quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]Haha, ik blijf toch een beetje een ah er hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik maak gewoon een carrière move, hoe kan je me dat kwalijk nemen ; (
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef SGYENZO het volgende:
WDEVL had overduidelijk de lapo. Tim jij denkt dat je alle macht hebt, opdonderen.
Als ik kon was ik ook per direct bij de AH wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, ik blijf toch een beetje een ah er hoor.
Maar ik maak gewoon een carrière move, hoe kan je me dat kwalijk nemen ; (
Die zijn niet geelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik wil ook dm van jou
tim lekker stangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMenquote:
Het ging over jumbo en ah dus imo niet bitchenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.
Serieus, hoe vaak is je al vertelt het niet te doen? Jullie allemaal? Zelfs met topicpointer? Consequent iets anders doen dan de mods aangeven resulteert gewoonlijk in een ban. Wees blij dat ik er een wat andere draai aangeef, en het zo oplos zou ik zeggen
Mn hoofdpijn, wat doe je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMen
DMquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil nu al terug reageren op Spatie maar ik zie nog geen melding in dit topic
Wtf ga jij moeilijk doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou Etsu DMen dat jij en Pax DMen zodat hij dat weet. Kan je daarna Pax DMen zodat hij weet dat Etsu weet dat jullie DMen. Kan je daarna Etsu DMen dat Pax weet dat hij weet dat jij en Pax DMen
oh, even terug lezen. Thnx voor het melden skklquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, als ik iets over je gezegd hebt het vorige topic, niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, even terug lezen. Thnx voor het melden skkl
wowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Npquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom dan geen grotere topics als de mods het lapohunten toch zo haten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, zijn naam klinkt wel leuk als je hem afkort.
Serieus, hoe vaak is je al vertelt het niet te doen? Jullie allemaal? Zelfs met topicpointer? Consequent iets anders doen dan de mods aangeven resulteert gewoonlijk in een ban. Wees blij dat ik er een wat andere draai aangeef, en het zo oplos zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |