Mensen willen gewoon iets posten wat meer mensen lezen dan een post op pagina 9quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Dus doe eens niet allemaal. Kinderachtig dat het zo moet
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wtf is dit waat id mijn topic
Je reinste censuurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Lees anders de TT eens. Of de edit die ik vorig topic plaatste. Of de topicpointer.quote:
IK DEED NIKS.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees anders de TT eens. Of de edit die ik vorig topic plaatste. Of de topicpointer.
Kap met dat lapohunten. Ik pleur hem gewoon dicht.
Dat is dit
idd! Topikaap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Maat, ik post nét mee dus fa fietsen ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees anders de TT eens. Of de edit die ik vorig topic plaatste. Of de topicpointer.
Kap met dat lapohunten. Ik pleur hem gewoon dicht.
Dat is dit
Hee maar hoezo werk je ineens bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maat, ik post nét mee dus fa fietsen ofzo
Zie DMquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef chapel24 het volgende:
Niemand heeft last van lapohunten behalve de mods lijkt wel ...
fa fietsen, ik snap hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Overloper!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee maar hoezo werk je ineens bij de Jumbo?
last post(lapo) proberen te krijgen(hunten) zodat je de volgende TopicTitel (TT) in je macht hebt.quote:
De laatste berichten bevatten geen nuttige inhoud zodat die gene de laatste post in het topic krijgt en een nieuw topic mag openen en dus een nieuwe TT mag verzinnen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
last post(lapo) proberen te krijgen(hunten) zodat je de volgende TopicTitel (TT) in je macht hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |