Bron?quote:
zeg weet je ik vind het niet zo fijn dat je mijn woonplaats hier zo neergooitquote:
alsof iemand dat kent grquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
zeg weet je ik vind het niet zo fijn dat je mijn woonplaats hier zo neergooit
...Hart- en vaatziektenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bron?
Sounds like bullshit to me.
Eieren zijn een van de gezondste dingen.
Als je maar niet komt dat het slecht is voor de cholesterol, want onderzoeken hebben het tegenovergestelde laten zien.
als je hoog cholesterolgehalte hebt wordt het wel afgeraden om veel eigeel te eten (de dooier er uit pleuren dan)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bron?
Sounds like bullshit to me.
Eieren zijn een van de gezondste dingen.
Als je maar niet komt dat het slecht is voor de cholesterol, want onderzoeken hebben het tegenovergestelde laten zien.
Nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
you have been the one, you have been the one for me
ohquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en
ik kan vrouwen nog wel aantrekkelijk vinden. jou dus.
maar seks mee hebben hoef ik niet
Je bedoelt goodbye my lover.quote:
ik heb jou nog nooit als een monster beschouwdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh
omdat je altijd zo neerbuigend over vrouwen praatnouja neerbuigend
alsof we monsters zijn
en pax heeft iets onschuldigs wat erg aandoenlijk is
Is onzin, hoor je heel vaak en is een gerucht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...Hart- en vaatziekten
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Producten met cholesterol verhogen het risico op voor hart- en vaatziekten iets. Eieren passen in een gezond eetpatroon, als je niet meer dan gemiddeld drie eieren per week eet.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/eieren.aspx
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is onzin, hoor je heel vaak en is een gerucht.
Er zit veel cholesterol in eieren, maar dat cholesterol is niet cholesterol verhogend en daarom zorgt het ook niet voor hart- en vaatziekten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 00:39:48 ]
Jouw nichtje geef je een te hoge bloeddrukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is onzin, hoor je heel vaak en is een gerucht.
Er zit veel cholesterol in eieren, maar dat cholesterol is niet cholesterol verhogend en daarom zorgt het ook niet voor hart- en vaatziekten.
Ik ben ook onschuldig en aandoenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh
omdat je altijd zo neerbuigend over vrouwen praatnouja neerbuigend
alsof we monsters zijn
en pax heeft iets onschuldigs wat erg aandoenlijk is
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Wie wilt er even met mij zijn weerstand opkrikken?
opkrikken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Eerst bewijzen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben ook onschuldig en aandoenlijk.
Dokter Nickquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
Ik kan wel wat anders voor jou opkrikkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |