Mooi ik heb wel zin in de loting. Ja ik zag het en Thorton was ook nog redelijk matig. Ronny heeft wel kans vandaag. Barney moet echt weg van plek 8 nu loot hij elke keer Taylor in de kwartfinale en dus komt hij nooit verder meer dan dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat dinsdag de loting is voor de matchplay. Caven kan nog in de top 16 van de wereldranglijst komen als hij het toernooi wint.
[..]
Heb gisteren weer zitten kijken. Nog een leuke puush (printscreenprogramma) gemaakt.
[ afbeelding ]
. Hij straalde weer vrij weinig uit. Ook heeft ie weer aan zijn flights lopen kloten.
Eerste ronde van de WMP zie ik hem nog overleven, 2e ronde van het WMP krijgt hij gewoon klop van Pipe (of pipe wordt verslagen door een eendagsvlieg).
Probleem is als je een plekkie stijgt, dat je alweer MVG op je bord krijgt.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi ik heb wel zin in de loting. Ja ik zag het en Thorton was ook nog redelijk matig. Ronny heeft wel kans vandaag. Barney moet echt weg van plek 8 nu loot hij elke keer Taylor in de kwartfinale en dus komt hij nooit verder meer dan dat.
Jeb, hij moet naar plek 6, maar dat gaat nog lang duren denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probleem is als je een plekkie stijgt, dat je alweer MVG op je bord krijgt.
Niveau ligt tegenwoordig zo hoog. Als ie naar plek 6 wil, moet ie de world matchplay winnen en hopen dat Whitlock er in de eerste ronde uitvliegt op de WMPquote:Op zondag 7 juli 2013 12:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb, hij moet naar plek 6, maar dat gaat nog lang duren denk ik.
Ja hij heeft het allemaal mooi verneukt. Van nummer 2 van de wereld naar een subtopper.... Weet je of Jelle al is geklommen? Erg jammer dat hij tegen Mike moet anders kon hij zomaar de halve finale halen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niveau ligt tegenwoordig zo hoog. Als ie naar plek 6 wil, moet ie de world matchplay winnen en hopen dat Whitlock er in de eerste ronde uitvliegt op de WMP
[ afbeelding ]
van the stars of darts - armchairfan --> virtuele OoM
Dat houdt Slymaster op dat forum bijquote:Op zondag 7 juli 2013 12:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij heeft het allemaal mooi verneukt. Van nummer 2 van de wereld naar een subtopper.... Weet je of Jelle al is geklommen? Erg jammer dat hij tegen Mike moet anders kon hij zomaar de halve finale halen.
Op dat forum houden ze de OoM bij - alle ponden t/m het WK 2014quote:Op zondag 7 juli 2013 12:25 schreef hafcfan het volgende:
Die Anderson ohhhh. Kan de PL wel schudden als hij niks presteert dit jaar.
Moet hij ook makkelijk kunnen waar ik denk dat Vincent er op den duur nog wel eens uit kan gaan. Vooral als Bunting en Waites ook nog komen. Dat is het mooie aan darten het word alleen mar beter, want er komen er veel bij en er gaat niemand weg.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat forum houden ze de OoM bij - alle ponden t/m het WK 2014
[ afbeelding ]
Klaasen kan dus met een goede prestatie de top 32 weer binnen komen dit jaar (moet imo gek lopen wil dat niet gebeuren).
Ben benieuwd of het WK van vorig jaar overtroffen wordt. Puur genot was dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet hij ook makkelijk kunnen waar ik denk dat Vincent er op den duur nog wel eens uit kan gaan. Vooral als Bunting en Waites ook nog komen. Dat is het mooie aan darten het word alleen mar beter, want er komen er veel bij en er gaat niemand weg.
Kist niet die moet eerst van zijn Hyve afkomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of die Kist en Harms nog overstappen
bunting moet gewoon komen joh, zag je ook op UK Open, had de pech dat wright echt ziek goed gooidequote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kist niet die moet eerst van zijn Hyve afkomen.
Hij komt ook. Heeft hij op twitter al aangekondigd. Nu Waites nog.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bunting moet gewoon komen joh, zag je ook op UK Open, had de pech dat wright echt ziek goed gooide
echt? wanneer stapt ie over dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt ook. Heeft hij op twitter al aangekondigd. Nu Waites nog.
Na het WK. Zat vorig jaar al te twijfelen, maar nu komt hij. Vooral het geld was zijn drijfveer.quote:
Mooi manquote:Op zondag 7 juli 2013 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na het WK. Zat vorig jaar al te twijfelen, maar nu komt hij. Vooral het geld was zijn drijfveer.
Die ouwe pa van mij moet de broodjes nog warm maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man
Eerst even wat eten voor het spektakel begint
Thornton - R. Huybrechtsquote:
Eerst een inkomertje dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton - R. Huybrechts
Caven - Whitlock
MVG- Klaasen
Lewis - Hamilton
Vanavond (vanaf 9 uur!!)
Thornton/Huybrechts - Caven/Whitlock
MVG/Klaasen - Lewis/Hamilton
Finale
As per draw bracket dus
Denk je echt dat mvg gaat spelen of mag spelen(het vrouwtje) tegen zo zwijn? als dat waar zou zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |