lol wat een gekkie. Hij heeft zijn naam verkeerd ingevoerd op twitterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:40:31Nu al zin in de speciale uitzending van Oprah in 2015. Met Froome als special guest. En een openhartige bekentenis. #TdF #froome reageer retweet
Ja , en de gasten die ze laten gaan (Rogers bv , vorig jaar nog 23 ste als knecht in de Tour ) komen geen poot meer vooruit ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:40 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ze gewoon alle goede renners opkopen. Als je gasten als Hagen gewoon voor je laat knechten en zo
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lol wat een gekkie. Hij heeft zijn naam verkeerd ingevoerd op twitter
US Postal all over again.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja , en de gasten die ze laten gaan (Rogers bv , vorig jaar nog 23 ste als knecht in de Tour ) komen geen poot meer vooruit ...
Gerucht is next gen EPO, in pilvorm. Onopspoorbaar en wordt al gebruikt in peloton.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Sky heeft de hand weten te leggen op niet-traceerbare middelen?
ik kan dat ook erg waarderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon geniaal om te zien. Ok spanning is er niet zo, maar ook in die tijd met Armstrong. Dat een ploeg zo het hele peleton kan kapot maken is zo ontzettend knap.
Ik zie het mooie er wel van in!
Nee hoor, er voorquote:
Koers is niet leuk zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets met Sky, maar geniet wel een beetje van die gefrustreerde jankposts hier.
Dit is gewoon vermaak toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets met Sky, maar geniet wel een beetje van die gefrustreerde jankposts hier.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef Karelnoord het volgende:
'de menselijke maat is terug'.
Flikker op.
Jankpostsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, maar Sky is met afstand de minst geloofwaardige ploeg. Met hun plotselinge transformaties van niet- of middelmatige klimmers tot rondewinnaard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een gejank zeg.... Alles moet nu direct doping zijn?
Echt he... het wachten is gewoon totdat ze Froome ook ergens op gaan betrappenquote:
Trieste doodverwensing.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef DeLuna het volgende:
Zou wel fijn zijn als Froome nou gewoon instort ook.
Denk dat vooral Contador er helemaal doorheen zakt.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh, oké?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Sasman het volgende:
Verdorie toch. J.Vdb had gewoon 2de kunnen worden. Spijtig spijtig spijtig...
Is al decennia zo, ik ben geen hypocriet schaap dat zich daar nu plots aan gaat storen omdat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jankposts
Het kan gewoon niet, het is onmogelijk. Punt.
Hola Jefke.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riis ziet de doping in het bloed van Chrissie vroem vroem.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Sasman het volgende:
quote:
Het is grappig dat er nog huilebalken zijn die geen echte wielren fan zijn die ALLES onder doping voegen....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dat er nog mensen zijn die geloven dat SKY geen doping tot zich neemt, dat is grappig.
3e bedoel je achter Porte?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Sasman het volgende:
Precies. Je weet dat het er is, met de bekentenissen van afgelopen tijd. Maar het telkens roepen heeft geen zin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is al decennia zo, ik ben geen hypocriet schaap dat zich daar nu plots aan gaat storen omdat iedereen dat doet.
Ofwel was hij ook ingestort en zat hij ergens bij Van Garderen of Hesjedal hé ... Wie zal het zeggen ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Sasman het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Momo... het volgende:
Eindklassement
1.Froome
2.Porte +15.00
3.Valverde +45:00
enz....
Ja, want dat is heel gek enzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is grappig dat er nog huilebalken zijn die geen echte wielren fan zijn die ALLES onder doping voegen....
Zielig
Stoer man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Zoals altijd na 1 bergrit Tour krijg ik alweer zin in de Vuelta
nos.nlquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef maickeltje het volgende:
Stroom uitval.... ik mis de finish klote zooi!!!!!
Jammer dat Laurens niet kan tijdrijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ten Dam is de enige die Froome van de Tourzege kan houden
Naar verwachting dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema rijdt ook de top 10 binnen zo. Valt best mee.
Als een Nederlander had gewonnen hadden ze het niet geroepen nee, terwijl die kans dan even groot was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies. Je weet dat het er is, met de bekentenissen van afgelopen tijd. Maar het telkens roepen heeft geen zin.
Bedoel je niet 1. Froome, 2. Porte, rest buiten tijd gefinisht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Momo... het volgende:
Eindklassement
1.Froome
2.Porte +15.00
3.Valverde +45:00
enz....
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam is het enige wat Sky nog mist.
Denk je? Sky is ook niet gek, die zorgen gewoon dat ze risico spreiden door alleen 1 en 2 zo op te voeren, dan nog een andere Angelsaks er vlak achter (Kennaugh) en wat buitenlanders die er wel af mogen wapperen. Dat patroon zien we al jaren, Kennaugh zal worden toegelaten tot inner circle nu Wiggins dat traject niet opnieuw wil doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam is het enige wat Sky nog mist.
Oke =quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef bianconeri het volgende:
Al die Sky = doping kleuters moeten gewoon klep houden....
Niet alles is doping, tis gewoon hele knappe prestatie.
En als ze wel iets hebben genomen dan zal dat vrij snel wel blijken
Je vergist je. Porte en Froome zijn geen Italianen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Zoals altijd na 1 bergrit Tour krijg ik alweer zin in de Vuelta
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef bianconeri het volgende:
Iemand is op zijn pener getraptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef bianconeri het volgende:
0.5 minuten ongeveeer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Dit worden gewoon 2 Nederlanders in top 10 vandaag ja. Op hoeveel minuten staat ten Dam in algemeen klassement?
Die heeft zich opgeblazen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
Contador is echt helemaal niks vandaag.
Ja, dat is ook een beetje ongeloofwaardig idd.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mollema en Ten Dam doping, kan echt niet dit
Kan makkelijk nog 10-15 jaar duren voordat zoiets uit komt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef bianconeri het volgende:
In 2020 wint Ten Dam hem.quote:
42 seconden van Impey.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Dit worden gewoon 2 Nederlanders in top 10 vandaag ja. Op hoeveel minuten staat ten Dam in algemeen klassement?
Als je er geen plaatjes onder zet kan ik je niet serieus nemen hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mollema en Ten Dam doping, kan echt niet dit
Als jij me een middel geeft dat niet is op te sporen ga ik het zelf naar Frankrijk brengenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef Arth_NL het volgende:
Gebruikt Belkin dezelfde tactieken als Sky?
Zou je denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die clean zijn hoor...
Niet elke topper heeft of gebruikt doping.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef De_Fietser het volgende:
Froome maakt het helemaal waar.
Wat een held.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je er geen plaatjes onder zet kan ik je niet serieus nemen hoor.
Dat moet echt ziek zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben wel benieuwd naar het W/kg van Vroem vroem.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:50:19Ten Dam en Mollema grote klasse wowww ze hebben der nog power in zitten mooiman echt te gek dit grote klasse reageer retweet
9 jaar en 11 maanden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef ejfaar het volgende:
Hoelang zou t duren voordat ze de doping ontdekken?
in andere sporten misschien.quote:
Idd. Dit ligt er zo dik bovenop.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit is gewoon een combo van Gewiss Ballan en US Postal man. Wees niet zo naïef.
Mooi dat de Nederlanders eindelijk meedoen. Aan zo'n ideale schoonzoon als Boogerd heb je helaas niks.quote:
Ben niet snel anti.quote:
quote:
Misschien nooit. Maar de vraag of nex-gen doping ooit traceerbaar gaat zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef ejfaar het volgende:
Hoelang zou t duren voordat ze de doping ontdekken?
Das waar, maar dit is 100% dopingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Misschien nooit. Maar de vraag of nex-gen doping ooit traceerbaar gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |