Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is onzin, hoor je heel vaak en is een gerucht.
Er zit veel cholesterol in eieren, maar dat cholesterol is niet cholesterol verhogend en daarom zorgt het ook niet voor hart- en vaatziekten.
@ xcachetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat anders voor jou opkrikken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vind die van jou toch een stuk mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
ik kom sneller klaar dan jij "eyjafjallajokul" kan typenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom je al klaar
of moet ik je even een handje helpen?
rezania en ik*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat bitterlemon en dromenvangertje gaan daten en uiteindelijk een stelletje worden.
net zoals mij en rezania.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kom sneller klaar dan jij "eyjafjallajokul" kan typen
Ja wat moet ik daarmee danquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoofdletter, punt.
Get your shit together, Toto.
LB woont eigenlijk wel ver weg ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat bitterlemon en dromenvangertje gaan daten en uiteindelijk een stelletje worden.
nee ik kan niet met autisten om gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
daar heb ik t niet over.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB woont eigenlijk wel ver weg ja.
Het is een enkel woordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoofdletter, punt.
Get your shit together, Toto.
hoe durf je BL voor autist uit te makenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik kan niet met autisten om gaan
wanneer ga je nou liftenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |