Dat zou echt de grootste aanwinst zijn sinds Barney en co. Ba ba ba bird bird bird the bird is the wordquote:Op zondag 7 juli 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bunting moet gewoon komen joh, zag je ook op UK Open, had de pech dat wright echt ziek goed gooide
Waites is nog beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste aanwinst zijn sinds Barney en co. Ba ba ba bird bird bird the bird is the word
alleen schijnt ie nog niet te willen wegens dat timemrwerk wat hij doet. al is het laatste watr ik daar over heb gehoord de lakeside finalequote:
Klopt hij ziet darten ook meer als een hobby.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen schijnt ie nog niet te willen wegens dat timemrwerk wat hij doet. al is het laatste watr ik daar over heb gehoord de lakeside finale
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Mwah. En Bunting is meer een character
Gore vetzak.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Mwah. En Bunting is meer een character
Sorry haha, had dat daar inderdaad ook gewoon kunnen zienquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat 19tje in beeld zegt het.
(19 +1) /2
Volgens mij klopt deze zin voor geen meterquote:Op zondag 7 juli 2013 14:07 schreef icloud het volgende:
Geweldig speelde![]()
![]()
![]()
phil speelde als een vaatdoek en niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |