Veel plezier met VAquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Dearest het volgende:
vind heidi montag opzich ook nog niet zo vekreerd alleen jammer van die 500 operaties
maar hey ik ga slapen doei
Zeg gewoon hoe je 't weet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat ah filiaal waar jij werkt
Die mag er wezen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef TienVingers het volgende:
Zus van Spencer Pratt, Stephanie Pratt is ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Geen namen meer in de topicsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
xcachet 4 mod of iets in die richting
wat is hobnobquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Toto69 het volgende:
Etsu help ik ga morgen naar hobnob maar osuchi gaat ook boehoe
ik ga niet naar je toe komen hoor wees maar niet bangquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neee alsjeblieft niet
je herkent me niet
Trustenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hoe dor je die blauw?!?!cool!?!?!?!
Nu ga ik echt pitten
muziekfestivalding hier in almeloquote:
thank godquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik ga niet naar je toe komen hoor wees maar niet bang
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik zal je niet verkrachten wees maar niet bang
Mag ik in jou slapen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
paxcon ik durf te wedden dat je hier zo in slaap valt
kom maar
xoxoxoxxox
je weet dat ik nu wel de neiging krijg om het te doen hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
muziekfestivalding hier in almelo
[..]
thank god
gezellig meeten toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
muziekfestivalding hier in almelo
[..]
thank god
hee maar hoezo ben jij DGA? Jij bent nog jong toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hoe dor je die blauw?!?!cool!?!?!?!
Nu ga ik echt pitten
schatje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
kom maar
xoxoxoxxox
je herkent me niet eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
je weet dat ik nu wel de neiging krijg om het te doen he
nee met jou welquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
kom maar
xoxoxoxxox
ik lig voorlopig ziek thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je herkent me niet eens
[..]
nee met jou wel
dat denk jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je herkent me niet eens
[..]
nee met jou wel
Doet me denken aan die aflevering van dat Survival programma dat die vent in een kameel gaat slapen hahaquote:
Praat c iedereen zo gek in almelo als dat ik hoorde op tv? Hoordr paaar weken geleden eenquote:
Waz dezequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van dat Survival programma dat die vent in een kameel gaat slapen haha
ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Praat c iedereen zo gek in almelo als dat ik hoorde op tv? Hoordr paaar weken geleden een
Almeloos memeisje op tv
kan nietquote:
kwenie. impliceerde je dat niet danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie zegt dat hij iets voor mij is dan
Ze praten daar Turksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Praat c iedereen zo gek in almelo als dat ik hoorde op tv? Hoordr paaar weken geleden een
Almeloos memeisje op tv
uh nee, je herkent me nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ik je wel herken
Ja elke dag minstens 2 (als ik thuis ben dan, soms kan het gewoon niet)quote:
Je weet dat dat niet gezond is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja elke dag minstens 2 (als ik thuis ben dan, soms kan het gewoon niet)
En tegenwoordig ook heel vaak 4. Maar (bijna) elke ochtend 2
En nu vaak ook 2 nachteitjes
Was echt heerlijk
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Rozzje het volgende:
I cry myself to sleep knowing LC wont be my girl
als jij gewoon bent wie er op de foto's staan herken ik je echt wel maar ok doelloze discussiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
uh nee, je herkent me niet
leuke foto xoxox
je kent me niet hoor :$
hyvestijd alles
ja is goed, kan je osuchi ook meetenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon zwart rijden jeweet
als ik beter ben, dan kom ik wel naar almelo.
waarom niet voor mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik wil alleen door zn haartjes kroelen en eten voor m koken
nee ik ben niet wie op de foto's staat ik ben eigenlijk 69 jaar oudquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
als jij gewoon bent wie er op de foto's staan herken ik je echt wel maar ok doelloze discussie
tot morgen he
Bron?quote:
zeg weet je ik vind het niet zo fijn dat je mijn woonplaats hier zo neergooitquote:
alsof iemand dat kent grquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
zeg weet je ik vind het niet zo fijn dat je mijn woonplaats hier zo neergooit
...Hart- en vaatziektenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bron?
Sounds like bullshit to me.
Eieren zijn een van de gezondste dingen.
Als je maar niet komt dat het slecht is voor de cholesterol, want onderzoeken hebben het tegenovergestelde laten zien.
als je hoog cholesterolgehalte hebt wordt het wel afgeraden om veel eigeel te eten (de dooier er uit pleuren dan)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bron?
Sounds like bullshit to me.
Eieren zijn een van de gezondste dingen.
Als je maar niet komt dat het slecht is voor de cholesterol, want onderzoeken hebben het tegenovergestelde laten zien.
Nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
you have been the one, you have been the one for me
ohquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en
ik kan vrouwen nog wel aantrekkelijk vinden. jou dus.
maar seks mee hebben hoef ik niet
Je bedoelt goodbye my lover.quote:
ik heb jou nog nooit als een monster beschouwdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh
omdat je altijd zo neerbuigend over vrouwen praatnouja neerbuigend
alsof we monsters zijn
en pax heeft iets onschuldigs wat erg aandoenlijk is
Is onzin, hoor je heel vaak en is een gerucht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...Hart- en vaatziekten
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Producten met cholesterol verhogen het risico op voor hart- en vaatziekten iets. Eieren passen in een gezond eetpatroon, als je niet meer dan gemiddeld drie eieren per week eet.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/eieren.aspx
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is onzin, hoor je heel vaak en is een gerucht.
Er zit veel cholesterol in eieren, maar dat cholesterol is niet cholesterol verhogend en daarom zorgt het ook niet voor hart- en vaatziekten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 00:39:48 ]
Jouw nichtje geef je een te hoge bloeddrukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er zit veel cholesterol in eieren, maar dat cholesterol is niet cholesterol verhogend en daarom zorgt het ook niet voor hart- en vaatziekten.
Ik ben ook onschuldig en aandoenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh
omdat je altijd zo neerbuigend over vrouwen praatnouja neerbuigend
alsof we monsters zijn
en pax heeft iets onschuldigs wat erg aandoenlijk is
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Wie wilt er even met mij zijn weerstand opkrikken?
opkrikken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Eerst bewijzen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben ook onschuldig en aandoenlijk.
Dokter Nickquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Ik kan wel wat anders voor jou opkrikkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
@ xcachetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat anders voor jou opkrikken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vind die van jou toch een stuk mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
ik kom sneller klaar dan jij "eyjafjallajokul" kan typenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom je al klaar
of moet ik je even een handje helpen?
rezania en ik*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat bitterlemon en dromenvangertje gaan daten en uiteindelijk een stelletje worden.
net zoals mij en rezania.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kom sneller klaar dan jij "eyjafjallajokul" kan typen
Ja wat moet ik daarmee danquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoofdletter, punt.
Get your shit together, Toto.
LB woont eigenlijk wel ver weg ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat bitterlemon en dromenvangertje gaan daten en uiteindelijk een stelletje worden.
nee ik kan niet met autisten om gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
daar heb ik t niet over.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB woont eigenlijk wel ver weg ja.
Het is een enkel woordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoofdletter, punt.
Get your shit together, Toto.
hoe durf je BL voor autist uit te makenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik kan niet met autisten om gaan
wanneer ga je nou liftenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
Ik ben niet autistisch en ik heb geen zolder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee dandan kan zelfs Bin laden zeggen dat ie lief en onschuldig is in z'n grot maar niemand weet hoe hij dr uit ziet
geoden vergelijking want jij bent een autist op je zolder en bin laden is SNAPJE hIAHHAHAOhaohao
oh bij mij durfde hij dat wel hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij durft geen foto te sturen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Enkel als er iemand voor me met een mooie kont loopt
Dat doe ik soberso niet, maar het is wel geniaal om te zien hoe iedereen daar gek om wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij durft geen foto te sturen
Als ik 18 ben.quote:
stuur doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh bij mij durfde hij dat wel hoor.
kwenie waar jij dat vandaan haalt
boeien als je straks last van je hart hebt ofzo ga je ff naar de dokter en klaar. als je voldoende beweegt en verder goed eet is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
Maar deze onderzoeken zijn wel voor iets van 7 eieren per week. Misschien is 4 per dag toch iets te veel, maar het kan nooit slechter zijn dan chips
ik heb BL beloofd het niet te doen, dan zou ik in hem mogen slapen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stuur door
ik ga dan een keer voor je koken
Rivaldoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, en van mijn paard die gister jarig was
Ik typ nu met al mijn vingers in plaats van alleen mijn wijsvinger, extra beweging jeweetzzz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
boeien als je straks last van je hart hebt ofzo ga je ff naar de dokter en klaar. als je voldoende beweegt en verder goed eet is er niks aan de hand.
In mijn buurt zie ik alleen dikke veertigjarige vrouwen proberen een paar aangevroten kilo's weer weg te lopen om weer naar de volgende verjaardag te kunnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Rozzje het volgende:
Heerlijk om een mooie brunette te zien hardlopen in een strak topje en een legging vooral wanneer de rondingen tepas komen door het strakke kleding.. Een genot voor het oog zou ik zeggen
tis een begin ga doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik typ nu met al mijn vingers in plaats van alleen mijn wijsvinger, extra beweging jeweetzzz.
Etsu, doe eens niet pls.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb BL beloofd het niet te doen, dan zou ik in hem mogen slapen.
anders niet.
je snapt natuurlijk wat ik wil. sorry schatje.
ik wist hetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk een jongetje ben
Focked up Gquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In mijn buurt zie ik alleen dikke veertigjarige vrouwen proberen een paar aangevroten kilo's weer weg te lopen om weer naar de volgende verjaardag te kunnen.
Had ik al gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk een jongetje ben
Dat is ook de enige reden dat ik sportquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In mijn buurt zie ik alleen dikke veertigjarige vrouwen proberen een paar aangevroten kilo's weer weg te lopen om weer naar de volgende verjaardag te kunnen.
Dank je, had gedacht dat jullie mij nu niet meer aardig zouden vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik al gezien ja.
wel respect dat je hiervoor durft uit te komen.
ik zou zelfs met je willen trouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je, had gedacht dat jullie mij nu niet meer aardig zouden vinden
Je refereert nu naar ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je, had gedacht dat jullie mij nu niet meer aardig zouden vinden
Ja, attendeer iedereen er nog even opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
zeg weet je ik vind het niet zo fijn dat je mijn woonplaats hier zo neergooit
Ik vraag me echt af hoe men aan 180g eiwit kan komen, want ik heb ergens gelezen dat dat een soort van minimum was om echt massa te krijgen, zal vast beetje overdreven zijn. Maar met 4 eieren heb ik nog maar wat is het 25 gram?quote:
shakes, veel shakesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe men aan 180g eiwit kan komen, want ik heb ergens gelezen dat dat een soort van minimum was om echt massa te krijgen, zal vast beetje overdreven zijn. Maar met 4 eieren heb ik nog maar wat is het 25 gram?
En dan nog een biefstukje, +40 gram? = 65 gram, ja en verder eet ik wat chocolade en aardappels en fruit...
Ga eerst maar eens sportenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe men aan 180g eiwit kan komen, want ik heb ergens gelezen dat dat een soort van minimum was om echt massa te krijgen, zal vast beetje overdreven zijn. Maar met 4 eieren heb ik nog maar wat is het 25 gram?
En dan nog een biefstukje, +40 gram? = 65 gram, ja en verder eet ik wat chocolade en aardappels en fruit...
U bent vandaag wel veel in JNGquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, attendeer iedereen er nog even opNu weet iedereen het
Voer dit soort gesprekken even in fb of in een topicreport, om er in de sc over te bakkeleien is niet zo slim.
Is geen minimum, het heeft verband met je lichaamsgewicht, je moet een bepaalde hoeveelheid gram eiwit/koolhydraten/vet etc krijgen per kg lichaamsgewicht, en daar zit je een bepaalde hoeveelheid boven om aan te komen. Ik dacht x1,25 ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja ik haal 160-180 per dag (verschilt wel soms ook over de 200).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zie mijn youtube filmpjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
die durex reclames komen nu echt mn neus uit
wiequote:
mannen zijn altijd goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg! Neeee, meeen je die?
* xcachet belt de Telegraaf
Dat valt dan nog wel mee.. 88*1.25 = 110. Maar dat haal ik ook niet :/quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is geen minimum, het heeft verband met je lichaamsgewicht, je moet een bepaalde hoeveelheid gram eiwit/koolhydraten/vet etc krijgen per kg lichaamsgewicht, en daar zit je een bepaalde hoeveelheid boven om aan te komen. Ik dacht x1,25 ofzo.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
U bent vandaag wel veel in JNG
Heeft u speciale subforum dagen ofzo?
Wat ik een tijdje terug had gezien was een volle agenda met feestjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja zij. heb dr laatste dagen weinig gesproken. waar hangt ze uit?
Het is niet 1 gram eiwitten per 1 kg lichaamsgewicht he.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee.. 88*1.25 = 110. Maar dat haal ik ook niet :/
En die shakes lijken me vies.
Oh dus het is Kwark dat het doetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja ik haal 160-180 per dag (verschilt wel soms ook over de 200).
Neem een shake van 22gr eiwit, 39 gram blikje tonijn en 500gram kwark is 45gr EW. verder nog melk en pindakaas soms, vlees eet ik weinig en 2 ei per dag.
Oh :/quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is niet 1 gram eiwitten per 1 kg lichaamsgewicht he.
o = knuffelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef Rodawa het volgende:
Wat is xo nou eigenlijk? Behalve een kus. Wat is die o?
knuffelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef Rodawa het volgende:
kwark is chill ja voor het slapen 2 uur van te voren voor de langzame eiwitten. Vis is ook chill, weinig KH en veel EWquote:
TR gemacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Let niet op spatie, die is een beetje...
Ik lust geen visquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
kwark is chill ja voor het slapen 2 uur van te voren voor de langzame eiwitten. Vis is ook chill, weinig KH en veel EW
ohja dat is waar ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik een tijdje terug had gezien was een volle agenda met feestjes
knuffelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef Rodawa het volgende:
ik lust geen visquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lust geen vis
Maar biefstuk is ook goed toch?
Dat is hij al bij mij.. Aap mij niet naquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
rodawa je bent vanaf nu mijn favo fokker in mn fobo.
ookal ken ik je amper. voel je je nu vereerd?
Eigenlijk ben ik wel een kleuter als het gaat om etenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik lust geen visje bent toch geen kleuter van 3
ja kan ook eet dat zelden dus weet de stats niet van die shit
jij zou slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is hij al bij mij.. Aap mij niet na
proppen man ik eet ook vaak tonijn met tegenzin, denk aan iets anders ofzo en dan merk ik nauwelijks dat ik het eet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel een kleuter als het gaat om eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |