Aysen was te laat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar Aysen zou dat zeker hebben gecheckt, dus Aysen valt af, helaas![]()
En dta kraken van die app vind ik wel prima. Ben veel te neiuwsgierig dus keep up the good work, maar begrijp wel dat niet iedereen het al wil weten, maar daar hebben we spoilers voor.
Een straf van drie maanden voor moord?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef Bora13 het volgende:
Wat een horrorscene!
Ik denk dat Mike de dader is aangezien hij 3 maanden de serie uitgaat. dat zou dan een gevangenisstraf zijn. Alleen op wie heeft hij het gemunt... op Nina en zij is dan het slachtoffer.
Dat van Helen/Peter en Alberts/Karma waren heel sterke cliffhangers in mijn ogen. Ik zou echt gek worden van 't wachten tot seizoen 4 toentertijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
is het iemand eigenlijk al wel eens opgevallen dat de beste cliffhangers komen in de seizoenen zonder jubileumaflevering?
S3 - afl 500 - cliffhanger: Helen verteld Peter dat ze zijn zoon is. Of is dat van plan. Eigenlijk gebeurde er helemaal niets behalve Helen die zei dat iets heel belangrijk was (toegegeven, de Karma-cliff was wel spannend, maar ok)
S6 - afl 1000 - cliffhanger: Arnie valt onder invloed van pillen in het water.![]()
S8 - afl 1500 & cliff vielen samen, dus dit is een uitzondering
S11 - afl 2000 - cliffhanger: mensen zoenen? Serieus, dit was niet eens spannend genoeg voor een vrijdagcliff
S13 - afl 2500 - cliffhanger: Charlie wordt aangereden, maar aangezien groot in de media was aangekondigd dat Charlie gerecast werd wist iedereen dat ze het zou overleven
S16 - afl 3000 - cliffhanger: Weer een uitzondering, maar een teleurstellende jubileumaflevering dus telt ook niet echt
S18 - afl 3500 - cliffhanger: JJ is Valentijn! Ok, dat wisten we al een haalfjaar.Tel daar Rik & Anita die extreem geloofwaardig van het balkon vallen bij op en je hebt een kutcliff
S20 - alf 4000 - cliffhanger: Tja...
S22 - afl 4500 - cliffhanger: Bing rijd Jack aan. Ofzo. Spanning en sensatie.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Frey het volgende:
GTST de hele week aan kop met de kijkcijfers. Het NOS journaal werd gisteren gewoon verpulverd.
Was niet te zien, wel dat die persoon een spring outfit aanhad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:02 schreef vencodark het volgende:
Hoe kwam die persoon trouwens de loods binnen waar die parachutes hingen? Misschien dat ik dat heb gemist.
Zou wel heel kort zijn, maar de tijd gaat in gtst altijd sneller. Baby die na een paar maanden al een jaar of 3 is enz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een straf van drie maanden voor moord?
Mike heeft geen motief. Hij heeft de Rozenboom EN zijn dochter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef Bora13 het volgende:
Wat een horrorscene!
Ik denk dat Mike de dader is aangezien hij 3 maanden de serie uitgaat. dat zou dan een gevangenisstraf zijn. Alleen op wie heeft hij het gemunt... op Nina en zij is dan het slachtoffer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dit zou ik echt leuk vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Das waar. Het zou nu ik erover nadenk ook wel iets teveel van t goede zijn als hij hier ook nog achter zou zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mike heeft geen motief. Hij heeft de Rozenboom EN zijn dochter.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
Bij Rikki heb ik het idee dat ze richting Amerika gaat voor Sjoerd.
Dat zijn de schrijvers gewoon vergetenquote:Heeft Bing trouwens geen last meer van claustrofobie?
Zoals ze wel meer dingen vergeten. Ze vergeten ook zo vaak dat Nina nog steeds half verlamd is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen
[..]
Dat zijn de schrijvers gewoon vergeten![]()
Joep Sertons en Cynthia Abma hebben vaste contracten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:01 schreef Woelli het volgende:
Wie moeten er binnenkort allemaal eruit voor de flexwet?
* Bing (ging voor het laatste tijdelijk weg in 2010, nadat Lana was geboren)
* Nina (ging voor het laatste tijdelijk weg in 2010, nadat ze samen met Dex naar Praag ging)
* Rikki
* Anton
* Bianca
* Sjoerd (is al naar Amerika)
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Joep Sertons en Cynthia Abma hebben vaste contracten.
Dat zal wel een van de filmpjes zijn die je bij de app te zien krijgtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de aftiteling lieten ze een filmpje zien van Bing die wegrent in een bos.
Is dat zo. Hoe weet je dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Joep Sertons en Cynthia Abma hebben vaste contracten.
Marjolein heeft toch geen vast contract?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is dat zo. Hoe weet je dat.
Joep Sertons kan ik me nog wel voorstellen, hetzelfde geval als Marjolein Keuning.
Nee, maar ze heeft wel haar eigen bedrijf. Op die manier huurt Endemol haar in voor GTST, en hoeft ze niet met de flexwet. Joep Sertons heeft ook zijn eigen bedrijf volgens mij, dus in dat geval zou ook hij niet met de flexwet te maken krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Marjolein heeft toch geen vast contract?
Lorena staat op de nieuwe castfoto.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Of het is Lorena![]()
Ninja-acties van Sjors die in het vliegtuig is gekropen. Zij wil Mike veroveren en samen met hem voor Nola gaan zorgen en helpt hem met de juridische procedures.
Er is toch geen nieuwe castfoto?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lorena staat op de nieuwe castfoto.
Ohh sorry verkeerd gelezen. Je bedoeld Lorena als dader.
Het is veels te duur om alle castleden voor zoiets op te trommelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Meike26 het volgende:
Maar zouden ze die cast foto van volgend seizoen echt op die manier gebruikt hebben of juist om ons op verkeerde been te zetten. Anders wel erg makkelijk speculeren.
Nee maar wel al gemaakt.quote:
Die kunnen ze er ook af shoppenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Woelli het volgende:
Wiet, Rikki, Noud, Aysen, Mike en Lorena staan sowieso op de castfoto.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee maar wel al gemaakt.
RTL Boulevard was aanwezig en heeft toen met een aantal castleden die aanwezig waren een interview gehad. W.o. Wiet, Rikki, Mike, Lorena, Aysen en Noud.
quote:
Je kunt veel van Aysen zeggen, maar niet dat ze Nuran zou vermoorden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:06 schreef MMXMMX het volgende:
OK het is mij nu wel duidelijk Aysen vermoord Nuran zodat ze niet kan praten over de moord op danny
Wie boeit het nog wat Danny betreft? Niemand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of Nuran.
Dan komt de dood van Danny nooit boven water
Rik heeft wel een lekkerder wijf geneukt ipv die theedoek Nuran.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. En dat Rik vreemdging moet gevolgen hebben, naast dat hij te laat kwam. Dat is niet zomaar.
Ze willen ons doen geloven dat Nuran het slachtoffer is. Ze checkte haar spullen niet, Rik is te laat en ziet het gebeuren en je ziet duidelijk dat ze van streek is.
Too obvious.
Lucas en iets doen behalve de vieze nicht uithangen, nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lucas die ineens ook niet meer meedoet.
Het lijkt mij niet hoor maar zouden Bing, Monica en Lucas iets bekokstoofd hebben? Of is dat te vee gedacht...
Misschien is Monica's aangifte in scène gezet, dat Bing dit plan bedacht heeft vanwege het alibi. Monica heeft geen miskraam gehad, Bing heeft nog zijn kind en als wraak voor alles wat Aysen heeft lopen stoken, pakken ze samen haar.
Monica wordt veroordeeld en Bing krijgt de voogdij.
Fixedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij deed geschokt over "alle voorbereidingen zijn getroffen", zo'n reetridder is hij wel.
Misschien organiseerde Ludo gewoon een feestje![]()
Dan lees je het toch gewoon niet meer hier?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dat hacken van die app maar irritant en overdreven vind.
Probeer gewoon op de normale manier erachter te komen. Of ga Sherlock kijken.
Via de deur of poort...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:02 schreef vencodark het volgende:
Hoe kwam die persoon trouwens de loods binnen waar die parachutes hingen? Misschien dat ik dat heb gemist.
Volgende week komt er op NOS Journaal wie er dood gevallen is in Meerdijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Frey het volgende:
GTST de hele week aan kop met de kijkcijfers. Het NOS journaal werd gisteren gewoon verpulverd.
Nou joepie... beetje Dallas na-apen...quote:
Rikki wordt in het nieuwe seizoen herenigd met Sjoerd, hij zei al als ie terug komt hij ervoor zorgt dat ze bij mekaar komen.... wat een arrogantie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
Bij Rikki heb ik het idee dat ze richting Amerika gaat voor Sjoerd.
Heeft Bing trouwens geen last meer van claustrofobie?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Of het is Lorena![]()
Ninja-acties van Sjors die in het vliegtuig is gekropen. Zij wil Mike veroveren en samen met hem voor Nola gaan zorgen en helpt hem met de juridische procedures.
En heeft haar geneukt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:23 schreef Roter het volgende:
Ludo regelde gewoon een leuke date met die moeder van Tim!
Was al bekend hierquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:36 schreef Roter het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nger-GTST-niet.dhtml
Wat een butt artikel in het AD! Alsof er aan zijn reactie kan worden gezien dat het Nuran was! Zijn dochter sprong ook, hell, het was zijn eigen vrijgezellenfeest!
In een afl 1 of 2 weken terug kwam hij ineens op voor Mike... dat was toen al raar iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef Roter het volgende:
Ow, sowwy... Speaking of which, wat deed Mike er trouwens? Is hij zo goed bevriend met Nuran/Rik ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |