schatje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
paxcon ik durf te wedden dat je hier zo in slaap valt
kom maar
xoxoxoxxox
je herkent me niet eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
je weet dat ik nu wel de neiging krijg om het te doen he
nee met jou welquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
paxcon ik durf te wedden dat je hier zo in slaap valt
kom maar
xoxoxoxxox
ik lig voorlopig ziek thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je herkent me niet eens
[..]
nee met jou wel
dat denk jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je herkent me niet eens
[..]
nee met jou wel
Doet me denken aan die aflevering van dat Survival programma dat die vent in een kameel gaat slapen hahaquote:
Praat c iedereen zo gek in almelo als dat ik hoorde op tv? Hoordr paaar weken geleden eenquote:
Waz dezequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van dat Survival programma dat die vent in een kameel gaat slapen haha
ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Praat c iedereen zo gek in almelo als dat ik hoorde op tv? Hoordr paaar weken geleden een
Almeloos memeisje op tv
kan nietquote:
kwenie. impliceerde je dat niet danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie zegt dat hij iets voor mij is dan
Ze praten daar Turksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Praat c iedereen zo gek in almelo als dat ik hoorde op tv? Hoordr paaar weken geleden een
Almeloos memeisje op tv
uh nee, je herkent me nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ik je wel herken
Ja elke dag minstens 2 (als ik thuis ben dan, soms kan het gewoon niet)quote:
Je weet dat dat niet gezond is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja elke dag minstens 2 (als ik thuis ben dan, soms kan het gewoon niet)
En tegenwoordig ook heel vaak 4. Maar (bijna) elke ochtend 2
En nu vaak ook 2 nachteitjes
Was echt heerlijk
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef Rozzje het volgende:
I cry myself to sleep knowing LC wont be my girl
als jij gewoon bent wie er op de foto's staan herken ik je echt wel maar ok doelloze discussiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
uh nee, je herkent me niet
leuke foto xoxox
je kent me niet hoor :$
hyvestijd alles
ja is goed, kan je osuchi ook meetenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon zwart rijden jeweet
als ik beter ben, dan kom ik wel naar almelo.
waarom niet voor mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik wil alleen door zn haartjes kroelen en eten voor m koken
nee ik ben niet wie op de foto's staat ik ben eigenlijk 69 jaar oudquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
als jij gewoon bent wie er op de foto's staan herken ik je echt wel maar ok doelloze discussie
tot morgen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |