Helaas doen we daar niet (meer) aan hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef NoBoNo het volgende:
Misschien kan je nog even iets over Kiwi toevoegen in de titel van dit topic?
En je mag mij op eind januari zetten ook.
Babyspinnen in de babykamer! De spinnen zien het dus ook als babykamer. Soort goedkeuring?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef Cwen het volgende:
Kiwi mag er zelfs bijna uit
Zet 'm op meid!
Ik heb m'n nachthemden binnen, zijn helemaal goedgekeurd. En de babykamer is bezet door babyspinnen... Ieuwww! Zo vies
met de stofzuigerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Cwen het volgende:
De goedkeuring is erg fijn, maar nu moet ik ze weghalen en da's minder...
Hier zeggen al mijn collega's ook gedag omdat ze met vakantie gaan. Een bos bloemen gekregen voor de laatste loodjes / weken van mijn afdeling.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hier net mijn collega's gedag gezegd. Start van de zomervakantie, mijn verlof laten ze over twee weken pas ingaan.
Heel raar dat ik januari pas weer aan de slag ga.
Ja, dat weet ik nog! Welkom terug en gefeliciteerd!quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog! Welkom terug en gefeliciteerd!
Mijn zoon heeft vorige week z'n diploma behaald voor de middelbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga es effe kijken hoeveel topics dat geleden is. Ik schat tussen de 550/630
gots, ik voel me zo oud ineens!
Euhhhh... ik denk dat ik misschien wel op jouw feestje kom morgen? DM!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Suusz het volgende:
Speciale dag vandaag!
Veel wisseldagen/mijlpalen, verloven (zeg je dat zo? klinkt zo raar) verlof periodes die in gaan, en Kiwi's dag
!
Hebben we hier straks geen voorzitster van de 'club- zonder-enkels' meer![]()
Morgen geven we ons jaarlijkse bbq/feest en blijven er daarna ook nog 5 man slapen. Erg leuk, ook heerlijk weer, maar ben benieuwd hoe ik er maandag aan toe ben
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Euhhhh... ik denk dat ik misschien wel op jouw feestje kom morgen? DM!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Haha, DM terug. Komen wel drie andere zwangeren, dus had nog gekund ook. Maar is dus niet dezelfde, jij ook veel plezier morgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Onderwijs. Mijn verlof begint over 2 weken, de vijf weken zomervakantie die in mijn verlof vallen krijg ik er achteraan. Dan is het ergens half december, en dan is het handiger dat ik direct na de kerstvakantie begin..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef Sull het volgende:
Kiwi, dat is zeker spannend. Veel succes zometeen!
Hilz, fijne pre-verjaardagfeestje!
Laiv, waarom pas in januari, neem je nog onbetaald verlof erachteraan?
Van harte! Mooie naamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef Kiwisoep het volgende:
Egopost:
We hebben ons meisje hoor, om 13.22u geboren, Fenne Sophie!
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef Kiwisoep het volgende:
Egopost:
We hebben ons meisje hoor, om 13.22u geboren, Fenne Sophie!
Ahw kut zegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Kiwi gefeliciteerd met jullie dochter.
Even een egopostje van mij.
Ik moest vandaag naar het z-huis. Afspraak om 14:00 om 14:45 mochten we naar binnen. Hij vroeg meteen wat is er met je ogen aan de hand? Ik zo volgens mij hou ik vocht vast. Leest mijn dossier nog eens terug zoekt wat op op de computer. En ik mocht meteen bloedlaten prikken en urine testen. Om vervolgens een bloeddrukmeting te hebben. Bloeddruk schommelde erg maar alles was op zich nog goed. Moet mij wel elke week melden. En veel rust houden.
Ik werk nog 2 weken halve dagen ipv hele dagen voordat mijn verlof begint. Veel collega's zijn al met vakantie gegaan daarom kreeg ik nu de bloemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Laiv en Wizzy, geniet van jullie verlof!
Haha haha lekker bezig. Laat het nog even misschien vinden je hormonen het morgen wel mooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Mabawa. het volgende:
Nou en ineens moesten mijn hormonen de babykamer verven. Dus dat is gedaan.
Maar nu wil ik een andere kleur![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt natuurlijk een heel huis wat overeind staat qua verbouwingen... Stof, tuinslang = binnen badderenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:14 schreef martine1984 het volgende:
Klinkt goed hillz. Ik zou ook wel willen plonzen maar ben nog steeds moed aan het verzamelen om de strijd met het stof aan te gaan.
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Hilzillah het volgende:
Waauw Kiwi! Dat is wel heel heel heel toevallig! "Once in a lifetime" toevallig!En je klinkt ook heerlijk roze wolkerig
![]()
Ben wel reuze benieuwd naar dat bevalbad Cwen. of het groot/diep is enzo.
Het zwembad is kog rete koud bla, heeft helemaal nog niet de kans gehad om op te warmen.. Maar het is heerlijk om af te koelen.
Ik heb een filmpje online gezien. lijkt me heel fijn. Heb een beetje twijfel over ziekenhuis. Thuis is toch ook wel fijn! Maar het is al wel een beetje ver in het 'proces' om te wisselen van locatie zegmaar. En zeker met de datum twijfel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!
welnee!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje online gezien. lijkt me heel fijn. Heb een beetje twijfel over ziekenhuis. Thuis is toch ook wel fijn! Maar het is al wel een beetje ver in het 'proces' om te wisselen van locatie zegmaar. En zeker met de datum twijfel.
DANK!quote:Op zondag 7 juli 2013 00:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
welnee!
al beslis je op het moment dat je je schoenen aan het aantrekken bent dat je toch liever thuis bent dan is dat ook nog op tijd zat. Je bent pas te ver in je proces als je al 8/9 cm hebt en dan nog wilt verplaatsenniets zo veranderlijk als een vrouw zeggen ze toch? voor een bevallende vrouw kun je dat keer 10 doen
geen verloskundige die daar raar van op kijkt of die dat vervelend vindt hoor.
Weet je, ik ben heel erg pro-doe je eigen ding en doe waar je je goed bij voelt. Dat bevalt letterlijk het beste, niet per se thuis maar de omgeving waar jij je op je gemak voelt en maximaal kunt ontspannen, vaak is dat thuis, voor sommigen is dat juist het ziekenhuis.
Er zijn twee dingen die ik je zou willen meegeven in je keus, ze wegen ietwat tegen elkaar op maar wellicht helpt t bij beslissen
1) ongeveer 50% van de vrouwen die hun eerste kindje thuis krijgen worden toch naar het ziekenhuis verplaatst . Hetzij voor dingen als een spoedkeizersnede, maar ook voor dingen als pijnstilling of niet vorderen van de bevalling. met andere woorden, het hoeft geen drama te zijn, je hoeft niet gelijk te denken aan gillende ambulances en dergelijkpijnstilling en niet vorderen komt t meest voor
2) denk ook een stapje vooruit, mocht je in de toekomst ooit nog een kind willen dan kan de uitkomst van deze bevalling consequenties hebben. Mocht je nu een keizersnede krijgen, mocht je flink bloedverlies krijgen enzovoorts dan kun je daarna in principe niet meer thuis bevallen.
Voor sommige vrouwen weegt punt 1 het zwaarst en die willen gewoon het liefst al in het ziekenhuis zijn. Voor anderen weegt punt 2 zwaarder en die willen gewoon heel graag ooit een keer thuis bevallen. Als je zou overwegen om ooit wél thuis te gaan zou ik eerder zeggen doe het nu.
Nu via computer kan ik er op klikken... Dat is best een leuke prijs. Al ben ik bang dat ik al 'te ver' ben... Jammer!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef DJMomo het volgende:
Tipje voor iemand hier?
http://www.groupon.nl/deals/leiden/Echopraktijk-de-Linde/9730287
Dat wilde ik net zeggen, je mag altijd van gedachten veranderen! Mocht je idd een badbevalling willen, even overleggen met je vk, op zich kun je dat nog prima regelen als je zou willen. En zet het anders op een rijtje, de voor- en nadelen die je ziet, en overleg samen met je vriend/man wat jullie het fijnste lijkt.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
DANK!Het is dus helemaal niet gek om op het laatst nog te veranderen. Ik vond mezelf al een beetje stom dat ik zo aan het twijfelen was. Ik ga er nog eens lang en diep over na denken wat ik nou precies wil...
Leuk! Maar ik heb al teveelquote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de ladies met meisjesbaby'sMaat 50 kleding te koop!
OUD / Vraag en aanbod deel 121
Welnee!quote:
Voel je daar absoluut niet schuldig over, zo komen de meesten daar binnenvallen. Ik zou niet zomaar met tepelhoedjes gaan werken maar eerst een lactatiekundige inschakelen. Je kan ook gewoon een bureau bellen he, tot morgen wachten op de ziekenhuis LK zou ik niet doen iig. Succes en kom gerust vragen stellen in het bv topic, zit heel erg veel kennis!quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.
Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
Gewoon je vraag daar neerleggen. Egoposten mag altijd, zeker als je hulp/advies nodig hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.
Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
Juist doen! Er zitten daar meer dames met ervaring dan hier.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Etos / Kruidvat en ik zag de onderleggers enzo ook bij de apotheek trouwens!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah dat zou helemaal handig zijn!
eensk ijken of onze etos groot genoeg is
Meubeltjes!! Ik was zo ontzettend blij dat ik de meubeltjes al zo snel had... 168 keer per week kijken of alles nog wel recht en stofvrij lag en hing!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef GotC het volgende:
MeubeltjesMisschien gaat het dan wat echter worden..
En sowieso een plek voor alle kleertjes en andere spulletjes. Een krat is niet wat mijn nesteldrang ok vindt
Heb je er al een uitgezocht?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Meubeltjes!! Ik was zo ontzettend blij dat ik de meubeltjes al zo snel had... 168 keer per week kijken of alles nog wel recht en stofvrij lag en hing!
Zo mijn verjaarscentjes naar de bank brengen. Stomme ING, is pas morgen beschikbaar op mijn rekening... IK WIL MIJN TAS!!
Ja dat wel. Er is ook al een afspraak gemaakt voor het behangen. Daarna alleen nog de vloer en dan kunnen de meubels erin.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en is hij van het type doen wat hij belooft Wizzy?
En dan tig miljoen keer recht leggen of toch weer even andersquote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Hilzillah het volgende:
Spannend Wizz, en dan het grote 'spullen in de kasten plaats' klusje
Dat is nog eens een fijn cadeautje!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja he.... En hij komt als het goed is op mijn verjaardag binnen
Je wilt niet weten hoeveel verschillende dozen of tasjes de kleertjes al gezien hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef DJMomo het volgende:
quote:
Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Hilzillah het volgende:
Spannend Wizz, en dan het grote 'spullen in de kasten plaats' klusje
En dan tig miljoen keer recht leggen of toch weer even anders
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:05 schreef Sylver_ het volgende:
Geen mooie roze met troetelbeertjes, Sharp?
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel verschillende dozen of tasjes de kleertjes al gezien hebben
Ook hier niet een al te uitbundige tas hoor, moet er, bijna even groot, ook mee over straat kunnen inderdaad! Beetje kan heb ik hier of de vrijdag of de maandag vrij, hebben 36 urige werkweek maar werk 40 uur. Spaar dus nu elke 14 dagen een dag verlof op, dat zal wel even wennen zijn als ik die straks niet meer heb! Hahaha ga dan nu dus 36 uur werken en neem zeer waarschijnlijk 4 uur ouderschapsverlof op waardoor 1 keer in de week een dag vrij ben.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]ik zie mezelf al lopen. Grote kerel van 2 meter met zo'n leuke schattige tas
![]()
Maar het meest belangrijke is dat mijn vriendin het een leuke tas vindt, maar als het financieel lukt ga ik ook een dag minder werken het eerste jaar en dan zou het leuk zijn dat de tas ook voor mij een beetje leuk is![]()
Lijkt me trouwens heerlijk een dag minder werken en tijd voor je kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nee, geen bukeenboel. Hier een mutsy.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:56 schreef NoBoNo het volgende:
En wat voor kinderwagen hebben we dan allemaal als de tas erbij past? Allemaal aan de Bugaboo?
let wel, die van mij is al 3 jaar (min 2 dagen) in gebruik he? Maar ben er nog steeds blij mee. Goede service ook (voorasjes is nogal zwak punt, probleemloos vervangen, in de tussentijd een leenwagen). Tas is overigens ook al stuk geweest, rits is kwetsbaar onderdeel. Moet alleen de banden weer eens oppompen (Sjaak rijdt er nog steeds in, luiwammes).quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef NoBoNo het volgende:
Die Mutsy vond ik ook wel mooi inderdaad! Wil in elk geval geen 3 wieler. Met 5 enthousiaste neefjes en nichtjes in de leeftijd 3-9 is me het risico op zijkanthangen en kantelen iets te groot!
Ah en ik krijg een jaar erbijquote:Op maandag 8 juli 2013 19:27 schreef martine1984 het volgende:
Gotc een grote jompel voor je contract, krijg je er een jaar bij of gaat hij over in onbepaalde tijd?
Ja met 38 weken word ik ingeleid is nu de verwachting, dus nu begint het ineens te kriebelen en wil ik de kamer voor m'n dochter af gaan maken zodat Pino naar haar oude kamer kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spewey gaan ze m voor die tijd halen dan? of wat bedoeld je gyn.
Hier gister weer de hele avond zo'n strakke buik..wat is dat toch een rotgevoel zeg. Dit keer gelukkig zonder buikpijn, dus verder niet ongerust..maar kon geen houding vinden waar ik me prettig bij voelde. Nu gelukkig weer weg, dta wel
ow dat is wel fijn dat je weet waar je aan toe bent of niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:52 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja met 38 weken word ik ingeleid is nu de verwachting, dus nu begint het ineens te kriebelen en wil ik de kamer voor m'n dochter af gaan maken zodat Pino naar haar oude kamer kan.
Rot gevoel zo'n strakke buik, fijn dat het nu iig geen pijn deed
Beetje een dubbel gevoel, ik wilde heel graag helemaal natuurlijk bevallen want het is de laatste keer maar goed, hij moet er wel uit kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow dat is wel fijn dat je weet waar je aan toe bent of niet?
Ja wel wat maar niet zoveel meer gelukkig. Wel iets meer dan 'een paar per dag die verdwijnen bij rust' zoals volgens de gyn acceptabel was maar stukken minder dan die ene avond.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:40 schreef GotC het volgende:
Goede SEO Mabawa! Heb je nog steeds last van je harde buiken?
Ontspannen is er gisteren niet van gekomen. Gisteravond nog flink uit mn stekker gegaan, manlief kwam 1, 5 uur later thuis zonder dat ik hem kon bereiken nadat hij een werkdag had gemaakt van half 5 s ochtends tot 11 uur s avonds. Ik was super ongerust en kon niet weg om hem te zoeken aangezien zoonlief op bed lag. Dus al met al een vermoeiende dag. Net de boodschappen gedaan en nu lig ik gestrekt op de bank. Ben heel moe... doe dus lekker niks meer vandaag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah en ik krijg een jaar erbijWel voorgedragen voor vast, maar voldoe nog niet aan de opleidingseis. Prima, geldige reden
Gisteren was je druk bezig met opruimen en schoonmaken trouwens, las ik! Wel nog even lekker kunnen ontspannen?
Oh ja! Geweldig genoten (en gevroten)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:40 schreef GotC het volgende:
Welkom terug Limone! Kan me voorstellen dat hoogte niet erg lekker is geweest! Maar, wel beetje kunnen relaxen en genieten?Goede SEO Mabawa! Heb je nog steeds last van je harde buiken?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:45 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh ja! Geweldig genoten (en gevroten)Het was ook heerlijk weer. Dan is tent afbreken, stukje rijden, stad bezoeken, ijsje eten, tent opzetten, boek lezen, eten en slapen echt zo relaxed!
Wat heel fijn dat je SEO goed was, Mabawa! Fijn zo'n gemiddeld kind. Niet fijn van die harde buiken..Rustig aan dan maar, volgens mij helpt er niets anders tegen? Heb er tot nu toe 1 gehad. Na de seks. Niet zo gek. Zou ik ook doen als de piemel van mijn vader steeds zo dichtbij kwam![]()
Ik duim voor goed nieuws voor KD!
Ja, zeker! En dat beviel best. Ze hadden ook een hoop citroenen joh!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:15 schreef Limone het volgende:
Ola Skippy! Was jeAll
Inclusive
?
Bizar man, geslachtsbepaling!Over niet al te lange tijd ben je gewoon 20 weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |