Watte? Directeur groot aandeelhouder?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha nee, is algemeen directeur jumbo, frits van eerd, ik ken hem persoonlijk, ben namelijk DGA
Nee, mijn naam niet in genoemd zeker? alleen maar 'zij' en 'haar' ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog gevonden wat ik over je zei?
Zo ja, ik neem het terug.
Ik had een antis(tussenhaakjes)herlock techniek gebruikt. Maar, eh mooizo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, mijn naam niet in genoemd zeker? alleen maar 'zij' en 'haar' ?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, mijn naam niet in genoemd zeker? alleen maar 'zij' en 'haar' ?
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef TienVingers het volgende:
Zal ik bas leren spelen
Vinden meisjes dat cool?
Wou ik eerst ook doen. Maar volgens memes is dat niet slim, omdat de bas 0 chicks krijgt en altijd op de achtergrond staat ofzo. Ik was gewoon te lui en heb motivatie niet om het te leren though.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef TienVingers het volgende:
Zal ik bas leren spelen
Vinden meisjes dat cool?
Dan doe ik dat welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nope keyboard is het nieuwe gitaar spelen
Doe eens linkje dan? wil wel weten waar het over gingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had een antis(tussenhaakjes)herlock techniek gebruikt. Maar, eh mooizo.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe eens linkje dan? wil wel weten waar het over gingJe hebt het toch al terug genomen
Wat dacht je van verkoper b? :JAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha.
Zorg even voor invloed binnen de AH en plaats mij over
Wat een gedoe allemaal, kun je niet aan het eind van de maand wat uren bij mij erop frauderen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat dacht je van verkoper b? :JA
uh?quote:
Saxefoonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
Welk instrument is het meest aantrekkelijk
op vmsdkr na is paxcon de leukste fok groningerquote:
Elektrische gitaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
Welk instrument is het meest aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op vmsdkr na is paxcon de leukste fok groninger
en nou niet beledigd zijn want jij bent geen echte groninger
paxcon woont niet eens in groningenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op vmsdkr na is paxcon de leukste fok groninger
en nou niet beledigd zijn want jij bent geen echte groninger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |