Ik ben niet autistisch en ik heb geen zolder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee dandan kan zelfs Bin laden zeggen dat ie lief en onschuldig is in z'n grot maar niemand weet hoe hij dr uit ziet
geoden vergelijking want jij bent een autist op je zolder en bin laden is SNAPJE hIAHHAHAOhaohao
oh bij mij durfde hij dat wel hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij durft geen foto te sturen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Enkel als er iemand voor me met een mooie kont loopt
Dat doe ik soberso niet, maar het is wel geniaal om te zien hoe iedereen daar gek om wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij durft geen foto te sturen
Als ik 18 ben.quote:
stuur doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh bij mij durfde hij dat wel hoor.
kwenie waar jij dat vandaan haalt
boeien als je straks last van je hart hebt ofzo ga je ff naar de dokter en klaar. als je voldoende beweegt en verder goed eet is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
Maar deze onderzoeken zijn wel voor iets van 7 eieren per week. Misschien is 4 per dag toch iets te veel, maar het kan nooit slechter zijn dan chips
ik heb BL beloofd het niet te doen, dan zou ik in hem mogen slapen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stuur door
ik ga dan een keer voor je koken
Rivaldoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, en van mijn paard die gister jarig was
Ik typ nu met al mijn vingers in plaats van alleen mijn wijsvinger, extra beweging jeweetzzz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
boeien als je straks last van je hart hebt ofzo ga je ff naar de dokter en klaar. als je voldoende beweegt en verder goed eet is er niks aan de hand.
In mijn buurt zie ik alleen dikke veertigjarige vrouwen proberen een paar aangevroten kilo's weer weg te lopen om weer naar de volgende verjaardag te kunnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Rozzje het volgende:
Heerlijk om een mooie brunette te zien hardlopen in een strak topje en een legging vooral wanneer de rondingen tepas komen door het strakke kleding.. Een genot voor het oog zou ik zeggen
tis een begin ga doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik typ nu met al mijn vingers in plaats van alleen mijn wijsvinger, extra beweging jeweetzzz.
Etsu, doe eens niet pls.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb BL beloofd het niet te doen, dan zou ik in hem mogen slapen.
anders niet.
je snapt natuurlijk wat ik wil. sorry schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |