SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Geilen niet nee. Ik vind Eriksen wel de beste speler van Ajax.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Dven het volgende:
JR zijn zwakke punt is dat hij niet geilt op Eriksen. Anders vond ik hem nog best tof
Tegen Willem 2 wel. Tegen Zwolle kopte hij net tegen de keeper aan waarna Sien kon intikken. Hij is redelijk gevaarlijk in de lucht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy scoort bijna nooit met het hoofd
Hij scoort wel eens met het hoofd maar je moet niet zeggen dat het zijn voornaamste wapen is want dat is het absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 wel. Tegen Zwolle kopte hij net tegen de keeper aan waarna Sien kon intikken. Hij is redelijk gevaarlijk in de lucht.
Hij krijgt dan ook geen goede voorzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy scoort bijna nooit met het hoofd
Duarte komt nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef stoeltafel het volgende:
Beste nieuws van de dag. Is Ajax nu klaar met shoppen?Lijkt me wel toch?
Dat hangt ook van Eriksen en De Jong afquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef stoeltafel het volgende:
Beste nieuws van de dag. Is Ajax nu klaar met shoppen?Lijkt me wel toch?
We moeten wel verliezen. Want als we winnen, worden we geen kampioen meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef AjaciedNick het volgende:
tegenstander in de johan cruijff schaal, az, heeft geen maher en geen altidore meer
is er dan nog wel echte tegenstand?
Superspeler vind ik dat.quote:
Nee.quote:
Dat was toch 2 miljoen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef handboek het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, heel vrolijk, heel vrolijk, ja zo behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!!!
Alleen het salaris van Bojan stuit mij tegen de borst, ik las ergens dat ajax dit volledig overneemt:O....
jongens ik weet het, het is ajax fanzonetwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 23:56:04Marc Overmars & Michael Kinsbergen hebben er vandaag voor gezorgd dat Bojan Krkic akkoord gaat met het salarisvoorstel van Ajax. #AJAX reageer retweet
salarisvoorstel? van 3 miljoen naar 1 miljoen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
jongens ik weet het, het is ajax fanzonetwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 23:56:04Marc Overmars & Michael Kinsbergen hebben er vandaag voor gezorgd dat Bojan Krkic akkoord gaat met het salarisvoorstel van Ajax. #AJAX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |