abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128651767
Laiv en Wizzy, geniet van jullie verlof!

Urla, welkom!

Haha Momo, hoe 'weten' moeders dat toch hè, voor je ook maar iets hebt gezegd. De mijne had op de dag dat wij langs zouden komen 's ochtends tegen mijn vader gezegd: Ik denk dat RFR en T (mijn vriend) straks komen vertellen dat ze zwanger zijn.' En ja hoor!

FR, vervelend nieuws! Luister maar naar de dokter en houd je zo rustig mogelijk!

Oei Hillie! Dat heb ik nog allemaal in het verschiet, moet je nagaan :') .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_128651790
Kiwi, Gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Zoals door meerdere gezegd, mooie namen O+.

Leuk om te zien hoe de kleine zich in de baarmoeder kan bewegen...

"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128651828
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Laiv en Wizzy, geniet van jullie verlof!
Ik werk nog 2 weken halve dagen ipv hele dagen voordat mijn verlof begint. Veel collega's zijn al met vakantie gegaan daarom kreeg ik nu de bloemen. ;)
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128652306
Hilz shop ze. En vanmiddag nog even slapen? Had je vanmorgen niet zoiets van waarom heb ik ja gezegd?
L'tiekje geniet van je verlof.
Wizzy ook al bijna verlof.
pi_128652600
Rfr, door de miskraam weet ze natuurlijk dat we bezig zijn. Dat maakt t al minder toeval. Het is idd we lief dat ze meedenkt. Helaas gaat dat zoals altijd bij haar gepaard met een hoop onjuiste informatie en daardoor nodeloos paniek zaaiierij.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128653336
Mooi filmpje wizzy

En mawaba 20 wkn *O*
pi_128654972
Nou en ineens moesten mijn hormonen de babykamer verven. Dus dat is gedaan.
Maar nu wil ik een andere kleur }) 8)7 |:( :X }:|
pi_128655116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Mabawa. het volgende:
Nou en ineens moesten mijn hormonen de babykamer verven. Dus dat is gedaan.
Maar nu wil ik een andere kleur }) 8)7 |:( :X }:|
Haha haha lekker bezig. Laat het nog even misschien vinden je hormonen het morgen wel mooi ;)
pi_128655329
Ja ik hoop het zo martine, anders moet het eerst weer wit vrees ik. Ben zo blij dat het eindelijk gedaan is.
Originele plan was beige, toen wilde ik de dag dat we verf gingen kopen ineens zilvergrijs (beide icm donkerblauwe accenten), maar uiteindelijk toch voor beige gegaan. Alleen op de kleurstaaltjes echt beige vinden zoals het in mijn hoofd moest zijn was best lastig. Nou uiteindelijk een soort van gelukt. Maar het lijkt erop dat ik de beige ook te donker vind, het lijkt richting taupe te gaan en en en....
Pffff

Ik word zo moe van mezelf!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 13:28:19 #110
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128655435
Klote is dat Mabawa! Je zou als zwangere geen beslissingen moeten hoeven nemen! Scheelt een hoop stress!

Tripje Schiphol en rondleiding cruise schip met HEERLIJKE lunch zitten weer op. Voel me nog verbazingwekkend AAN! Dus even een rondje zeekoe plonzen in mn badderbad in de tuin.
pi_128656515
Klinkt goed hillz. Ik zou ook wel willen plonzen maar ben nog steeds moed aan het verzamelen om de strijd met het stof aan te gaan.
pi_128656529
Mabawa even dagje laten drogen wie weet droogt t lichter op.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:41:05 #113
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128657232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:14 schreef martine1984 het volgende:
Klinkt goed hillz. Ik zou ook wel willen plonzen maar ben nog steeds moed aan het verzamelen om de strijd met het stof aan te gaan.
Jij hebt natuurlijk een heel huis wat overeind staat qua verbouwingen... Stof, tuinslang = binnen badderen :D

Cwen, jij wilde toch zo'n bevalbad in huis of heb ik dat zelf verzonnen? :@
pi_128657464
Dankjullie wel, wat overweldigend veel felicitaties! En ook bedankt voor alle naam-lieve woorden!
Prompt is de ks na ons ook een Fenne Sophie geboren. Ze wisten op de OK niet wat ze overkwam. Zo vaak zie je Fenne niet voorbij komen.
Verder gaat het goed, voel je je superwoman zodra je je baby hebt! Dacht alleen net wel te kunnen douchen maar van zitten op de bedrand werd ik al zo beroerd dat de katheter tot morgen blijft zitten. Verder ben ik sinds vanmiddag van de magnesium af en nu aan de pilvorm bloeddruk verlagers. Borstvoeding lijkt goed op gang te komen alleen is Fenne misselijk nu. Zielig hoor.
Zo, ik ga weer ff mn roze wolk op!
pi_128659287
Wat geniaal zeg, nog een fenne Sophie! Mooi verhaal voor later. Rustig aan genieten verder.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128659489
Kiwi, wat fijn! Rustig aan, hoop dat jullie je allebei snel goed voelen!

Mabawa, uh oh... Laat het even drogen, waarschijnlijk is het morgen een stuk beter. Ik had het hier bij de muur in de woonkamer, die is lime groen. Maar toen we voor het eerst die pot opendeden en het op de muur smeerden... Het huis was te klein :). Een dag later vond ik het prachtig, en ik was niet eens zwanger!

Hilz, ja, dat ben ik! Helaas komt het bad pas tegen 37 weken, dus ik heb er nog niks aan. Heb wel een babybadje waar ik met m'n voeten in zit :D. Je dag klinkt trouwens heerlijk!
Home is where the O+ is...
pi_128660661
Ik moest hier ook wennen aan de donkerroze kleur..geef het een paar dagen mawaba :)

Zeekoe plonzen hihi :D wij zijn nu ook het zwembad aan het opzetten en manlief is nog even een trapje aan het halen..morgen is het hopelijk vol :)

Kiwi, klinkt allemaal goed..behalve je misselijke meisje natuurlijk..dat is wel zielig. Duurt meestal niet zolang, dus hopen dat ze er snel vanaf is
pi_128664620
Nou het is zeker een zielig gezicht maar kon ook zo weer over zijn gelukkig (is mij wijsgemaakt).
O en hoeveel verliefder ik zwanger was, wacht maar tot je je lover met je baby ziet... Mijn kanjers. (Whaha vergat de voorste k van kanjers, giechel giechel hier).
Net eindelijk ff gehuild om hoe gauw het is gegaan en hoe onverwachts. Ik was van de morfine af omdat het zo goed ging vwb de pijn, maar net weer spuitje gekregen. Nooit gedacht dat ik ook zo blij zou zijn dat een zuster even in je verbandje kijkt. Voelt alsof je hele golven bloed verliest, terwijl dat enorme maandverband hooguit 1/3e rood ziet haha.
Nu ff relaxen dus, ff teveel geworden net, liefs voor allemaal van een superverliefde mamma...
pi_128664661
O en nog effe... Die katheter en mijn hoeveelheid drinken zorgdn er samen voor dat ik nna vandaag zeker kilo of wat aan vocht kwijt ben, wauw
pi_128664683
Ah dat herken ik nog wel van dat het voelt alsof het eruit stroomt.
En even lekker uithuilen is niks mis mee
  zaterdag 6 juli 2013 @ 19:19:59 #121
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128664897
Waauw Kiwi! Dat is wel heel heel heel toevallig! "Once in a lifetime" toevallig! :D En je klinkt ook heerlijk roze wolkerig O+

Ben wel reuze benieuwd naar dat bevalbad Cwen. of het groot/diep is enzo.

Het zwembad is kog rete koud bla, heeft helemaal nog niet de kans gehad om op te warmen.. Maar het is heerlijk om af te koelen.
pi_128668039
Morgen is het zwembad weer een beetje warmer hilz. Lekker afkoelen. Ik kan morgen met mijn voeten in de schelp van Ean.

Urla welkom

Kiwi wat klink je heerlijk verliefd en van de magnesium af helemaal top. Enig zicht op wanneer jullie naar huis mogen?
pi_128671242
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128672304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Hilzillah het volgende:
Waauw Kiwi! Dat is wel heel heel heel toevallig! "Once in a lifetime" toevallig! :D En je klinkt ook heerlijk roze wolkerig O+

Ben wel reuze benieuwd naar dat bevalbad Cwen. of het groot/diep is enzo.

Het zwembad is kog rete koud bla, heeft helemaal nog niet de kans gehad om op te warmen.. Maar het is heerlijk om af te koelen.
Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!
Home is where the O+ is...
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:40:28 #125
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128673091
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Cwen het volgende:

[..]

Die stats heb ik voor je! Het bad is ovaal, 180 x 130 cm en 65 cm diep, zodat ik kan zitten zonder het al te koud te krijgen. Ook heeft het een warmtepomp zodat de temperatuur constant blijft. Ik ben ook heel benieuwd, heb het nog nooit live bij iemand gezien maar altijd al gewild!
Ik heb een filmpje online gezien. lijkt me heel fijn. Heb een beetje twijfel over ziekenhuis. Thuis is toch ook wel fijn! Maar het is al wel een beetje ver in het 'proces' om te wisselen van locatie zegmaar. En zeker met de datum twijfel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')