abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2013 @ 16:40:27 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128690601
Kraampakket moet je vaak zelf aanvragen Hil, uit zichzelf doen verzekeringen vaak niet meer dan geld van je rekening afboeken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128692514
Hallo allemaal!

Hier ff een wat minder dagje. Gister was qua visite ff te gek en daarnaast begonnen mijn tepels gruwelijk zeer te doen tijdens voeden. Ik heb toen nagekolfd en wel Fenne aan de borst gehad. Vannacht wilde ze bijna niks anders als aan mijn borst. Moe als ik ben en was hebben we dat gedaan. Vanmorgen is ze voor het eerst gewogen en bijna een pond afgevallen. Das ergveel. Na vannacht net mijn toch al zere tepels hebben we vanmorgen wat bijvoeding uit een cupje gegeven. Noh wat een honger! Ze pakte het cupje zelf ook met beide handjes vast. Ik heb haar bij de voeding daarna eerst aan beide borsten gehad, nog meer pijn. Daarna ik kolven en zij bijvoeding. Voor nu hebben we even afgesproken dat ik nu kolf wanneer zij drinken krijgt. Beide (aanleggen en kolveb) gaat nu niet qua pijn. Ben wel verdrietiger als ik vooraf dacht, voornamelijk omdat mijn kindje dus blijkbaar zoveel honger gehad heeft. Maar we gaan nu zo verder en hebben goede hoop voor de stuwing. Fenne wordt straks voor de zekerheid nagewogen en dan komt er ws een kinderarts kijken vanwege gewichtsverlies. Ws zal hij ook aangeven combi bijvoeden en kolven dus we zijn al onderweg.
Verder ben ik voor het eerst uit bed geweest, het leek hier wel een CSI scene. Hele dikke sporen bloed achter me. En niemand die mij ff kon waarschuwen voor de vieze lucht van dit bloed? Haha man wat is dat goor.

Nou ik ga even knuffelen, vriend is thuis even wat boodschappen halen en stofzuigen, hij slaapt voor t eerst thuis vannacht. Wat ben ik blij geweest dat hij hier mocht slapen zeg!
pi_128692628
Ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt kiwi. En dat teveel qua bezoek kan er daarbij aardig inhakken.

Een csi scene whehe :D
  zondag 7 juli 2013 @ 18:20:28 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128692987
Voor de ladies met meisjesbaby's O+ Maat 50 kleding te koop!

OUD / Vraag en aanbod deel 121
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128696373
quote:
6s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de ladies met meisjesbaby's O+ Maat 50 kleding te koop!

OUD / Vraag en aanbod deel 121
Leuk! Maar ik heb al teveel ;)
Home is where the O+ is...
  zondag 7 juli 2013 @ 20:11:57 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128696443
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef Cwen het volgende:

[..]

Leuk! Maar ik heb al teveel ;)
Welnee!
pi_128696690
Kiwi die lucht is bizar he! Maar het hoort er allemaal bij! Ik kan niet meepraten over bv maar het klinkt erg pijnlijk en vermoeiend. En Fenne wordt goed in de gaten gehouden dus voel je niet schuldig over het gewichtsverlies he? :*
pi_128696766
Kiwi, kun je een lactatiekundige bereiken of inhuren? Wellicht hapt Fenne niet goed aan en veroorzaakt dat de pijn!
  zondag 7 juli 2013 @ 20:22:23 #159
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128696829
Idd! Die pijn herken ik niet :N. Als ze goed aanhapt is het max. gevoelig/licht pijnlijk. Succes!
pi_128698906
Kiwi het zit jullie niet mee. Smeer je je tepels goed in met creme? en let je erop dat je geen borstonsteking krijgt? Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.

Klaproos die pijn ken ik ook niet maar alle adviezen zijn al gegeven.
pi_128702206
Hee hallo!
Nou na een verbaasde verpleegster over het vele gewicht dat Fenne kwijt zou zijn is het nagewogen, weegt ze dik 3200. Dan is ze dus wel flink afgevallen maar das logisch als ze bij mij geen melk krijgt. Nu dus bijvoeden maar geen kinderarts. Ik kolf terwijl zij een flesje krijgt. Zodra ik wat minder pijn heb ws weer eerst aanleggen, fenne flesje ik kolven. Voor nu ff knop doorgehakt om eerst bij te komen allebei.
Ze zijn hier echt super behulpzaam en helemaal als het borstvoeding betreft. Door het vele ge-lek thuis had ik gewoon niet verwacht dat dit problemen op zou leveren. De lactatiekundige konden we vanuit zkh pas dinsdag zien, wanneer we mss al wel naar huis mogen. Ga denk bij bellen vd kraamzorg dus maar gelijk iemand inschakelen. Maar wie weet... Hoe we er dan instaan. De verpleegster zag al wel iets in het gehap van Fenne dat het nare gevoel bij mij kon veroorzaken. Nouja we doen het voor nu ff zo en dat geeft een boel rust!

Echt bijgelezen ben ik niet maar wel alle reacties gezien, dank!!!
pi_128704733
Oh kiwi! Fijn dat ze je wel goed helpen daar.. En goed dat je met het kolven idd even de 'rust' kan terug laten keren en dat je meisje uiteindelijk fijn aan je borst kan drinken! Idd de wondjes wel al goed insmeren met crème maar dat komt vast ook goed!
♥ J & S
pi_128706609
Ja heb hier idd een zalfje gehad en bepanthen! Flink aan het smeren. Welterusten!
  maandag 8 juli 2013 @ 00:08:37 #164
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128706802
Kiwi, in het borstvoedingstopic hier zitten veel deskundige dames.
Als je daar je verhaal doet kunnen zij je misschien van tips voorzien.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128708500
Kiwi, misschien een idee om tepelhoedjes te proberen bij het voeden. Dit heeft bij mij gezorgd dat ik pijnloos kon voeden, had ook (de eerste dag al zelfs) erg pijnlijke tepels. Ivm niet goed aanhappen, maar ook met regelmatig loslaten tussendoor (en dus weer slecht aanhappen). En dan een hele bleke huid wat vaak ook weer staat voor gevoelige tepels dus dat speelde ook wel mee dat het al meteen pijnlijk was. In overleg met de lactatiekundige in het ziekenhuis is mijn man toen tepelhoedjes gaan halen.
Toen heb ik nog wel even een paar dagen goed m'n best moeten doen en heb een klein beetje bij (geprobeerd) gevoed in de nacht. En net toen ik na een nacht met hongerige baby en icm kraamtranen de moed op wilde geven, kreeg ik stuwing en kwam de borstvoeding goed op gang.

Heb nog een keer geprobeerd zonder tepelhoedje, maar dat was direct weer fout aanhappen en pijnlijke tepel, dus die hoop meteen maar weer laten varen.

Wellicht een idee voor je om te proberen, wel laat trouwens dat je dinsdag pas een lc te zien kunt krijgen in het ziekenhuis, hier liep die standaard op de kraamafdeling rond meen ik me te herinneren (misschien niet in het weekend dan dat weet ik niet, maar toen ik aangaf moeite te hebben stond ze binnen een half uur aan m'n bed)

Hier kraampakket van cz, zit alleen een zetje zebra knuffel in en nu bij het tweede kindje het boekje 'zetje krijgt een zusje' verder dus niet de leuke dingen die sommige hier hebben.
pi_128710676
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.

Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
pi_128710713
Kiwi hopelijk gaat het snel lukken om pijnloos te voeden. En wellicht is een tepelhoedje een idee.

Hier enorm verrot geslapen tich keer wakker. Als dan eindelijk weer een beetje slaapt begint zoon lief te spoken. 3 keer in een half uur weer een andere smoes en dat een uur voor de wekker. Straks staat de loodgieter weer voor de deur dus uitslapen is geen optie. Zo maar ff douchen bij de buren en hopelijk kan ik vanmiddag nog een uurtje pakken
  maandag 8 juli 2013 @ 08:04:30 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128710756
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.

Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
Voel je daar absoluut niet schuldig over, zo komen de meesten daar binnenvallen. Ik zou niet zomaar met tepelhoedjes gaan werken maar eerst een lactatiekundige inschakelen. Je kan ook gewoon een bureau bellen he, tot morgen wachten op de ziekenhuis LK zou ik niet doen iig. Succes en kom gerust vragen stellen in het bv topic, zit heel erg veel kennis!
  maandag 8 juli 2013 @ 08:05:44 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_128710765
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!

Gewoon je vraag daar neerleggen. Egoposten mag altijd, zeker als je hulp/advies nodig hebt.
Je bent niet verplicht om eerst overal op te reageren ;)
Dat verwacht niemand van je.
Succes!
pi_128710773
He bah Martine...dat klinkt niet echt als een fijne nacht..

Hier een druk weekend achter de rug. Vrijdag naar Nederland gevlogen voor een bruiloft, zaterdagochtend weer terug en gister de hele dag met de kindjes en een vriendin met haar zoontje in de dierentuin gelopen. Heerlijk weer gehad maar ik was wel helemaal kapot gisteravond.

Vanmiddag weer een echo. Hopelijk krijg ik er eentje mee. De laatste echo die ik nu mee heb gekregen staan alleen de twee vruchtzakjes op. En dan wordt hopelijk ook eindelijk eens een UD vastgezet...
Lotte!
Noah!
  maandag 8 juli 2013 @ 08:20:42 #171
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128710886
Productief nachtje geweest dus Martine, hoop dat je vanmiddag even de tijd kan vinden om bij te slapen.

Wat rot dat je niet pijnloos kan voeden Kiwi :* Kan je niet van tips voorzien helaas, geen ervaringsdeskundige. Maar het BV topic zit er vol mee zo te lezen.

Spannend Linda! Hoop dat ze een UD kunnen berekenen!

Ik ben verzekerd bij Ik! (Iak) En dat is er verzekering die er als de kippen bij is om centjes van je te scoren, maar niet doet aan een kraampaket. Daar moet je zelf voor zorgen. Gelukkig heb ik een la vol met onweer van mn schoonmoeder gekregen, dus hoef niks zelf te kopen. Maar de leuke cadeautjes die er normaal bij zitten mis ik natuurlijk. Soit, dan moet ik mezelf maar cadeautjes geven. En natuurlijk erg verrast kijken als de postbode deze komt brengen!

En daar waar ik NOOIT gestoken werd heb ik vannacht gediend als speldenkussen. Ik ben in het bezit van een soort olifantenhuid waar (kleine) muggen) niet doorheen kunnen komen, daarom heel ik niet heel snel met wondjes enzo. Maar daar lijkt te huidige muggenpopulatie in mijn huis zich niet aan te storen. Vanmorgen telde ik 12 prikken. Needless to say, ik wordt gestoord van de jeuk ;(
pi_128710954
Hillz muggen zijn verschrikkelijk, ik mag me zelf gelukkig prijzen ze hebben mij nog niet gevonden dit seizoen. Normaal ben ik een gewild object. Enige wat helpt is een azeron zalfje.

Linda succes bij de echo.
  maandag 8 juli 2013 @ 08:36:41 #173
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128711026
Zomestrakjes even naar de drogist idd.. Heb dus helemaal niks in huis tegen de jeuk :(
pi_128711199
Spannend linda :)

Hier geen vergoeding vanuti het ziekenhuis voor ene kraampakket..en twijfel nog wat ik nu preciesm oet hebben omdat ik toch in het ziekenhuis beval..maarja heb nog genoeg tijd.

En zei ik laats nog dat ik zo'n enorm drukke baby in mijn buik had...nu voel ik dr al 2 dagen bijna niet :{ ik wil mijn drukke baby terug! ;)

Kiwi, fijn dat ze zo behulpzaam zijn! ik hoop dat je snel van die pijn af bent.
pi_128711326
Kiwi, fijn dat ze zo meedenken daar, maar je kunt je vraag ook best hier in het bv topic gooien hoor! Heb ik ook al eens gedaan en ik heb nog geeneens een baby ;).
Verder klinkt het dus idd als aanhappen. Tepelhoedjes kunnen wel helpen maar zijn niet altijd de oplossing voor lange termijn. Hoe je Fenne kunt leren goed te happen, daar kan alleen iemand ter plaatse bij helpen. Is de Bepanthen trouwens voor jou? Je zou evt ook wolvet (lanoline) kunnen vragen, dat bevat verder geen stoffen die je toch al geirriteerde huid daar verder zou kunnen irriteren.

Hilz, verdraaid! Muggen zijn idd echt zo vervelend. Washandje met koud water erop wil nog wel eens even helpen tot de drogist open is :).

Linda, spannend! Hoe ver ben je nu volgens je eigen berekening?

Bla, jup, ik ken dat! Het is ook nooit goed ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')