Die twee zijn het vaakst in vorm m.i. Er zijn er wel meer die dat niveau halen als ze in vorm zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Op het moment is hij samen met Van Gerwen toch wel verreweg de beste als hij in vorm is.
Je bent toch niet voor zo gore kanker belg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
komt op een goed moment aangezien taylor weer duidelijk wat beter in zijn spel kwam
Heb wel respect voor ome Phil, al is het wel eens leuk om stuntjes te zien. Had totaal niet verwacht dat Ronny het taylor zo lastig zou maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Je en toch niet voor zo gore kanker belg?
Hoe moet eens wat meetrespect tonen voor onze god.
Ik ook niet, maar met dit gemiddelde maken heel veel spelers het hem moeilijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb wel respect voor ome Phil, al is het wel eens leuk om stuntjes te zien. Had totaal niet verwacht dat Ronny het taylor zo lastig zou maken.
Niveautjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef icloud het volgende:
J
[..]
Je bent toch niet voor zo gore kanker belg?
Hij moet eens wat meer respect tonen voor onze god.
Grootste verrassing die ik zie sinds barney er werd uitgekegeld door ene james richardson.quote:
Okequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij moet eens opbokken met gore kut duimpjes en cynische opmerking, het gezwel van dit topic
Kellett en Taylor is een wereld van verschil, al moet ik toegeven dat hij 100 gemiddeld gooide tegen Kellett.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen kellett gooide hij ook best goed
tsja, zag je ook op de UK Open, Dolan had 2 matchdarts toen. En toch ging taylor naar de kwartfinale.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
En toch zie je Taylor dit nog wel winnen, de wat lagere tegenstanders kunnen het vaak niet afmaken en verkrampen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |