lol wat een gekkie. Hij heeft zijn naam verkeerd ingevoerd op twitterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:40:31Nu al zin in de speciale uitzending van Oprah in 2015. Met Froome als special guest. En een openhartige bekentenis. #TdF #froome reageer retweet
Ja , en de gasten die ze laten gaan (Rogers bv , vorig jaar nog 23 ste als knecht in de Tour ) komen geen poot meer vooruit ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:40 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ze gewoon alle goede renners opkopen. Als je gasten als Hagen gewoon voor je laat knechten en zo
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lol wat een gekkie. Hij heeft zijn naam verkeerd ingevoerd op twitter
US Postal all over again.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja , en de gasten die ze laten gaan (Rogers bv , vorig jaar nog 23 ste als knecht in de Tour ) komen geen poot meer vooruit ...
Gerucht is next gen EPO, in pilvorm. Onopspoorbaar en wordt al gebruikt in peloton.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Sky heeft de hand weten te leggen op niet-traceerbare middelen?
ik kan dat ook erg waarderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon geniaal om te zien. Ok spanning is er niet zo, maar ook in die tijd met Armstrong. Dat een ploeg zo het hele peleton kan kapot maken is zo ontzettend knap.
Ik zie het mooie er wel van in!
Nee hoor, er voorquote:
Koers is niet leuk zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets met Sky, maar geniet wel een beetje van die gefrustreerde jankposts hier.
Dit is gewoon vermaak toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets met Sky, maar geniet wel een beetje van die gefrustreerde jankposts hier.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef Karelnoord het volgende:
'de menselijke maat is terug'.
Flikker op.
Jankpostsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, maar Sky is met afstand de minst geloofwaardige ploeg. Met hun plotselinge transformaties van niet- of middelmatige klimmers tot rondewinnaard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een gejank zeg.... Alles moet nu direct doping zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |