Leuk! Maar ik heb al teveelquote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de ladies met meisjesbaby'sMaat 50 kleding te koop!
OUD / Vraag en aanbod deel 121
Welnee!quote:
Voel je daar absoluut niet schuldig over, zo komen de meesten daar binnenvallen. Ik zou niet zomaar met tepelhoedjes gaan werken maar eerst een lactatiekundige inschakelen. Je kan ook gewoon een bureau bellen he, tot morgen wachten op de ziekenhuis LK zou ik niet doen iig. Succes en kom gerust vragen stellen in het bv topic, zit heel erg veel kennis!quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.
Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
Gewoon je vraag daar neerleggen. Egoposten mag altijd, zeker als je hulp/advies nodig hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.
Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |