Mensen willen gewoon iets posten wat meer mensen lezen dan een post op pagina 9quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Dus doe eens niet allemaal. Kinderachtig dat het zo moet
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wtf is dit waat id mijn topic
Je reinste censuurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Lees anders de TT eens. Of de edit die ik vorig topic plaatste. Of de topicpointer.quote:
IK DEED NIKS.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees anders de TT eens. Of de edit die ik vorig topic plaatste. Of de topicpointer.
Kap met dat lapohunten. Ik pleur hem gewoon dicht.
Dat is dit
idd! Topikaap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Maat, ik post nét mee dus fa fietsen ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees anders de TT eens. Of de edit die ik vorig topic plaatste. Of de topicpointer.
Kap met dat lapohunten. Ik pleur hem gewoon dicht.
Dat is dit
Hee maar hoezo werk je ineens bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maat, ik post nét mee dus fa fietsen ofzo
Zie DMquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef chapel24 het volgende:
Niemand heeft last van lapohunten behalve de mods lijkt wel ...
fa fietsen, ik snap hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Overloper!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee maar hoezo werk je ineens bij de Jumbo?
last post(lapo) proberen te krijgen(hunten) zodat je de volgende TopicTitel (TT) in je macht hebt.quote:
De laatste berichten bevatten geen nuttige inhoud zodat die gene de laatste post in het topic krijgt en een nieuw topic mag openen en dus een nieuwe TT mag verzinnen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
last post(lapo) proberen te krijgen(hunten) zodat je de volgende TopicTitel (TT) in je macht hebt.
Sommige mensen vinden dat heel leuk, en soms zetten ze zelfs hun eigen naam er inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee het idee erachter.. En als je een niewe TT mag maken so what?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Iesleukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee het idee erachter.. En als je een niewe TT mag maken so what?
Ik constateer typaids.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, als zr mijn een betere parttime baan aambieden ga ik nee zeggen
Wow, blij dat ik blijkbaar heb kunnen helpenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
PAXJE!
Rez heeft zojuist op WA gezegd dat hij nu mijn vriendje is en dat ik nu moet stoppen met roken.
Dankzij jou zijn we bij elkaar gekomen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat heel leuk, en soms zetten ze zelfs hun eigen naam er in
Zelfs zo leuk dat de halve laatste pagina allen maar uit gehunt bestaat. Dan vraag ik me af, als het je alleen maar om die lapo gaat, waarom zouden we daar in vredesnaam een hele SC aan wijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee dat is mobiel tyfus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, de SM van een adere supermarkketen wilt mij hebben xals parttime afdelingsmanager verslijn dus tuurlijk stap ik over! Want het werk id ook leuk ( had er namelijk nog nooit gewerkt)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee maar hoezo werk je ineens bij de Jumbo?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]Nee maak maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nou, mijn DM-file is naar de klote, dus die van hem misschien ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou hij hem sneller zien als je het hier post denk je?
Welk filiaal in godsnaam?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, de SM van een adere supermarkketen wilt mij hebben xals parttime afdelingsmanager verslijn dus tuurlijk stap ik over! Want het werk id ook leuk ( had er namelijk nog nooit gewerkt)
Dus als je baantjr nodig hebt; )
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]Haha, ik blijf toch een beetje een ah er hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik maak gewoon een carrière move, hoe kan je me dat kwalijk nemen ; (
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef SGYENZO het volgende:
WDEVL had overduidelijk de lapo. Tim jij denkt dat je alle macht hebt, opdonderen.
Als ik kon was ik ook per direct bij de AH wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, ik blijf toch een beetje een ah er hoor.
Maar ik maak gewoon een carrière move, hoe kan je me dat kwalijk nemen ; (
Die zijn niet geelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik wil ook dm van jou
tim lekker stangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMenquote:
Het ging over jumbo en ah dus imo niet bitchenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.
Serieus, hoe vaak is je al vertelt het niet te doen? Jullie allemaal? Zelfs met topicpointer? Consequent iets anders doen dan de mods aangeven resulteert gewoonlijk in een ban. Wees blij dat ik er een wat andere draai aangeef, en het zo oplos zou ik zeggen
Mn hoofdpijn, wat doe je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMen
DMquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil nu al terug reageren op Spatie maar ik zie nog geen melding in dit topic
Wtf ga jij moeilijk doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMen
oh, even terug lezen. Thnx voor het melden skklquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, als ik iets over je gezegd hebt het vorige topic, niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, even terug lezen. Thnx voor het melden skkl
wowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Npquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.
Serieus, hoe vaak is je al vertelt het niet te doen? Jullie allemaal? Zelfs met topicpointer? Consequent iets anders doen dan de mods aangeven resulteert gewoonlijk in een ban. Wees blij dat ik er een wat andere draai aangeef, en het zo oplos zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn beschreven carrière stap en op het feit daat u ullie mij de grond in stampen bij het ah medewerkers topic ; ( ?quote:
He?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn beschreven carrière stap en op het feit daat u ullie mij de grond in stampen bij het ah medewerkers topic ; ( ?
ja tim. Gun vrijheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?
Ik heb er persoonlijk echt totaal geen problemen mee, tenzij het op pagina 11 al begint ofzo. Maar laatste 5/10 posts.. Het is hier gewoon leuk, of er nou een lapohunt is of niet. Maar het lapohunten een probleem maken maakt het hier niet gezelliger op.
Een ruzietje of akkefietje ook niet maar dat hoort er nou eenmaal bij, is in het echte leven ook zo.
Ge-wel-dig!quote:
Al ik dat nu al topics lang deed, maar ij was hier indd nét ; (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?
Ik heb er persoonlijk echt totaal geen problemen mee, tenzij het op pagina 11 al begint ofzo. Maar laatste 5/10 posts.. Het is hier gewoon leuk, of er nou een lapohunt is of niet. Maar het lapohunten een probleem maken maakt het hier niet gezelliger op.
Een ruzietje of akkefietje ook niet maar dat hoort er nou eenmaal bij, is in het echte leven ook zo.
Noooooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!![]()
Nee was behoorlijk saai. Heb bijna 2 uur niks gedaan, maar toen ik probeerde wat op fok te lurken kreeg ik al een waarschuwing
Alleen eckte bazen krijgen datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Godverdomme ik wil ook een begroeting van jou
Toch welquote:
Ik daarentegen hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Al ik dat nu al topics lang deed, maar ij was hier indd nét ; (
He he, het is afdelingsmanager verslijn voor jou he!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doeet nou wel flauw met dat DMen, maar ik heb die vakkenvuller van de Albert Heijn net ook een DM gestuurd, en niet eens reactie! Hoe onbeschaafd
rondlopen in de de keuken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toch wel![]()
Dan had ik tenminste nog wat gedaan (lurken), nu heb ik gewoon 2 uur een beetje rond gelopen enz
Ik las Ver Slijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
He he, het is afdelingsmanager verslijn voor jou he!
( reageer ik morgen op, zit nu op mobiel)
Even opmerken dat ik dat niet was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doeet nou wel flauw met dat DMen, maar ik heb die vakkenvuller van de Albert Heijn net ook een DM gestuurd, en niet eens reactie! Hoe onbeschaafd
Ja het is zeg maar een soort van overdreven parodie op die mensen die in de SC gaan zeggen dat ze een DM hebben gestuurdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat je het even uitlegt, dat had ik nou echt niet begrepenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is zeg maar een soort van overdreven parodie op die mensen die in de SC gaan zeggen dat ze een DM hebben gestuurd
Ik ben al gestoptquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
Ik kom wel terug als dat gekleuter met onzinnig gekakel over DM's voorbij is
Daar kan ik helaas niet aan tippen.. Het is een Tibetan Mastiff als ik een hond had zou ik zo eentje nemenquote:
Where is the love?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je hier nog niet lang genoeg. Ben hier vel vaker (geweest). Vraag maar aan Letmein, toen was ik ook al niet liefquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Where is the love?Leuk liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat je het even uitlegt, dat had ik nou echt niet begrepen
Jawel, het is SnelChat hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Niet zo sneelll typen, ik zit op mn mobiel! !! ; (
Wat jammer, nou kan ik jou niet knuffelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas niet aan tippen.. Het is een Tibetan Mastiff als ik een hond had zou ik zo eentje nemen
KOM HATEN DAN! IK SPANK JE REET ERAF, ZO ERG!quote:
Kies mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat jammer, nou kan ik jou niet knuffelen![]()
![]()
Nee, ik zit al vol met liefde en geluk, past echt geen geld meer bij. Dan zou ik wat liefde en geluk weg moeten doen om plaats te maken voor geld dus dat doe ik niet.quote:
haha dat is toch saai 2 uur lang of is je keuken heel groot?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, beetje en dan weer eens naar buiten, ff frisse neus halen
Denk je nu werkelijk dat ik bang ben voor jou?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
KOM HATEN DAN! IK SPANK JE REET ERAF, ZO ERG!
Jongens,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Doen jullie rustig als ik jullie een rondleiding bij jumbo beloof?
Gewoon normale keuken, maarja, als er niet genoeg afwas is kun je moeilijk blijven werken tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha dat is toch saai 2 uur lang of is je keuken heel groot?
* Rezania douwt een vuist in de anus van Etsoe.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik bang ben voor jou?
Jumbo is stomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
HALLO JUMBOquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Welk filiaal?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het is uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania douwt een vuist in de anus van Etsoe.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jij bent gwn jaloers op mn succes.
Als ik dadelijk frits ben he... ohhh dan...
Dat is technisch lastiger. Men heeft bewust voor 300 gekozen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef chapel24 het volgende:
Maare timmmmmm,
Is grotere topics maken geen optie dan? Of is dat technisch niet mogelijk? Ipv 12 pagina's en dan telkens een nieuw topic kan toch ook gewoon eindeloos doorlopen lijkt me?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Helemaal niet je zit gewoon te typen
Maar waarom dan 300?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is technisch lastiger. Men heeft bewust voor 300 gekozen.
Sowieso, waarom zouden we dat wijzigen alleen omdat jullie geen aanwijzingen op kunnen volgen?
De drums.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:49 schreef TienVingers het volgende:
Welk muziekinstrument zal ik leren bespelen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef SGYENZO het volgende:
Wie dmt er nou nog.. Ga naar chatlokaal.nl! Ieder twitteraccount tweet erover dus het moet wel slecht zijn!
Ik niet... is dat die man van de reclame?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Alleen mensen van het ah topic snappn ons hahaha!
Oke makes sense.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is technisch lastiger. Men heeft bewust voor 300 gekozen.
Sowieso, waarom zouden we dat wijzigen alleen omdat jullie geen aanwijzingen op kunnen volgen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ishetaltijdvoormijnnachteitje.nl ?
Wil iemand die site voor mij maken?
Haha nee, is algemeen directeur jumbo, frits van eerd, ik ken hem persoonlijk, ben namelijk DGAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik niet... is dat die man van de reclame?
Als jij het domein betaaldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ishetaltijdvoormijnnachteitje.nl ?
Wil iemand die site voor mij maken?
Watte? Directeur groot aandeelhouder?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha nee, is algemeen directeur jumbo, frits van eerd, ik ken hem persoonlijk, ben namelijk DGA
Nee, mijn naam niet in genoemd zeker? alleen maar 'zij' en 'haar' ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog gevonden wat ik over je zei?
Zo ja, ik neem het terug.
Ik had een antis(tussenhaakjes)herlock techniek gebruikt. Maar, eh mooizo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, mijn naam niet in genoemd zeker? alleen maar 'zij' en 'haar' ?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, mijn naam niet in genoemd zeker? alleen maar 'zij' en 'haar' ?
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef TienVingers het volgende:
Zal ik bas leren spelen
Vinden meisjes dat cool?
Wou ik eerst ook doen. Maar volgens memes is dat niet slim, omdat de bas 0 chicks krijgt en altijd op de achtergrond staat ofzo. Ik was gewoon te lui en heb motivatie niet om het te leren though.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef TienVingers het volgende:
Zal ik bas leren spelen
Vinden meisjes dat cool?
Dan doe ik dat welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nope keyboard is het nieuwe gitaar spelen
Doe eens linkje dan? wil wel weten waar het over gingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had een antis(tussenhaakjes)herlock techniek gebruikt. Maar, eh mooizo.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe eens linkje dan? wil wel weten waar het over gingJe hebt het toch al terug genomen
Wat dacht je van verkoper b? :JAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha.
Zorg even voor invloed binnen de AH en plaats mij over
Wat een gedoe allemaal, kun je niet aan het eind van de maand wat uren bij mij erop frauderen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat dacht je van verkoper b? :JA
uh?quote:
Saxefoonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
Welk instrument is het meest aantrekkelijk
op vmsdkr na is paxcon de leukste fok groningerquote:
Elektrische gitaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
Welk instrument is het meest aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op vmsdkr na is paxcon de leukste fok groninger
en nou niet beledigd zijn want jij bent geen echte groninger
paxcon woont niet eens in groningenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op vmsdkr na is paxcon de leukste fok groninger
en nou niet beledigd zijn want jij bent geen echte groninger
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je je 'eigen' instrument leert te gebruiken maak je pas indruk op meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |