Netjes weer.quote:
Het schijnt volgens insiders dat sinds Jelle met de schoonzus van Michael heeft lopen emaillen de verstandhouding niet goed heeft gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef F.M.D. het volgende:
hoe is de verstandhouding tussen klaasen en van gerwen nu?. waren maatjes dacht ik.
Klopt. Spreken elkaar buiten het darten ook nooit meer. Mike gaat voor de 10-0 vandaag. Wat een baas is het.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het schijnt volgens insiders dat sinds Jelle met de schoonzus van Michael heeft lopen emaillen de verstandhouding niet goed heeft gedaan.
Wat denk jij er van vandaag? Denk dat van Gerwen Caven klop geeft in de finale.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Spreken elkaar buiten het darten ook nooit meer. Mike gaat voor de 10-0 vandaag. Wat een baas is het.Ohja Barney was ook weer lekker bezig.
Ga fietsen. Heb je de PL gemist? Al gooit Taylor 67 gemiddeld Barney wint toch nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen Barney gooit Phil dan weer geweldig, altijd hetzelfde
Ik hoop in ieder geval dat Caven de finale haalt. Echt de beste speler van dat bovenste gedeelte. Van Gerwen kan het nog wel lastig krijgen tegen Lewis denk ik, maar ga ook voor van Gerwen- Caven al gun ik het Klaasen ook wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij er van vandaag? Denk dat van Gerwen Caven klop geeft in de finale.
Klaasen en MvG zijn toch wel de spelers waar ik het hardste voor ga juichen de komende maanden.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Caven de finale haalt. Echt de beste speler van dat bovenste gedeelte. Van Gerwen kan het nog wel lastig krijgen tegen Lewis denk ik, maar ga ook voor van Gerwen- Caven al gun ik het Klaasen ook wel.
Is waar hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten en dat lijkt mij vrij onmogelijk
Die 100+ finisches zijn fenomenaal. Mike verneukt nogal eens dubbels, dus hij moet ze weer raken. Mijn favoriet is absoluut Mike, maar Jelle mag er ook zijn. Barney mag ik gewoon niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een genot om Jelle te zien spelen zo. Het lijkt alsof er vrij weinig veranderd is, maar toch wel aardig wat. Komt wel een stuk zekerde over, neemt iets meer tijd. Dubbels gaan als een tiet
Die geruchten zijn waar. Op youtube is een filmpje van de moeder van dat meisje en je hebt ook een filmpje met de familie van MVG die naar zijn PL wedstrijd kijken en daar is diezelfde moeder weer. Jelle is dus echt zo'n mongool geweest om het naar de schoonzus van MVG te doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd ja. Jelle liet laatst weten niet zo'n fan meer te zijn van MvG.
Heb gisteren weer zitten kijken. Nog een leuke puush (printscreenprogramma) gemaakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die 100+ finisches zijn fenomenaal. Mike verneukt nogal eens dubbels, dus hij moet ze weer raken. Mijn favoriet is absoluut Mike, maar Jelle mag er ook zijn. Barney mag ik gewoon niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |