Ik werk nog 2 weken halve dagen ipv hele dagen voordat mijn verlof begint. Veel collega's zijn al met vakantie gegaan daarom kreeg ik nu de bloemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Laiv en Wizzy, geniet van jullie verlof!
Haha haha lekker bezig. Laat het nog even misschien vinden je hormonen het morgen wel mooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Mabawa. het volgende:
Nou en ineens moesten mijn hormonen de babykamer verven. Dus dat is gedaan.
Maar nu wil ik een andere kleur![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt natuurlijk een heel huis wat overeind staat qua verbouwingen... Stof, tuinslang = binnen badderenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:14 schreef martine1984 het volgende:
Klinkt goed hillz. Ik zou ook wel willen plonzen maar ben nog steeds moed aan het verzamelen om de strijd met het stof aan te gaan.
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Hilzillah het volgende:
Waauw Kiwi! Dat is wel heel heel heel toevallig! "Once in a lifetime" toevallig!En je klinkt ook heerlijk roze wolkerig
![]()
Ben wel reuze benieuwd naar dat bevalbad Cwen. of het groot/diep is enzo.
Het zwembad is kog rete koud bla, heeft helemaal nog niet de kans gehad om op te warmen.. Maar het is heerlijk om af te koelen.
Ik heb een filmpje online gezien. lijkt me heel fijn. Heb een beetje twijfel over ziekenhuis. Thuis is toch ook wel fijn! Maar het is al wel een beetje ver in het 'proces' om te wisselen van locatie zegmaar. En zeker met de datum twijfel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!
welnee!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje online gezien. lijkt me heel fijn. Heb een beetje twijfel over ziekenhuis. Thuis is toch ook wel fijn! Maar het is al wel een beetje ver in het 'proces' om te wisselen van locatie zegmaar. En zeker met de datum twijfel.
DANK!quote:Op zondag 7 juli 2013 00:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
welnee!
al beslis je op het moment dat je je schoenen aan het aantrekken bent dat je toch liever thuis bent dan is dat ook nog op tijd zat. Je bent pas te ver in je proces als je al 8/9 cm hebt en dan nog wilt verplaatsenniets zo veranderlijk als een vrouw zeggen ze toch? voor een bevallende vrouw kun je dat keer 10 doen
geen verloskundige die daar raar van op kijkt of die dat vervelend vindt hoor.
Weet je, ik ben heel erg pro-doe je eigen ding en doe waar je je goed bij voelt. Dat bevalt letterlijk het beste, niet per se thuis maar de omgeving waar jij je op je gemak voelt en maximaal kunt ontspannen, vaak is dat thuis, voor sommigen is dat juist het ziekenhuis.
Er zijn twee dingen die ik je zou willen meegeven in je keus, ze wegen ietwat tegen elkaar op maar wellicht helpt t bij beslissen
1) ongeveer 50% van de vrouwen die hun eerste kindje thuis krijgen worden toch naar het ziekenhuis verplaatst . Hetzij voor dingen als een spoedkeizersnede, maar ook voor dingen als pijnstilling of niet vorderen van de bevalling. met andere woorden, het hoeft geen drama te zijn, je hoeft niet gelijk te denken aan gillende ambulances en dergelijkpijnstilling en niet vorderen komt t meest voor
2) denk ook een stapje vooruit, mocht je in de toekomst ooit nog een kind willen dan kan de uitkomst van deze bevalling consequenties hebben. Mocht je nu een keizersnede krijgen, mocht je flink bloedverlies krijgen enzovoorts dan kun je daarna in principe niet meer thuis bevallen.
Voor sommige vrouwen weegt punt 1 het zwaarst en die willen gewoon het liefst al in het ziekenhuis zijn. Voor anderen weegt punt 2 zwaarder en die willen gewoon heel graag ooit een keer thuis bevallen. Als je zou overwegen om ooit wél thuis te gaan zou ik eerder zeggen doe het nu.
Nu via computer kan ik er op klikken... Dat is best een leuke prijs. Al ben ik bang dat ik al 'te ver' ben... Jammer!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:48 schreef DJMomo het volgende:
Tipje voor iemand hier?
http://www.groupon.nl/deals/leiden/Echopraktijk-de-Linde/9730287
Dat wilde ik net zeggen, je mag altijd van gedachten veranderen! Mocht je idd een badbevalling willen, even overleggen met je vk, op zich kun je dat nog prima regelen als je zou willen. En zet het anders op een rijtje, de voor- en nadelen die je ziet, en overleg samen met je vriend/man wat jullie het fijnste lijkt.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
DANK!Het is dus helemaal niet gek om op het laatst nog te veranderen. Ik vond mezelf al een beetje stom dat ik zo aan het twijfelen was. Ik ga er nog eens lang en diep over na denken wat ik nou precies wil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |