Juist doen! Er zitten daar meer dames met ervaring dan hier.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank voor de tips!
Ook bij mijn kraampakket van delta lloyd scheetig kindertasje met veel te grote reclame voor delta lloyd erop. Zonder dat was het een superleuk ding geweest. Of ik heb aangevraagd weet ik niet meer. Mijzelf kennende ws wel.
Wil later ook wel de overstap maken om in het bv-topic mee te schrijven maar voor nu zou ik daar puur mijn vraag neer kunnen gooien. Voel me dan een beetje schuldig dat ik minder actief online ben. Voor nu doen we het eerst ff zo. De tip van de tepelhoedjes ga ik zeker gebruiken, ze staan op het lijstje met spullen dat vriend hier straks mee naartoe neemt.
Etos / Kruidvat en ik zag de onderleggers enzo ook bij de apotheek trouwens!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah dat zou helemaal handig zijn!
eensk ijken of onze etos groot genoeg is
Meubeltjes!! Ik was zo ontzettend blij dat ik de meubeltjes al zo snel had... 168 keer per week kijken of alles nog wel recht en stofvrij lag en hing!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef GotC het volgende:
MeubeltjesMisschien gaat het dan wat echter worden..
En sowieso een plek voor alle kleertjes en andere spulletjes. Een krat is niet wat mijn nesteldrang ok vindt
Heb je er al een uitgezocht?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Meubeltjes!! Ik was zo ontzettend blij dat ik de meubeltjes al zo snel had... 168 keer per week kijken of alles nog wel recht en stofvrij lag en hing!
Zo mijn verjaarscentjes naar de bank brengen. Stomme ING, is pas morgen beschikbaar op mijn rekening... IK WIL MIJN TAS!!
Ja dat wel. Er is ook al een afspraak gemaakt voor het behangen. Daarna alleen nog de vloer en dan kunnen de meubels erin.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en is hij van het type doen wat hij belooft Wizzy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |