abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128651326
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:49 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ach nog even en dan weten we het zeker. Kwestie van tijd voor dat die app gekraakt gaat worden :D
Precies. Volgens mij zijn we hier in dit topic al hard op weg om dat ding te kraken. :')
Ik ga echt lachen als het lukt.
pi_128651372
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:49 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ach nog even en dan weten we het zeker. Kwestie van tijd voor dat die app gekraakt gaat worden :D
Maar dat is niet leuk. -O-

Mijn theorie is nu: Monica is de dader. Eventueel in samenwerking met Bing had Aysen het slachtoffer moeten worden. Helaas wordt het Wiet. Wellicht omdat Monica een fout heeft gemaakt of Wiet heeft de verkeerde parachute.
Omdat iedereen zo'n hekel aan Aysen heeft zal vroeg of laat iemand iets tegen haar ondernemen.
pi_128651421
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar dat is niet leuk. -O-

Mijn theorie is nu: Monica is de dader. Eventueel in samenwerking met Bing had Aysen het slachtoffer moeten worden. Helaas wordt het Wiet. Wellicht omdat Monica een fout heeft gemaakt of Wiet heeft de verkeerde parachute.
Omdat iedereen zo'n hekel aan Aysen heeft zal vroeg of laat iemand iets tegen haar ondernemen.
Of Nuran.
Dan komt de dood van Danny nooit boven water :(
pi_128651442
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Of Nuran.
Dan komt de dood van Danny nooit boven water :(
Daarom. En dat Rik vreemdging moet gevolgen hebben, naast dat hij te laat kwam. Dat is niet zomaar.
Ze willen ons doen geloven dat Nuran het slachtoffer is. Ze checkte haar spullen niet, Rik is te laat en ziet het gebeuren en je ziet duidelijk dat ze van streek is.
Too obvious.
pi_128651474
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daarom. En dat Rik vreemdging moet gevolgen hebben, naast dat hij te laat kwam. Dat is niet zomaar.
Ze willen ons doen geloven dat Nuran het slachtoffer is. Ze checkte haar spullen niet, Rik is te laat en ziet het gebeuren en je ziet duidelijk dat ze van streek is.
Too obvious.
Dat van Rik was idd vaag ineens. Wie is het waar komt ze ineens vandaan?
Ik vond wel DIT
Ben benieuwd :)
pi_128651497
Vond het ook maar weird dat er zoveel geswitcht werd op het laatste moment... Aysen gaat mee, toch niet, toch weer wel. Bing en Rik die op het laatste moment niet op komen dagen...
pi_128651523
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef Roter het volgende:
Vond het ook maar weird dat er zoveel geswitcht werd op het laatste moment... Aysen gaat mee, toch niet, toch weer wel. Bing en Rik die op het laatste moment niet op komen dagen...
Logisch toch? even de kop van de kijker op hol laten slaan :)
Vond dit best een goed seizoen. stukken beter dan het vorige in elk geval. Vorige seizoen was gewoon gaar. Vooral de laatste afleveringen waren om te janken. Cliff matig, en het boeide me amper wie of wat met Jack.
Nu heb ik wel die belangstelling :)
pi_128651537
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:52 schreef vencodark het volgende:
De dader 'kan' inderdaad geen vast castlid zijn want dan zijn ze 2 leden straks kwijt. 1 voor de veroordeling (ervan uitgaande dat het uitkomt) en het slachtoffer.
Dat is ook een goed punt inderdaad.
pi_128651546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef Roter het volgende:
Lucas die ineens ook niet meer meedoet.
Het lijkt mij niet hoor maar zouden Bing, Monica en Lucas iets bekokstoofd hebben? Of is dat te vee gedacht...
Misschien is Monica's aangifte in scène gezet, dat Bing dit plan bedacht heeft vanwege het alibi. Monica heeft geen miskraam gehad, Bing heeft nog zijn kind en als wraak voor alles wat Aysen heeft lopen stoken, pakken ze samen haar.
Monica wordt veroordeeld en Bing krijgt de voogdij.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:10:42 #160
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_128651547
Zijn we er al uit?
Wiet, Rikki, Aysen en Mike warn aanwezig tijdens de castfoto snoot ( interviews vanuit RTL Boulevard).

Ik gok op Maxime. Ludo heeft iemand de opdracht gegeven om de parachute van Mike te saboteren, maar heeft per ongeluk de parachute van Maxime gesaboteerd. Haar rol heb ik de afgelopen seizoen niet zo begrepen en zeeleeuw steeds in hetzelfde hangen. Volgens mij is haar rol klaar. Ook lekker soapachtig dat Ludo nu echt zijn zus heeft vermoord. Ook nog eens Julia, ik denk dat zij een vaste rol heeft en dat zij dan in de plek komt van Maxime.
pi_128651576
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lucas die ineens ook niet meer meedoet.
Het lijkt mij niet hoor maar zouden Bing, Monica en Lucas iets bekokstoofd hebben? Of is dat te vee gedacht...
Misschien is Monica's aangifte in scène gezet, dat Bing dit plan bedacht heeft vanwege het alibi. Monica heeft geen miskraam gehad, Bing heeft nog zijn kind en als wraak voor alles wat Aysen heeft lopen stoken, pakken ze samen haar.
Monica wordt veroordeeld en Bing krijgt de voogdij.
Waarom Lucas? Omdat ze hem een keer in de cel heeft gegooid? Nee denk het niet.
pi_128651586
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:13 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee, het zal ook wel niet.
pi_128651597
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, het zal ook wel niet.
Maxime heb ik ook nog aan gedacht, maar kon geen goede reden vinden. Ik blijf echt bij Monica.
En of het nu Aysen is of Nuran...
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:15:12 #164
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128651600
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:13 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hij deed geschokt over "alle voorbereidingen zijn getroffen", zo'n moraalridder is hij wel.

Misschien organiseerde Ludo gewoon een feestje :D :')
Helemaal super.
pi_128651748
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:14 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Maxime heb ik ook nog aan gedacht, maar kon geen goede reden vinden. Ik blijf echt bij Monica.
Ik ben er zeker van dat het plan vd dader mislukt en dus het verkeerde slachtoffer valt. Monica schat ik hoog in als dader. Ik gok op Wiet als fout slachtoffer, zou niet weten wiens rol anders het meest uitgespeeld is.
Aysen had slachtoffer moeten zijn. Nuran en zij zijn nog niet klaar. Verhaallijn rondom Danny wordt dan niet afgerond denk ik.
De rest denk ik niet eens aan.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:29:17 #166
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128651774
Ik zal wel de enige zijn die dat hacken van die app maar irritant en overdreven vind.
Probeer gewoon op de normale manier erachter te komen. Of ga Sherlock kijken.
pi_128651778
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:14 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Misschien had Monica in de eerste instantie de parachute van Aysen te pakken, maar is er daarna iets gebeurt (parachutes vielen op de grond) waardoor bijvoorbeeld de instructeur de
prachutes van de Baydars per ongeluk verkeerd heeft teruggelegd. Of zoiets.
pi_128651836
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dat hacken van die app maar irritant en overdreven vind.
Probeer gewoon op de normale manier erachter te komen. Of ga Sherlock kijken.
Voor mij hoeft het ook niet. Ik vind het zo wel leuk maar men moet het natuurlijk zelf weten. Zie er zelf geen meerwaarde van in.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:33:39 #169
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128651837
Het duurde inderdaad best een tijdje voor Monica daadwerkelijk aangifte deed. Misschien dat zij werd overgehaald door Aysen, maar het eerst heeft gedeeld met Bing. Zij hebben vervolgens een plan gesmeed met een dichtgespijkerd alibi; Monica heeft de parachute onklaar gemaakt en Bing werd aangehouden. Dan is het natuurlijk vanzelfsprekend dat niet Aysen slachtoffer is, maar waarschijnlijk iemand die dicht bij haar staat en waar eigenlijk geen enkel motief voor is om die persoon te vermoorden; Nuran.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:35:19 #170
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128651875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef Piperidine het volgende:
Het duurde inderdaad best een tijdje voor Monica daadwerkelijk aangifte deed. Misschien dat zij werd overgehaald door Aysen, maar het eerst heeft gedeeld met Bing. Zij hebben vervolgens een plan gesmeed met een dichtgespijkerd alibi; Monica heeft de parachute onklaar gemaakt en Bing werd aangehouden. Dan is het natuurlijk vanzelfsprekend dat niet Aysen slachtoffer is, maar waarschijnlijk iemand die dicht bij haar staat en waar eigenlijk geen enkel motief voor is om die persoon te vermoorden; Nuran.
Ik denk dat deze geweldige theorie _O_ de schrijvers toch te boven gaat.
Helemaal super.
pi_128651897
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef Piperidine het volgende:
Dat zei ik ook maar het zou mij verbazen als Nuran sterft. Waarom!?
Ze heeft een geheim wat nog uit moet komen en haar verloofde ging niet voor niets vreemd.
Wellicht komt na het ongeluk wel naar voren dat Aysen het slachtoffer had moeten zijn.
pi_128651914
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik denk dat deze geweldige theorie _O_ de schrijvers toch te boven gaat.
Dat zei ik al. }:|
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:38:46 #173
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128651936
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zei ik ook maar het zou mij verbazen als Nuran sterft. Waarom!?
Ze heeft een geheim wat nog uit moet komen en haar verloofde ging niet voor niets vreemd.
Wellicht komt na het ongeluk wel naar voren dat Aysen het slachtoffer had moeten zijn.
Omdat Rik aan kwam rijden, dat vind ik iets te toevallig. Verder zie ik, afgezien van het Danny-verhaal, niet echt potentie in Nuran als personage. Al kan je dat ook van wat andere personen zeggen (Maxime, Wiet), maar verder spelen er bij de andere personages nog vrij veel dingen (Lorena, Mike, Nina).
pi_128651965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:38 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Omdat Rik aan kwam rijden, dat vind ik iets te toevallig. Verder zie ik, afgezien van het Danny-verhaal, niet echt potentie in Nuran als personage. Al kan je dat ook van wat andere personen zeggen (Maxime, Wiet), maar verder spelen er bij de andere personages nog vrij veel dingen (Lorena, Mike, Nina).
Ik denk dat dat is om ons op het verkeerde been te zijn. Dat zij haar spullen niet controleerde viel ook teveel op.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:41:13 #175
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128651973
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik denk dat dat is om ons op het verkeerde been te zijn. Dat zij haar spullen niet controleerde viel ook teveel op.
Maar doorgeknipte kabels in een rugzak kun je toch niet checken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')