SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Geilen niet nee. Ik vind Eriksen wel de beste speler van Ajax.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Dven het volgende:
JR zijn zwakke punt is dat hij niet geilt op Eriksen. Anders vond ik hem nog best tof
Tegen Willem 2 wel. Tegen Zwolle kopte hij net tegen de keeper aan waarna Sien kon intikken. Hij is redelijk gevaarlijk in de lucht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy scoort bijna nooit met het hoofd
Hij scoort wel eens met het hoofd maar je moet niet zeggen dat het zijn voornaamste wapen is want dat is het absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 wel. Tegen Zwolle kopte hij net tegen de keeper aan waarna Sien kon intikken. Hij is redelijk gevaarlijk in de lucht.
Hij krijgt dan ook geen goede voorzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy scoort bijna nooit met het hoofd
Duarte komt nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef stoeltafel het volgende:
Beste nieuws van de dag. Is Ajax nu klaar met shoppen?Lijkt me wel toch?
Dat hangt ook van Eriksen en De Jong afquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef stoeltafel het volgende:
Beste nieuws van de dag. Is Ajax nu klaar met shoppen?Lijkt me wel toch?
We moeten wel verliezen. Want als we winnen, worden we geen kampioen meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef AjaciedNick het volgende:
tegenstander in de johan cruijff schaal, az, heeft geen maher en geen altidore meer
is er dan nog wel echte tegenstand?
Superspeler vind ik dat.quote:
Nee.quote:
Dat was toch 2 miljoen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef handboek het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, heel vrolijk, heel vrolijk, ja zo behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!!!
Alleen het salaris van Bojan stuit mij tegen de borst, ik las ergens dat ajax dit volledig overneemt:O....
jongens ik weet het, het is ajax fanzonetwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 23:56:04Marc Overmars & Michael Kinsbergen hebben er vandaag voor gezorgd dat Bojan Krkic akkoord gaat met het salarisvoorstel van Ajax. #AJAX reageer retweet
salarisvoorstel? van 3 miljoen naar 1 miljoen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
jongens ik weet het, het is ajax fanzonetwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 23:56:04Marc Overmars & Michael Kinsbergen hebben er vandaag voor gezorgd dat Bojan Krkic akkoord gaat met het salarisvoorstel van Ajax. #AJAX reageer retweet
Las ergens anders dat het weer 2 miljoen was. Want anders vind ik het wel erg veel salaris voor zo'n jong ventje.quote:
Ik las trouwens ook dat er een eventuele optie tot koop bij zit? maar op meerdere nieuwssites staat dat dit een optie tot huur is. klopt mijn inziens niet aangezien zijn contract in 2015 afloopt. dan zou hij dus transfervrij de deur daar uitlopen. Zal dus of geen optie, of optie tot koop zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las ergens anders dat het weer 2 miljoen was. Want anders vind ik het wel erg veel salaris voor zo'n jong ventje.
quote:Bojan is a great example. He was the boy who was asked by his coach to not cross the half-line because he didn’t want to upset the opponents by having Bojan scoring tons of goals on them. For five year olds, the game of football should be fun. But not crossing the half-line wouldn’t stop five year old Bojan from scoring goals. He was the kid who arrived at Barça as a 9-year old, who during his seven years in the youth teams of the club became the best scorer in the history of La Masia by scoring 3,5 goals per game (for seven years). He was the boy who scored over 200 goals during a single season.
Bojan Krkic was the goalscoring king. He could enter a game his team was losing to score what was needed for them to win in the last minutes. He also became the youngest goalscorer ever for FC Barcelona’s first team and he ended his first season at Camp Nou with 10 goals, taking over the record from Real Madrid’s Raúl to the best debut season in La Liga for a youngster. But what Bojan had missed while growing up, was that he had never had any problems, any obstacles. He was the guy who always succeeded. So when the regular forwards at Barça recovered their form and returned from their injures, young Bojan was left on the bench. As he got less time on the pitch, his self-confidence would hit rock bottom. For the first time, he had no clue how to get it back up again, because he had never been in this position before. It didn’t matter how many goals he scored before or how great his goalscoring talent was, because his mind stopped him from performing. Bojan didn’t succeed at Barça because he had succeeded all his life. He couldn’t handle the hardship of being on the bench and fighting for a starting berth, he wasn’t mentally ready.
Read more: http://www.totalbarca.com(...)e-way/#ixzz2YDBURLSO
twitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 00:09:52Ajax neemt het volledige salaris van Bojan Krkic over van Barcelona. Dit komt neer op twee miljoen euro per jaar. (Sport) reageer retweet
Voetbalpingsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:19 schreef Olep het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 00:09:52Ajax neemt het volledige salaris van Bojan Krkic over van Barcelona. Dit komt neer op twee miljoen euro per jaar. (Sport) reageer retweet
Jij voegt nooit wat toe, zie je het een keer van de andere kant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oké. Goede reactie, voegt echt wat toe aan mijn post.
Leg uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij voegt nooit wat toe, zie je het een keer van de andere kant.
dat magquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gaf ook alleen mijn mening even over voetbalpings.
Uit deze post maak ik enige verwarring op. Maakt u zich geen zorgen, het is een onzinbericht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou echt volslagen debiel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Uit deze post maak ik enige verwarring op. Maakt u zich geen zorgen, het is een onzinbericht.Ja nu ben ik verward.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Transferperikelen
Oh.
onzin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef TJV het volgende:
Zullen we hier een sociaal experimentje doen? Alle berichten waarvan we enig idee hebben dat ze niet geheel waar kunnen zijn, bestempelen we als ''onzin''. Op deze manier kan de gemiddelde FOK!kende, autistische Ajacied gewoon rustig slapen.
Als dit lukt worden we kampioen.
Weinigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:31 schreef BankAardappel het volgende:
Z'n zaakwaarnemer heeft al aangegeven dat hij naar NL wil, dat is niet voor het geld natuurlijk. Ik denk dat hij bereid is voor weinig salaris te komen om zijn carriere weer op de rails te zetten.
Best idioot dat een jochie van 19 al 3 miljoen kon verdienen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weinig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Áls hij al bereid is om in te leveren gaat hij naar 1 miljoen euro, en dan zit je meteen aan het salarisplafond van Nederland. Dat is niet weinig.
Niet het salarisplafond van Nederland hoor...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weinig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Áls hij al bereid is om in te leveren gaat hij naar 1 miljoen euro, en dan zit je meteen aan het salarisplafond van Nederland. Dat is niet weinig.
Maar ik las in de VI dat de duurste transfer voor Anderlecht er eentje van 3,5 miljoen was. Dat leggen wij nu even neer voor een van der Hoorn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet het salarisplafond van Nederland hoor...
Edit: Nu ik over de recente transfers nadenk heb je wellicht gelijk.
Gek om te bedenken dat clubs in Belgie sommige spelers wel meer dan 1 miljoen geven
duurste transfer was Boussoufa en die was 4 miljoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik las in de VI dat de duurste transfer voor Anderlecht er eentje van 3,5 miljoen was. Dat leggen wij nu even neer voor een van der Hoorn.
Die was dus 3,5 volgens VI.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
duurste transfer was Boussoufa en die was 4 miljoen.
En die hebben ze met dikke winst weer verkocht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
duurste transfer was Boussoufa en die was 4 miljoen.
anderlecht, je kent ze wel, van dat mooie voetbal en dito resultatenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik las in de VI dat de duurste transfer voor Anderlecht er eentje van 3,5 miljoen was. Dat leggen wij nu even neer voor een van der Hoorn.
Wat betrouwbaar is dit dantwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 00:17:46Ajax gaat daadwerkelijk het volledige salaris betalen van Bojan Krkic. Wat waarschijnlijk 2 miljoen euro is. #AJAX #salarisplafond ?! reageer retweet
Ik voorspel dat Maher hard de richting opgaat van El Hamdaoui en Afellay. Maar als je die Marokkaanse vergelijking niet wilt maken, hou het er dan maar op dat hij best eens zou kunnen gaan falen zoals Wijnaldumm, Matavz en Narsingh bij PSV.quote:
2006/07 FC Barcelona B 22 10quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Op social media zag ik dat gerucht dat Bojan 2 miljoen gaat verdienen?
Kan niet waar zijn lijkt mij.
Ik ben blij dat hij komtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2006/07 FC Barcelona B 22 10
2007/08 FC Barcelona 31 10
2008/09 FC Barcelona 23 2
2009/10 FC Barcelona 23 8
2010/11 FC Barcelona 27 6
2011/12 AS Roma 33 7
2012/13 → AC Milan 19 3
Indrukwekkend is het allemaal niet voor een spits.
Dude, waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Maher hard de richting opgaat van El Hamdaoui en Afellay. Maar als je die Marokkaanse vergelijking niet wilt maken, hou het er dan maar op dat hij best eens zou kunnen gaan falen zoals Wijnaldumm, Matavz en Narsingh bij PSV.
Het mag duidelijk zijn dat hij momenteel niet goed genoeg is voor de Serie A en Premier League. Maar ik denk dat hij wel een topper kan zijn in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2011/12 AS Roma 33 7
2012/13 → AC Milan 19 3
Hij speelt meestal aan de zijkant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2011/12 AS Roma 33 7
2012/13 → AC Milan 19 3
Ik ook hoor.quote:
Die schiet er dus volgend jaar 30 in hierzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2011/12 AS Roma 33 7
2012/13 → AC Milan 19 3
Oh je hebt niet gezien wie ik had gequote? Ik reageerde namelijk op iemand.quote:
Het is ook een speler voor rechtsbuiten lijkt mij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
Maar feit is dat hij niet bepaald een goalgetter is.
Teken ik voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die schiet er dus volgend jaar 30 in hierzo.
Fisher - Sigthorsson - Bojan/Cuenca?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is ook een speler voor rechtsbuiten lijkt mij?
Cuenca gaat hem niet worden ben ik bang, al schrijf ik hem nog niet helemaal af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fisher - Sigthorsson - Bojan/Cuenca?
Liever Hoesen in de spits. En Cuenca komt niet lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe maar Fischer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sigthorsson is ook een hele goede spits, toen hij eenmaal weer fit was legde hij de ballen wel vrij makkelijk in de goal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Hoesen in de spits. En Cuenca komt niet lijkt mij.
Schijnt toch nog een jaar in Amsterdam te willen blijven? En als je ver in de CL/EL wilt komen heb je sowieso 5 top aanvallers nodig. Zeker als je ook ver in de nationale beker komt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Hoesen in de spits. En Cuenca komt niet lijkt mij.
Hoesen is voetballend beter, en met die flanken moeten we het vooral van combineren hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sigthorsson is ook een hele goede spits, toen hij eenmaal weer fit was legde hij de ballen wel vrij makkelijk in de goal.
Ja maar hij is nog wel 2/3 maanden geblesseerd. Dus ik ga er niet van uit. Misschien in de winter weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt toch nog een jaar in Amsterdam te willen blijven? En als je ver in de CL/EL wilt komen heb je sowieso 5 top aanvallers nodig. Zeker als je ook ver in de nationale beker komt.
Aangezien hij nu het dubbele of meer verdient is dat voor hem weinig ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens ja, als je met Fischer en Bojan op de vleugels speelt moet je een spits hebben die goed is in de combinatie, en ook beweeglijk is en ruimte maakt als die 2 naar binnen komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is voetballend beter, en met die flanken moeten we het vooral van combineren hebben.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.fcbarcelona.ca(...)t-a-lajax-damsterdam
Officieel.
Fappie fappie fappiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.fcbarcelona.ca(...)t-a-lajax-damsterdam
Officieel.
Heb jij ooit een Feyenoorder serieus genomen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
Was hier niet een feyenoorder in het vorige topic die wel zeker wist dat hij naar Rotterdam kwam?
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 01:30:16Maar waar zijn alle haters van vanochtend? Die riepen dat #Telegraaf plank mis sloeg met Krkic? #Ajax reageer retweet
Stuur GGMM op hem af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 01:30:16Maar waar zijn alle haters van vanochtend? Die riepen dat #Telegraaf plank mis sloeg met Krkic? #Ajax reageer retweet
Zou sowieso gewoon mooi zijn als we aanvallend wat meer te zien krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef Kopsterk het volgende:
Gewoon op vijf posities een speler die 10-15 goals maakt volgend seizoen(als de selectie zo blijft) . Met het scorend vermogen zit het wel goed.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:33 schreef Gramulanion het volgende:
Dit moet echt fake zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kasimpasa meldt zich met 3,5 miljoen bij Ajax voor Enoh #ajax - http://tinyurl.com/pjpgz27
Dat is wel heel erg weinig. 1 miljoen netto oké.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mike Verweij @MikeVerweij
#Ajax betaalt slechts 1 miljoen euro bruto
Ik neem aan dat dit over het salaris gaat.
Met bonussen e.d. zal hij er dan waarschijnlijk wel flink op vooruit gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weinig. 1 miljoen netto oké.
3,5 miljoenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zitten een hoop zakenmannen achter Kasimpasa sinds dit jaar, dus zou zomaar kunnen.
Die kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? PSV heeft wel Maher....
Israel toch ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat Enoh al eerder in Turkije heeft gespeeld.
Turkse Republiek Noord-Cyprusquote:
Wat een avonturierquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkse Republiek Noord-Cyprus
Hij ging via een spelersmakelaar in 2004 in de Turkse Republiek Noord-Cyprus spelen voor Mağusa Türk Gücü S.K., hier speelde hij 36 wedstrijden en daarin wist hij een doelpunt te maken.
In het seizoen 2005/2006 vertrok Enoh naar Türk Ocağı Limasol SK. Dit liep niet uit tot een succes, Enoh maakte geen minuten. Na een half jaar werd in overeenstemming zijn contract ontbonden en Enoh werd transfervrij
Overmars maakt er 5 miljoen vanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kasimpasa meldt zich met 3,5 miljoen bij Ajax voor Enoh #ajax - http://tinyurl.com/pjpgz27
Denk eerder aan 15 miljoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien kunnen we Vermeer ook naar Kasimpasa sturen.
Maken we een Double Black Pack van 7,5 mil voor beide
Haha jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:56 schreef BobW het volgende:
Bojan komt nu echt.
Die zou volgens de geruchten de laatste vier jaar al elk jaar komen
Dan komen Chivu en Maxwell ook nog..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:56 schreef BobW het volgende:
Bojan komt nu echt.
Die zou volgens de geruchten de laatste vier jaar al elk jaar komen
Zou raar zijn als hij dat doet. Hij vertelde eerder dit seizoen nog een dat er niet veel clubs zijn waar hij heen wil. Een middenmoter in Duitsland zag hij niet als een stap vooruit. Maar een ploeg met te veel concurrentie zoals Man City zag hij ook niet zitten. Maar ja, misschien wordt hij wel wanhopig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Norwich meldt zich bij Ajax voor Alderweireld
Norwich City heeft zich bij Ajax gemeld voor Toby Alderweireld. Dat bevestigt de zaakwaarnemer van de verdediger in De Telegraaf. De Belgische verdediger heeft een aflopend contract en daarom willen de Amsterdammers hem graag verkopen. De club trok vrijdag Mike van der Hoorn al aan als vervanger.
quote:Ajax huurt Krkic van Barcelona
Een bliksemactie van Marc Overmars heeft ervoor gezorgd dat Bojan Krkic (22) dit seizoen op huurbasis voor Ajax – en niet voor PSV of Feyenoord – speelt. De directeur voetbalzaken van Ajax vloog gisteren in allerijl naar Barcelona om de huur van het grote talent in orde te maken. Even na negenen hadden beide clubs een mondeling akkoord bereikt. Dit weekeinde wordt het papierwerk in orde gemaakt. ,,Het is niet aan mij om hier iets over te zeggen. De clubs moeten een eventuele deal wereldkundig maken”, aldus Krkic’ zaakwaarnemer Alexander Bursac, die de transfer echter niet wilde ontkennen.
Krkic zat op dat moment met zijn ouders al te dineren in de Catalaanse hoofdstad en vierde de transfer op gepaste wijze. De aanvaller zette na Feyenoord en PSV op het laatste moment ook een streep door de naam van Betis Sevilla, dat eveneens was geïnteresseerd. De aanvaller – die bij Ajax op alle posities in de voorhoede en als rechter- of linkermiddenvelder uit de voeten kan – maakte een bewuste keuze voor de eredivsie, omdat die bij uitstek geschikt is voor de ontwikkeling van talenten.
Net als met Frank de Boer en Dennis Bergkamp voerde Krkic telefonisch goede gesprekken met PSV-coach Phillip Cocu en Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Die hadden echter de pech dat Ajax (zeker) in de Champions League speelt en de huurling op dat podium wil schitteren.
De zoon van een Servische vader en Spaanse moeder maakte op 23 april 2007 op zestienjarige leeftijd zijn debuut in FC Barcelona 1. In een vriendschappelijk duel met het honderdjarige Al-Ahly (0-4) nam hij één van de vier treffers voor zijn rekening. Frank Rijkaard hevelde hem in het seizoen 2007/’08 definitief over naar het eerste.
Eind 2010 verlengde Krkic zijn contract bij FC Barcelona tot de zomer van 2015 en in die verbintenis werd een gelimiteerde transfersom van 100 miljoen euro opgenomen. Desondanks wist hij bij Barça nooit een vaste plek te veroveren en kwam hij de laatste twee seizoenen voor AS Roma en AC Milan uit.
Fischer is ook geen echte buitenspeler maar doet het op die positie ook niet onaardig, ik heb er wel vertrouwen in vanaf rechtsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:48 schreef Pedroso het volgende:
Ben eerlijk gezegd niet kapot van Bojan. Paar jaar geleden een groot talent maar heeft daarna weinig tot niets laten zien. Als ie idd met 1 miljoen salaris gehuurd is dan is het de gok waard.
Is volgens mij ook een schaduwspits dus als buitenspeler zul je er weinig aan hebben.
Gelukkig is ie gehuurd, als ie tegenvalt (kans lijkt mij groot) kun je 'm volgend jaar gewoon weer dumpen.
Hoe vaak krijg je de kans een speler met zo'n naam binnen te hengelen?quote:
quote:’vd Hoorn: 'Met flow mee'
Het liefst had Mike van der Hoorn (20) in het Mexicaanse Playa del Carmen zijn mobiele telefoon ook op zijn luchtbed in zee meegenomen. De verdediger van FC Utrecht vroeg zijn zaakwaarnemer Patrick van Diemen hem op de hoogte te houden van de ophanden zijnde transfer naar Ajax. „Maar pas bij terugkomst in Nederland kon de champagne worden ontkurkt”, lacht de verdediger, nu de landskampioen een akkoord met FC Utrecht heeft bereikt over de transfersom van naar verluidt 3,8 miljoen euro en hijzelf een contract tot 2017 is overeengekomen.
„Vlak na het EK in Israël en voor mijn vakantie naar Mexico heb ik op De Toekomst een gesprek gehad met Frank de Boer en Marc Overmars, waarbij Dennis Bergkamp later ook nog aanschoof. Niet dat ik dat anders wel van plan was, maar na die bijeenkomst kón ik geen ’nee’ meer zeggen. Het was ’een en al voetbal’ wat er zat. En dat sprak me heel erg aan. En als zij je graag willen hebben …”, keek Van der Hoorn op verzoek terug op de afgelopen weken, waarna hij zijn blik snel vooruit richt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door deze redenatie hebben we destijds enorm veel geld verloren.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met de aankoop van zlatan, suarez en huntelaar bedoel je?
De combinatie toptalent + bedrag iets onder de 10 miljoen heeft juist altijd zeer goed uitgepakt. De combinatie toptalent + ver boven de 10 miljoen en geen toptalent + rond de 5 miljoen pakte juist slecht uit in het verleden. Beide is totaal niet aan de orde nu.
Neemt niet weg dat ik begrijp dat ze wachten tot de Jong / eriksen verkocht zijn of dit zo goed als zeker is.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld van zulk beleid, simpele.
Dat hij het meest extreme voorbeeld is betekent niet dat het niet vaker gebeurd is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sikora, Sonck, Machlas, Rosenberg, Cvitanich, Luque, De Zeeuw, El Hamdaoui.
Een kleine greep uit de aankopen die Ajax de afgelopen paar jaar heeft gedaan van boven de 5 miljoen euro. Allemaal gouden investeringen die de kwaliteit van de selectie verbeterd hebben en hun geld ruimschoots terugverdiend hebben met de transfersom die we ontvingen.
Interessante discussie hadden we laatst. Dat artikel, hoewel ik het er niet volledig mee eens ben, werpt toch een nieuw licht op de zaak (namelijk dat ik gelijk heb).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef stoeltafel het volgende:
Pijnlijk goed artikel hoe hypocriet Ajax is met de transfer van Mike. Waarom hij wel en geen Maher?
http://www.catenaccio.nl/(...)el-van-het-verleden/
Hoezo, Maher is nog steeds geen toptalent.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Interessante discussie hadden we laatst. Dat artikel, hoewel ik het er niet volledig mee eens ben, werpt toch een nieuw licht op de zaak (namelijk dat ik gelijk heb).
Nee, een speler die voor weinig komt voetballen is bijvoorbeeld een Babel, die zijn contract afkoopt om hier voor een fooi te komen spelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:15 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Aangezien hij nu het dubbele of meer verdient is dat voor hem weinig ja.
Ja, zo kan je dat altijd wel gaan relativeren. Dat van Babel is namelijk ook niet weinig, zou willen dat ik het verdien. Maar goed, vind je dat van Bojan niet weinig, ik wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, een speler die voor weinig komt voetballen is bijvoorbeeld een Babel, die zijn contract afkoopt om hier voor een fooi te komen spelen.
Ben het met je eens maar hij wordt zeker gecompenseerd door Barcelona, we hoeven dus geen medelijden te hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:39 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, zo kan je dat altijd wel gaan relativeren. Dat van Babel is namelijk ook niet weinig, zou willen dat ik het verdien. Maar goed, vind je dat van Bojan niet weinig, ik wel.
Volgens mij wordt hij gehaald voor de rechtsbuitenpositie. Dat betekent dat Lukoki en Boerrigter (zeg maar) overbodig zijn. Voor de rechtsbuitenpositie heb je dan Bojan en Meleg. Met als 3e rang in de pikorde dan rasfeyenoorder Lukoki en blind paard Boerrigter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:13 schreef RubenSosa het volgende:
Netjes van ajax dat ze bojan binnen halen. Leuke speler.
Maar welk talent moet nu gaan wijken?
Zal boerrigter niet blij mee zijn. Maar bij Roma speelde Bojan altijd vanaf links...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij gehaald voor de rechtsbuitenpositie. Dat betekent dat Lukoki en Boerrigter (zeg maar) overbodig zijn. Voor de rechtsbuitenpositie heb je dan Bojan en Meleg. Met als 3e rang in de pikorde dan rasfeyenoorder Lukoki en blind paard Boerrigter.
Helder?
Kan op alle posities uit de voeten. Tevens is vermeld door Frank dat Boerrigter meer zijn best moet gaan doen, logisch ook. Stak vorig seizoen in een treurige vorm en denkt alleen aan zijn eigen weg, totaal geen inzicht en beslissingsvermogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zal boerrigter niet blij mee zijn. Maar bij Roma speelde Bojan altijd vanaf links...
Johan Cruijff kan dat gewoon.quote:Cruijff en Champions League trokken Bojan over de streep
Bojan Krkic maakt op huurbasis de overstap van Barcelona naar Ajax. De 22-jarige aanvaller laat zich uitlenen aan de Amsterdammers, met daarbij de optie op een tweede jaar. De bijzondere band met Johan Cruijff en het feit dat Ajax sowieso deelneemt aan de groepsfase van de Champions League waren voor de Spaanse aanvaller van doorslaggevend belang om voor Ajax te kiezen.
Zaakwaarnemer Aleksandar Bursac legt dat uit in een reactie aan Ajax Showtime. Vrijdag verbleven Marc Overmars en Michael Kinsbergen in Barcelona om de overstap van Bojan naar Nederland in orde te maken. Zonder slag of stoot ging dat echter niet, geeft Bursac aan. “Barcelona was zeer bewerkelijk en hard in de onderhandelingen. Marc Overmars heeft daar echt heel goed werk gedaan en duidelijk gemaakt wat Ajax kan en wil.”
Real Betis, Feyenoord en PSV waren ook geïnteresseerd in Bojans komst, maar visten gedrieën achter het net. Bojan hakte zelf de knoop door en besloot voor een verblijf in de hoofdstad te gaan. Daar hoopt hij zichzelf weer te hervinden na twee teleurstellende jaren bij AS Roma en AC Milan. “De speciale band van Bojan met Johan Cruijff en de directe plaatsing van Ajax voor de Champions League hebben er toe geleid dat de keuze op Ajax is gevallen”, zegt Bursac.
Ik neem aan dat hij voor rechts gehaald is, maar goed dat hij aan de andere kant ook uit de voeten kanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zal boerrigter niet blij mee zijn. Maar bij Roma speelde Bojan altijd vanaf links...
Nou moet ik zeggen dat Derks mening niet zo relevant isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Een fitte Cuenca had ik liever gezien, maar dit is wel een goed alternatiefquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:46 schreef anoukane het volgende:
Jeeeh, ben erg benieuwd naar Bojan.
Zal vast beter bevallen dan Cuenca.
Hiep hiep hoera voor het nieuwe beleid van Ajax
Zie niet echt hoe dit in het nieuwe beleid past. Maar Bojan als tussenoplossing tot Meleg het kan overnemen vind ik primaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:46 schreef anoukane het volgende:
Jeeeh, ben erg benieuwd naar Bojan.
Zal vast beter bevallen dan Cuenca.
Hiep hiep hoera voor het nieuwe beleid van Ajax
Dit dus. Een Pelle en Vlemincks kunnen er hier zelfs heel wat inschietenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:02 schreef MrStock het volgende:
Als hij in de jeugd gemiddeld 3,5 goal per wedstrijd kon maken, 7 jaar lang, kun je echt wel wat hoor. Daarbij zijn de verdedigers in Nederland ook een stuk minder dan in Italie.
Ik vind het een verantwoorde huur...
Alleen Eriksen zal bijtekenen, Siem heeft nog 2 jaar contract.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:14 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ben nu wel blij met onze voorhoede.
Mooi zou zijn als we Alderweireld, Vermeer en Enoh nog voor goede prijzen verkopen en Eriksen en Siem bijtekenen dan krijg ik echt zin in het nieuwe seizoen.
Dan mag Siem ook wel bijtekenen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alleen Eriksen zal bijtekenen, Siem heeft nog 2 jaar contract.
Enoh gaat misschien naar Kasimpasa maar Vermeer wil niemand nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:14 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ben nu wel blij met onze voorhoede.
Mooi zou zijn als we Alderweireld, Vermeer en Enoh nog voor goede prijzen verkopen en Eriksen en Siem bijtekenen dan krijg ik echt zin in het nieuwe seizoen.
Nieuw beleid betekent niet dat je toptalenten die je in je schoot geworpen krijgt niet gaat accepteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe dit in het nieuwe beleid past. Maar Bojan als tussenoplossing tot Meleg het kan overnemen vind ik prima.
Nog exact drie weken inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog 3 weken en dan de eerste officiele wedstrijd trouwens? 27 juli ofzo de JC schaal?
Defour ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan komen Chivu en Maxwell ook nog..
Zou mooi zijn als Ajax gewoon aan het seizoen begint met een compleet elftal. Alle transfers binnen de komende 3 weken afronden en er tegenaan gaanquote:
Dat hoop ik ook. zou wel mooi zijn, maar de transfer periode is nog lang...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Ajax gewoon aan het seizoen begint met een compleet elftal. Alle transfers binnen de komende 3 weken afronden en er tegenaan gaan
Wat ik begrepen heb, is dat de officiele deadline in het weekend viel, en daar om verschoven isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:42 schreef MrStock het volgende:
Wat ik niet snap, is dat de transferperiode tot september doorgaat, terwijl alles wat naar voren is geschoven ivm het WK.... Tenminste, zoiets had ik begrepen
Sikora en zlatan ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:08 schreef PeeJie_ het volgende:
Als ik zo die doelpunten zie die Bojan heeft gemaakt, is Eriksen + Bojan volgens mij wel een goed samenspel voor volgend jaar.
Misschien komt Cuenca nog in de winter als hij fit is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef CaasS het volgende:
Wanneer meld ie zich eigenlijk? Na Oostenrijk?
Ben wel erg benieuwd naar Bojan. Jammer dat Cuenca niet doorgaat, die had ik fit graag een seizoen hier gezien maar dit is prima vervanging.
fixedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:32 schreef ejfaar het volgende:
Zou mooi zijn als we Barca loten en iemand van ons dan de winnende er in schiet
Ik heb enigszins m'n twijfels bij de haalbaarheid van dit scenario.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:32 schreef ejfaar het volgende:
Zou mooi zijn als we Barca loten en Bojan dan de winnende er in schiet
Dromen magquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb enigszins m'n twijfels bij de haalbaarheid van dit scenario.
Totaal niet, met Bojan erbij ligt de treble voor het grijpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb enigszins m'n twijfels bij de haalbaarheid van dit scenario.
Deze man weetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totaal niet, met Bojan erbij ligt de treble voor het grijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is met elke aankoop/huur zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Bojan is net zo'n grote gok als Bruma bij PSV. Kan geweldig uitpakken, kan een flater worden. Niets zinnigs over te zeggen.
Enige verschil is dat Bojan in de spits staat. Fouten zijn dus niet zo dodelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Bojan is net zo'n grote gok als Bruma bij PSV. Kan geweldig uitpakken, kan een flater worden. Niets zinnigs over te zeggen.
Dit is wel onzinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Enige verschil is dat Bojan in de spits staat. Fouten zijn dus niet zo dodelijk
Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het is dus 1miljoen bruto + 1,6mio per jaar?
Er staat een vraagteken achterquote:
Zou wel veel geld zijn voor een huurspeler in dat gevalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er staat een vraagteken achter
Hoe kom jij aan 1,6?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het is dus 1miljoen bruto + 1,6mio per jaar?
Dat lees ik. Ik lees ook dat ze het volledige salaris(3mio) overnemen. Maar dat kan ik niet geloven.quote:
Ik dacht alleen 1mioquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat lees ik. Ik lees ook dat ze het volledige salaris(3mio) overnemen. Maar dat kan ik niet geloven.
3mio voor een jaar huur zou belachelijk zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:40 schreef CaasS het volgende:
Het zal vast meer zijn dan alleen die 1mln bruto...dat zou ook wel een ziekelijk koopje zijn.
Misschien nog een huursom van 1 miljoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:40 schreef CaasS het volgende:
Het zal vast meer zijn dan alleen die 1mln bruto...dat zou ook wel een ziekelijk koopje zijn.
Het zal er tussen in zitten, maar 1 miljoen bruto zou imo echt heel goedkoop zijn. Een huursom erbij van 5 ton tot een miljoen is imo nog steeds prima voor een op het oog echte versterking.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
3mio voor een jaar huur zou belachelijk zijn
Je weet niet of het zo'n echte versterking is. 1mio is misschien volgens de markt een laag bedrag, maar is imho voor Ajax de maxquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het zal er tussen in zitten, maar 1 miljoen bruto zou imo echt heel goedkoop zijn. Een huursom erbij van 5 ton tot een miljoen is imo nog steeds prima voor een op het oog echte versterking.
Denk niet dat Barca zo makkelijk ja zegt, al Ajax maar 1mio aan salaris wil betalen. Ook nog eens het salarisplafond trouwens. Geloof wel dat het salaris rond de 1-1,6 zal liggen. Erg veel dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het zal er tussen in zitten, maar 1 miljoen bruto zou imo echt heel goedkoop zijn. Een huursom erbij van 5 ton tot een miljoen is imo nog steeds prima voor een op het oog echte versterking.
Ja, 3 miljoen zou ik ook veel vinden hoor. 2 Vind ik ook echt de max.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je weet niet of het zo'n echte versterking is. 1mio is misschien volgens de markt een laag bedrag, maar is imho voor Ajax de max
Waar. Maar wat is het alternatief? Het feit dat ze bij Bojan en Cuenca uitkwamen moet komen omdat er gewoon weinig beschikbaar is. Overmars zei dat al in een filmpje ergens. Dan kom je dus uit op een type Sana (gokje), Cerny, Meleg (talent maar nog niet klaar) of verschrikkelijk duur. Eén positie zo invullen vind ik meer dan prima. Zoals ik aangaf in die post erboven is ook dit jaar weer de balans qua transfers prima op orde (quite lopen indien Alderweireld vertrekt voor een miljoen of 7 en daar een waslijst voor terug krijgen).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:54 schreef ejfaar het volgende:
2mio aan huur zie je nooit meer wat van terug. Een koop wel.
Eens, maar dan nog vind ik het te veel geld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waar. Maar wat is het alternatief? Het feit dat ze bij Bojan en Cuenca uitkwamen moet komen omdat er gewoon weinig beschikbaar is. Overmars zei dat al in een filmpje ergens. Dan kom je dus uit op een type Sana (gokje), Cerny, Meleg (talent maar nog niet klaar) of verschrikkelijk duur. Eén positie zo invullen vind ik meer dan prima. Zoals ik aangaf in die post erboven is ook dit jaar weer de balans qua transfers prima op orde (quite lopen indien Alderweireld vertrekt voor een miljoen of 7 en daar een waslijst voor terug krijgen).
We hebben inderdaad veel teruggezien van de Sulejmani investering.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:54 schreef ejfaar het volgende:
2mio aan huur zie je nooit meer wat van terug. Een koop wel.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben inderdaad veel teruggezien van de Sulejmani investering.
Waar heb ik gezegd dat Ajax Maher moest kopen voor 16 miljoen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]En dat zegt iemand die Maher voor veel te veel geld wilde kopen
Waar heb ik gezegd dat 16 miljoen pas teveel geld is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Ajax Maher moest kopen voor 16 miljoen?
Ieder bedrag boven de 5 miljoen is al te veel voor Maher.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Ajax Maher moest kopen voor 16 miljoen?
Als je 6 miljoen voor het grootste Nederlandse talent veel vindt, moet je professionele hulp gaan zoeken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat 16 miljoen pas teveel geld is?
6-8 mio is ook veel te veel
Ajax betaald al bijna 4 miljoen voor van der Hoornquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ieder bedrag boven de 5 miljoen is al te veel voor Maher.
Overigens Enoh >>>>> Kasimpasa voor 3,5 miljoen lijkt me een gevalletje fake
wie zegt dat het het grootste Nederlandse talent is. Daarbij zei ik 6-8. Overigens heeft hij niets, maar dan ook niets gepresteerd en zat hij een heel seizoen in de degradatiezone. Gaan we straks de spelmaker van Cambuur ook kopen voor 8mio?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 6 miljoen voor het grootste Nederlandse talent veel vindt, moet je professionele hulp gaan zoeken.
Goede prijs voor een van de grootste verdedigende talenten in Nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax betaald al bijna 4 miljoen voor van der Hoorn.
Betaalt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax betaald al bijna 4 miljoen voor van der Hoorn.
Wat een slap argument zeg. Hij heeft met AZ de beker gewonnen en in het seizoen daarvoor met AZ een prima seizoen gedraait. Daarna ging er wat weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
wie zegt dat het het grootste Nederlandse talent is. Daarbij zei ik 6-8. Overigens heeft hij niets, maar dan ook niets gepresteerd en zat hij een heel seizoen in de degradatiezone. Gaan we straks de spelmaker van Cambuur ook kopen voor 8mio?
Dan was 6,5 miljoen voor Maher ook een goede prijs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede prijs voor een van de grootste verdedigende talenten in Nederland.
Dat ben ik helemaal nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JR is nog steeds overstuur omdat maher niet naar ajax is gekomen.
negeren die hap.
Nee dat was een mooie prijs voor Van Ginkel. Maher is het niet waardquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was 6,5 miljoen voor Maher ook een goede prijs.
Zozo, de beker. Die hebben ze dankzij Altidore gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een slap argument zeg. Hij heeft met AZ de beker gewonnen en in het seizoen daarvoor met AZ een prima seizoen gedraait. Daarna ging er wat weg.
Maar waarom weer deze discussie. Maher is naar PSV.
Het is gewoon sneu. Hij noemt nooooooit argumentenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JR is nog steeds overstuur omdat maher niet naar ajax is gekomen.
negeren die hap.
Ik ga niet weer deze discussie beginnen. Jij vindt van Ginkel beter, ik vind Maher beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was een mooie prijs voor Van Ginkel. Maher is het niet waard
Daarom speelt Van Ginkel nu ook bij Chelsea en Maher bij PSVquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer deze discussie beginnen. Jij vindt van Ginkel beter, ik vind Maher beter.
Je krijg hier ook meestal alleen maar onzinargumenten tegen je, of er worden totale andere zinnen in je mond gelegd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu. Hij noemt nooooooit argumenten
Jij reageert nooit op andermans argumenten. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijg hier ook meestal alleen maar onzinargumenten tegen je, of er worden totale andere zinnen in je mond gelegd.
6,5 miljoen is ook echt hetzelfde als 16 miljoen ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zozo, de beker. Die hebben ze dankzij Altidore gewonnen.
Deze discussie komt doordat jij het verhaal Sulejmani raar vindt, maar een herhaling wel mogelijk wil maken
Het slechtste argument ooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom speelt Van Ginkel nu ook bij Chelsea en Maher bij PSV
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6,5 miljoen is ook echt hetzelfde als 16 miljoen ja.
Omdat dat vaak onzin is. Ik mag niks zeggen over een Sulejmani omdat ik Maher graag bij Ajax had willen zien. En ik was niet de enige hierzo hoor. Alleen die hypocriete ventjes zoals Ajacied422 die gaan meteen zeggen dat Maher nu opeens veel te duur is nu hij bij PSV zit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij reageert nooit op andermans argumenten. Dat is wat anders
Nee totaal niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zo een argument van jou kunnen zijn vind je niet
422 is voor Feyenoordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat vaak onzin is. Ik mag niks zeggen over een Sulejmani omdat ik Maher graag bij Ajax had willen zien. En ik was niet de enige hierzo hoor. Alleen die hypocriete ventjes zoals Ajacied422 die gaan meteen zeggen dat Maher nu opeens veel te duur is nu hij bij PSV zit.
Van trollen weet jij alles alquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor je dat je een troll bent
Ah, laten we maar naar een ander gaan wijzenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat vaak onzin is. Ik mag niks zeggen over een Sulejmani omdat ik Maher graag bij Ajax had willen zien. En ik was niet de enige hierzo hoor. Alleen die hypocriete ventjes zoals Ajacied422 die gaan meteen zeggen dat Maher nu opeens veel te duur is nu hij bij PSV zit.
Zeg ga even lekker het PSV of Feyenoord topic vervuilen met je getroll.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, laten we maar naar een ander gaan wijzen
Je trollt zelf. Je bent totaal niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg ga even lekker het PSV of Feyenoord topic vervuilen met je getroll.
Je vergeet dat Maher een contract bij AZ had tot 2015.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was 6,5 miljoen voor Maher ook een goede prijs.
Dat zal best, maar dat geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je trollt zelf. Je bent totaal niet serieus te nemen
Ik troll hier helemaal niet. Ik geef gewoon argumenten, maar jij reageert daar niet (fatsoenlijk) opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat geldt ook voor jou.
Welke argumenten? Puur op de man speel jij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik troll hier helemaal niet. Ik geef gewoon argumenten, maar jij reageert daar niet (fatsoenlijk) op
Omdat jij nooit wil reageren en alleen maar onzin postquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke argumenten? Puur op de man speel jij.
is gwn nutteloze speler, jullie hebben al genoeg wereldsterren uit die fantastische jeugdopleiding voor op de flanken, lukoki enz...quote:
Wat voor onzin dan? Ik geef slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat jij nooit wil reageren en alleen maar onzin post
Hahahaha lol je zei Lukoki en die is kei slecht enzo hahahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
is gwn nutteloze speler, jullie hebben al genoeg wereldsterren uit die fantastische jeugdopleiding voor op de flanken, lukoki enz...
Onderbouw die mening dan ook. Losse flodders hebben we weinig aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor onzin dan? Ik geef slechts mijn mening.
Pelle, Immers... Eckte topaanvalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
is gwn nutteloze speler, jullie hebben al genoeg wereldsterren uit die fantastische jeugdopleiding voor op de flanken, lukoki enz...
Doe ik ook. Maar dan is de enige reactie die je hier krijgt dat je er geen verstand van hebtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Onderbouw die mening dan ook. Losse flodders hebben we weinig aan
Als iedereen dat zegt zou ik toch even gaan nadenken waaromquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan is de enige reactie die je hier krijgt dat je er geen verstand van hebt
Dat is niet waar maar er valt gewoon heel moeilijk met jou te discussiërenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan is de enige reactie die je hier krijgt dat je er geen verstand van hebt
Ooh dat kam best hoor. Maar verstand kan altijd nog komen en zelfs dan mag ik mijn mening geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als iedereen dat zegt zou ik toch even gaan nadenken waarom
Oke excuses daar voor. Ik probeer ook maar gewoon mee te pratenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar maar er valt gewoon heel moeilijk met jou te discussiëren
Dit bedoel ik dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar maar er valt gewoon heel moeilijk met jou te discussiëren
Lamprouquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoord beste jeugdopleidingZonder Pelle waren ze 12de geworden
Nee hoor. Ze hadden Cissé en Fernandez anders nog achter de hand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
mafkeesje, waarom zit je hier als je voor 010 bentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Die gaan mooi terugvallen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moet geen punt zijn, zijn onzin daarentegen welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:59 schreef Krunep het volgende:
[..]
mafkeesje, waarom zit je hier als je voor 010 bent
ja dit jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet geen punt zijn, zijn onzin daarentegen wel
niet biggie doen topboyquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:59 schreef Krunep het volgende:
[..]
mafkeesje, waarom zit je hier als je voor 010 bent
wat hebben die ermee te maken? gaat toch ovr neusjes hierquote:
is er in het 010 topic niks te babbelen ofzo? flikker toch op manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
niet biggie doen topboy
[..]
wat hebben die ermee te maken? gaat toch ovr neusjes hier
gevaarlijke capo jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
is er in het 010 topic niks te babbelen ofzo? flikker toch op man
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef Nickskuh het volgende:
Shirt is echt minder dan die van vorig jaar
In het thuisshirt van vorig jaar zat veel meer modelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat uitshirt is gewoon bizar lelijk was met rood al stukken mooier geweest
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ze gaan gewoon voor marker kleurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat uitshirt is gewoon bizar lelijk was met rood al stukken mooier geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KUC HSO P C A AA A S T KUCH
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KUC HSO P C A AA A S T KUCH![]()
Oh serieus, ik precies hetzelfde, hehehe op naar EDLquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:31 schreef OverRated het volgende:
Zit ik de hele tijd naar een crappy stream te kijken, is het gewoon op EDL
oh, mijn excusesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!
hoezo je bent toch geen mod?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal je dit keer niet straffen, maar wees gewaarschuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |