3e bedoel je achter Porte?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Sasman het volgende:
Verdorie toch. J.Vdb had gewoon 2de kunnen worden. Spijtig spijtig spijtig...
Precies. Je weet dat het er is, met de bekentenissen van afgelopen tijd. Maar het telkens roepen heeft geen zin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is al decennia zo, ik ben geen hypocriet schaap dat zich daar nu plots aan gaat storen omdat iedereen dat doet.
Ofwel was hij ook ingestort en zat hij ergens bij Van Garderen of Hesjedal hé ... Wie zal het zeggen ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Sasman het volgende:
Verdorie toch. J.Vdb had gewoon 2de kunnen worden. Spijtig spijtig spijtig...
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Momo... het volgende:
Eindklassement
1.Froome
2.Porte +15.00
3.Valverde +45:00
enz....
Ja, want dat is heel gek enzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is grappig dat er nog huilebalken zijn die geen echte wielren fan zijn die ALLES onder doping voegen....
Zielig
Stoer man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Zoals altijd na 1 bergrit Tour krijg ik alweer zin in de Vuelta
nos.nlquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef maickeltje het volgende:
Stroom uitval.... ik mis de finish klote zooi!!!!!
Jammer dat Laurens niet kan tijdrijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ten Dam is de enige die Froome van de Tourzege kan houden
Naar verwachting dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema rijdt ook de top 10 binnen zo. Valt best mee.
Als een Nederlander had gewonnen hadden ze het niet geroepen nee, terwijl die kans dan even groot was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies. Je weet dat het er is, met de bekentenissen van afgelopen tijd. Maar het telkens roepen heeft geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |