zie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:16 schreef GSMboy het volgende:
Volgens mij zit de app volgepropt met allemaal meuk om ons om de tuin te leiden.
Een slimme devver gooit er een hoop strings in die in de app nergens gebruikt zullen worden.
SPOILER: code gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
zie.SPOILER: code gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ach, je moet toch wat te doen hebben in je vakantiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Gezellig topic zo, wordt meer een hack-de GTST-app-topic
Spannender dan het gemiddelde seizoen van de laatste jarenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Laat ze die app eens fatsoenlijke werken ik kom niet verder dan een kruis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <string name="warningLowMemory">Weinig geheugen waarschuwing gevonden in GTST 2: Spring Levend. Sluit andere toepassingen of de app opnieuw te starten.</string> <string name="warningOutOfMemory">Niet genoeg geheugen om GSTS 2 draaien: Spring Levend. Sluit andere toepassingen en probeer het later.</string> |
Is leuk joh. Komen we nog bij Boulevard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Ik verheug me er al opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Is leuk joh. Komen we nog bij Boulevard.
Alweer misleiding, de hele app gaat over een andere serie.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Alweer misleiding, de hele app gaat over een andere serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Liever "Gaat Stampvoetje Toch Sterven?"quote:
Heb ik ook gedaan...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef icloud het volgende:
Het ging dus om 4745 en droom
Had dat gewoon even gepost
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Frey het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat ze de boel flink misleiden. Zou zonde zijn als er iets uitlekt.
Nu kun je de hele zomer speculeren. Sommige dingen betekenen ook niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]Zou zomaar kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Was het maar waar dat het Nick was om Maxime een loer te draaien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:32 schreef qwerty-nl het volgende:
Volgens mij is het gewoon Janine die Maxime dood wil hebben. Of Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dat mag ik toch hopen van niet. Dat haat ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hoefden alleen maar te checken of ze 'hem hadden'. Dan merk je toch niet of er iets is doorgeknipt of niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:38 schreef Roter het volgende:
Nuran zat trouwens niet echt op te letten tijdens die laatste check... Controleerde ze trouwens haar parachute wel? Volgens mij niet?
Nee dat deed ze nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:38 schreef Roter het volgende:
Nuran zat trouwens niet echt op te letten tijdens die laatste check... Controleerde ze trouwens haar parachute wel? Volgens mij niet?
Dat deed ze inderdaad nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:38 schreef Roter het volgende:
Precies. Laten we Monica niet vergeten!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:03 schreef fotostarter het volgende:
Monica zit er achter denk ik. Die wilde aysen dood hebben voor alles wat ze heeft geflikt tussen haar en bing.
Alleen nuran pakte de verkeerde en gaat de pijp uit.
Aysen ligt veels teveel voor de hand. Ludo veels te veel voor de hand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Laten we Monica niet vergeten!
Ja, ik heb ook aan Monica gedacht maar ik denk dan ook dat het verkeerde slachtoffer valt. Hoe goed kennen we Monica nou? We hebben al gezien dat ze toch een beetje raar is. Als Monica de dader is...zou Bing haar daartoe gezet hebben? Dat Aysen het slachtoffer moest worden. Dat Bing bewust zo flipte zodat hij een alibi zou hebben en niemand Monica verdenkt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Aysen ligt veels teveel voor de hand. Ludo veels te veel voor de hand.
Wiet en Nina ook. Mike en Lorena ook.
Op iedereen spelen ze in, behalve Monica.
Bing heeft een alibi.
Ik zet mijn geld in op Monica
Wij zitten op 1 lijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook aan Monica gedacht maar ik denk dan ook dat het verkeerde slachtoffer valt. Hoe goed kennen we Monica nou? We hebben al gezien dat ze toch een beetje raar is. Als Monica de dader is...zou Bing haar daartoe gezet hebben? Dat Aysen het slachtoffer moest worden. Dat Bing bewust zo flipte zodat hij een alibi zou hebben en niemand Monica verdenkt?
Slimmm! Da zou ook nog eens goed kunnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook aan Monica gedacht maar ik denk dan ook dat het verkeerde slachtoffer valt. Hoe goed kennen we Monica nou? We hebben al gezien dat ze toch een beetje raar is. Als Monica de dader is...zou Bing haar daartoe gezet hebben? Dat Aysen het slachtoffer moest worden. Dat Bing bewust zo flipte zodat hij een alibi zou hebben en niemand Monica verdenkt?
Roep al vanaf het begin dat die iets met de cliff te maken krijgt. Want gastrol, moet eruit en ze is zo maf als een spaghetti-trekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:29 schreef Sway- het volgende:
[..]
Slimmm! Da zou ook nog eens goed kunnen.
Precies jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Monica heb ik ook al aan gedacht ja.
Net als met die "Arthur heeft Paul vermooooorwwd"-verhaallijn met Ronja (). De dader bleek uiteindelijk dat vriendje van Lucas te zijn, die er op het eerste gezicht niks mee te maken had.
Dat. Ik had het ook al een keer gezegd dat vanuit haar oogpunt de parachute voor 2 mensen bedoeld kunnen zijn. Bing en Aysen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Roep al vanaf het begin dat die iets met de cliff te maken krijgt. Want gastrol, moet eruit en ze is zo maf als een spaghetti-trekker
Ach nog even en dan weten we het zeker. Kwestie van tijd voor dat die app gekraakt gaat wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat. Ik had het ook al een keer gezegd dat vanuit haar oogpunt de parachute voor 2 mensen bedoeld kunnen zijn. Bing en Aysen.
En de rest ligt eigenlijk te veel voor de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |