Ik werk nog 2 weken halve dagen ipv hele dagen voordat mijn verlof begint. Veel collega's zijn al met vakantie gegaan daarom kreeg ik nu de bloemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Laiv en Wizzy, geniet van jullie verlof!
Haha haha lekker bezig. Laat het nog even misschien vinden je hormonen het morgen wel mooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Mabawa. het volgende:
Nou en ineens moesten mijn hormonen de babykamer verven. Dus dat is gedaan.
Maar nu wil ik een andere kleur![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt natuurlijk een heel huis wat overeind staat qua verbouwingen... Stof, tuinslang = binnen badderenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:14 schreef martine1984 het volgende:
Klinkt goed hillz. Ik zou ook wel willen plonzen maar ben nog steeds moed aan het verzamelen om de strijd met het stof aan te gaan.
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Hilzillah het volgende:
Waauw Kiwi! Dat is wel heel heel heel toevallig! "Once in a lifetime" toevallig!En je klinkt ook heerlijk roze wolkerig
![]()
Ben wel reuze benieuwd naar dat bevalbad Cwen. of het groot/diep is enzo.
Het zwembad is kog rete koud bla, heeft helemaal nog niet de kans gehad om op te warmen.. Maar het is heerlijk om af te koelen.
Ik heb een filmpje online gezien. lijkt me heel fijn. Heb een beetje twijfel over ziekenhuis. Thuis is toch ook wel fijn! Maar het is al wel een beetje ver in het 'proces' om te wisselen van locatie zegmaar. En zeker met de datum twijfel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |