Hm, nee maar de aandacht is al wel naar haar gevestigd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar doorgeknipte kabels in een rugzak kun je toch niet checken?
Aysen kent dit geheim uiteraard ook. En Rik zal ongetwijfeld net zo lang blijven zagen tot hij weet wat Nuran dwars zat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar het zou mij verbazen als Nuran sterft. Waarom!?
Ze heeft een geheim wat nog uit moet komen en haar verloofde ging niet voor niets vreemd.
Wellicht komt na het ongeluk wel naar voren dat Aysen het slachtoffer had moeten zijn.
Natuurlijk, maar die gaat het niet vertellen, denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Aysen kent dit geheim uiteraard ook. En Rik zal ongetwijfeld net zo lang blijven zagen tot hij weet wat Nuran dwars zat.
Niet makkelijk, nee. Zou nog best lang kunnen duren voor dat uitkomt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die gaat het niet vertellen, denk ik zomaar.
maar Aysen zou dat zeker hebben gecheckt, dus Aysen valt af, helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar doorgeknipte kabels in een rugzak kun je toch niet checken?
Aysen was te laat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar Aysen zou dat zeker hebben gecheckt, dus Aysen valt af, helaas![]()
En dta kraken van die app vind ik wel prima. Ben veel te neiuwsgierig dus keep up the good work, maar begrijp wel dat niet iedereen het al wil weten, maar daar hebben we spoilers voor.
Een straf van drie maanden voor moord?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef Bora13 het volgende:
Wat een horrorscene!
Ik denk dat Mike de dader is aangezien hij 3 maanden de serie uitgaat. dat zou dan een gevangenisstraf zijn. Alleen op wie heeft hij het gemunt... op Nina en zij is dan het slachtoffer.
Dat van Helen/Peter en Alberts/Karma waren heel sterke cliffhangers in mijn ogen. Ik zou echt gek worden van 't wachten tot seizoen 4 toentertijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
is het iemand eigenlijk al wel eens opgevallen dat de beste cliffhangers komen in de seizoenen zonder jubileumaflevering?
S3 - afl 500 - cliffhanger: Helen verteld Peter dat ze zijn zoon is. Of is dat van plan. Eigenlijk gebeurde er helemaal niets behalve Helen die zei dat iets heel belangrijk was (toegegeven, de Karma-cliff was wel spannend, maar ok)
S6 - afl 1000 - cliffhanger: Arnie valt onder invloed van pillen in het water.![]()
S8 - afl 1500 & cliff vielen samen, dus dit is een uitzondering
S11 - afl 2000 - cliffhanger: mensen zoenen? Serieus, dit was niet eens spannend genoeg voor een vrijdagcliff
S13 - afl 2500 - cliffhanger: Charlie wordt aangereden, maar aangezien groot in de media was aangekondigd dat Charlie gerecast werd wist iedereen dat ze het zou overleven
S16 - afl 3000 - cliffhanger: Weer een uitzondering, maar een teleurstellende jubileumaflevering dus telt ook niet echt
S18 - afl 3500 - cliffhanger: JJ is Valentijn! Ok, dat wisten we al een haalfjaar.Tel daar Rik & Anita die extreem geloofwaardig van het balkon vallen bij op en je hebt een kutcliff
S20 - alf 4000 - cliffhanger: Tja...
S22 - afl 4500 - cliffhanger: Bing rijd Jack aan. Ofzo. Spanning en sensatie.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Frey het volgende:
GTST de hele week aan kop met de kijkcijfers. Het NOS journaal werd gisteren gewoon verpulverd.
Was niet te zien, wel dat die persoon een spring outfit aanhad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:02 schreef vencodark het volgende:
Hoe kwam die persoon trouwens de loods binnen waar die parachutes hingen? Misschien dat ik dat heb gemist.
Zou wel heel kort zijn, maar de tijd gaat in gtst altijd sneller. Baby die na een paar maanden al een jaar of 3 is enz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een straf van drie maanden voor moord?
Mike heeft geen motief. Hij heeft de Rozenboom EN zijn dochter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef Bora13 het volgende:
Wat een horrorscene!
Ik denk dat Mike de dader is aangezien hij 3 maanden de serie uitgaat. dat zou dan een gevangenisstraf zijn. Alleen op wie heeft hij het gemunt... op Nina en zij is dan het slachtoffer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dit zou ik echt leuk vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Das waar. Het zou nu ik erover nadenk ook wel iets teveel van t goede zijn als hij hier ook nog achter zou zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mike heeft geen motief. Hij heeft de Rozenboom EN zijn dochter.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
Bij Rikki heb ik het idee dat ze richting Amerika gaat voor Sjoerd.
Dat zijn de schrijvers gewoon vergetenquote:Heeft Bing trouwens geen last meer van claustrofobie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |