in de top 16 van de wereldranglijst komen als hij het toernooi wint.
[..]
Heb gisteren weer zitten kijken. Nog een leuke puush (printscreenprogramma) gemaakt.
[ afbeelding ]
. Hij straalde weer vrij weinig uit. Ook heeft ie weer aan zijn flights lopen kloten.
Eerste ronde van de WMP zie ik hem nog overleven, 2e ronde van het WMP krijgt hij gewoon klop van Pipe (of pipe wordt verslagen door een eendagsvlieg).
Probleem is als je een plekkie stijgt, dat je alweer MVG op je bord krijgt.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi ik heb wel zin in de loting. Ja ik zag het en Thorton was ook nog redelijk matig. Ronny heeft wel kans vandaag. Barney moet echt weg van plek 8 nu loot hij elke keer Taylor in de kwartfinale en dus komt hij nooit verder meer dan dat.
Jeb, hij moet naar plek 6, maar dat gaat nog lang duren denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probleem is als je een plekkie stijgt, dat je alweer MVG op je bord krijgt.
Niveau ligt tegenwoordig zo hoog. Als ie naar plek 6 wil, moet ie de world matchplay winnen en hopen dat Whitlock er in de eerste ronde uitvliegt op de WMPquote:Op zondag 7 juli 2013 12:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb, hij moet naar plek 6, maar dat gaat nog lang duren denk ik.
Ja hij heeft het allemaal mooi verneukt. Van nummer 2 van de wereld naar een subtopper.... Weet je of Jelle al is geklommen? Erg jammer dat hij tegen Mike moet anders kon hij zomaar de halve finale halen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niveau ligt tegenwoordig zo hoog. Als ie naar plek 6 wil, moet ie de world matchplay winnen en hopen dat Whitlock er in de eerste ronde uitvliegt op de WMP
[ afbeelding ]
van the stars of darts - armchairfan --> virtuele OoM
Dat houdt Slymaster op dat forum bijquote:Op zondag 7 juli 2013 12:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij heeft het allemaal mooi verneukt. Van nummer 2 van de wereld naar een subtopper.... Weet je of Jelle al is geklommen? Erg jammer dat hij tegen Mike moet anders kon hij zomaar de halve finale halen.
Op dat forum houden ze de OoM bij - alle ponden t/m het WK 2014quote:Op zondag 7 juli 2013 12:25 schreef hafcfan het volgende:
Die Anderson ohhhh. Kan de PL wel schudden als hij niks presteert dit jaar.
Moet hij ook makkelijk kunnen waar ik denk dat Vincent er op den duur nog wel eens uit kan gaan. Vooral als Bunting en Waites ook nog komen. Dat is het mooie aan darten het word alleen mar beter, want er komen er veel bij en er gaat niemand weg.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat forum houden ze de OoM bij - alle ponden t/m het WK 2014
[ afbeelding ]
Klaasen kan dus met een goede prestatie de top 32 weer binnen komen dit jaar (moet imo gek lopen wil dat niet gebeuren).
Ben benieuwd of het WK van vorig jaar overtroffen wordt. Puur genot was dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet hij ook makkelijk kunnen waar ik denk dat Vincent er op den duur nog wel eens uit kan gaan. Vooral als Bunting en Waites ook nog komen. Dat is het mooie aan darten het word alleen mar beter, want er komen er veel bij en er gaat niemand weg.
Kist niet die moet eerst van zijn Hyve afkomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of die Kist en Harms nog overstappen
bunting moet gewoon komen joh, zag je ook op UK Open, had de pech dat wright echt ziek goed gooidequote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kist niet die moet eerst van zijn Hyve afkomen.
Hij komt ook. Heeft hij op twitter al aangekondigd. Nu Waites nog.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bunting moet gewoon komen joh, zag je ook op UK Open, had de pech dat wright echt ziek goed gooide
echt? wanneer stapt ie over dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt ook. Heeft hij op twitter al aangekondigd. Nu Waites nog.
Na het WK. Zat vorig jaar al te twijfelen, maar nu komt hij. Vooral het geld was zijn drijfveer.quote:
Mooi manquote:Op zondag 7 juli 2013 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na het WK. Zat vorig jaar al te twijfelen, maar nu komt hij. Vooral het geld was zijn drijfveer.
Die ouwe pa van mij moet de broodjes nog warm maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man
Eerst even wat eten voor het spektakel begint
Thornton - R. Huybrechtsquote:
Eerst een inkomertje dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton - R. Huybrechts
Caven - Whitlock
MVG- Klaasen
Lewis - Hamilton
Vanavond (vanaf 9 uur!!)
Thornton/Huybrechts - Caven/Whitlock
MVG/Klaasen - Lewis/Hamilton
Finale
As per draw bracket dus
Denk je echt dat mvg gaat spelen of mag spelen(het vrouwtje) tegen zo zwijn? als dat waar zou zijn.quote:
Dat zou echt de grootste aanwinst zijn sinds Barney en co. Ba ba ba bird bird bird the bird is the wordquote:Op zondag 7 juli 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bunting moet gewoon komen joh, zag je ook op UK Open, had de pech dat wright echt ziek goed gooide
Waites is nog beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste aanwinst zijn sinds Barney en co. Ba ba ba bird bird bird the bird is the word
alleen schijnt ie nog niet te willen wegens dat timemrwerk wat hij doet. al is het laatste watr ik daar over heb gehoord de lakeside finalequote:
Klopt hij ziet darten ook meer als een hobby.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen schijnt ie nog niet te willen wegens dat timemrwerk wat hij doet. al is het laatste watr ik daar over heb gehoord de lakeside finale
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Mwah. En Bunting is meer een character
Gore vetzak.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Mwah. En Bunting is meer een character
Sorry haha, had dat daar inderdaad ook gewoon kunnen zienquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat 19tje in beeld zegt het.
(19 +1) /2
Volgens mij klopt deze zin voor geen meterquote:Op zondag 7 juli 2013 14:07 schreef icloud het volgende:
Geweldig speelde![]()
![]()
![]()
phil speelde als een vaatdoek en niks meer
De Co Stompe/Roland Scholten van Duitsland.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Tomas Seyler co-commentator bij de Duitse sport 1
Caven pakt Ronny.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef icloud het volgende:
Krijgen we dadelijk nederland-belgie, dan word het een bijzonder korte avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rood wit blauw rijd toch niet voor aan en wint niet dus darten is beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Monolith het volgende:
De tour is veel te boeiend vandaag
Ik volg de tussenstand hier wel.
Tour de Francequote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Monolith het volgende:
De tour is veel te boeiend vandaag
Ik volg de tussenstand hier wel.
eerste stream sportlemon.tvquote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef icloud het volgende:
Is er een livestream die i-peer vriendelijk is? dus geen flash
Heb 2 beeldschermen, en bij die andere streams blijft ie itt rtl7 fullscreen staan als ik wat anders doequote:
gebruikt flash en dat mag van steve niet, ik zit nog in de wachtruimte mag zo naar binnen, mijn zus heeft de goedkoopste kaarten gekocht waardoor je alleen de laatste twee wedstrijden mag bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |