Ah en ik krijg een jaar erbijquote:Op maandag 8 juli 2013 19:27 schreef martine1984 het volgende:
Gotc een grote jompel voor je contract, krijg je er een jaar bij of gaat hij over in onbepaalde tijd?
Ja met 38 weken word ik ingeleid is nu de verwachting, dus nu begint het ineens te kriebelen en wil ik de kamer voor m'n dochter af gaan maken zodat Pino naar haar oude kamer kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spewey gaan ze m voor die tijd halen dan? of wat bedoeld je gyn.
Hier gister weer de hele avond zo'n strakke buik..wat is dat toch een rotgevoel zeg. Dit keer gelukkig zonder buikpijn, dus verder niet ongerust..maar kon geen houding vinden waar ik me prettig bij voelde. Nu gelukkig weer weg, dta wel
ow dat is wel fijn dat je weet waar je aan toe bent of niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:52 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja met 38 weken word ik ingeleid is nu de verwachting, dus nu begint het ineens te kriebelen en wil ik de kamer voor m'n dochter af gaan maken zodat Pino naar haar oude kamer kan.
Rot gevoel zo'n strakke buik, fijn dat het nu iig geen pijn deed
Beetje een dubbel gevoel, ik wilde heel graag helemaal natuurlijk bevallen want het is de laatste keer maar goed, hij moet er wel uit kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ow dat is wel fijn dat je weet waar je aan toe bent of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |