oh, even terug lezen. Thnx voor het melden skklquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, als ik iets over je gezegd hebt het vorige topic, niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, even terug lezen. Thnx voor het melden skkl
wowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Npquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.
Serieus, hoe vaak is je al vertelt het niet te doen? Jullie allemaal? Zelfs met topicpointer? Consequent iets anders doen dan de mods aangeven resulteert gewoonlijk in een ban. Wees blij dat ik er een wat andere draai aangeef, en het zo oplos zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMen
Geen reactie op mijn beschreven carrière stap en op het feit daat u ullie mij de grond in stampen bij het ah medewerkers topic ; ( ?quote:
He?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn beschreven carrière stap en op het feit daat u ullie mij de grond in stampen bij het ah medewerkers topic ; ( ?
ja tim. Gun vrijheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?
Ik heb er persoonlijk echt totaal geen problemen mee, tenzij het op pagina 11 al begint ofzo. Maar laatste 5/10 posts.. Het is hier gewoon leuk, of er nou een lapohunt is of niet. Maar het lapohunten een probleem maken maakt het hier niet gezelliger op.
Een ruzietje of akkefietje ook niet maar dat hoort er nou eenmaal bij, is in het echte leven ook zo.
Ge-wel-dig!quote:
Al ik dat nu al topics lang deed, maar ij was hier indd nét ; (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?
Ik heb er persoonlijk echt totaal geen problemen mee, tenzij het op pagina 11 al begint ofzo. Maar laatste 5/10 posts.. Het is hier gewoon leuk, of er nou een lapohunt is of niet. Maar het lapohunten een probleem maken maakt het hier niet gezelliger op.
Een ruzietje of akkefietje ook niet maar dat hoort er nou eenmaal bij, is in het echte leven ook zo.
Noooooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!![]()
Nee was behoorlijk saai. Heb bijna 2 uur niks gedaan, maar toen ik probeerde wat op fok te lurken kreeg ik al een waarschuwing
Alleen eckte bazen krijgen datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Godverdomme ik wil ook een begroeting van jou
Toch welquote:
Ik daarentegen hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Al ik dat nu al topics lang deed, maar ij was hier indd nét ; (
He he, het is afdelingsmanager verslijn voor jou he!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doeet nou wel flauw met dat DMen, maar ik heb die vakkenvuller van de Albert Heijn net ook een DM gestuurd, en niet eens reactie! Hoe onbeschaafd
rondlopen in de de keuken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toch wel![]()
Dan had ik tenminste nog wat gedaan (lurken), nu heb ik gewoon 2 uur een beetje rond gelopen enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |