Zij belde ook al voor mijn email op, met verschillende nummers. Die mail was een fout van mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wou contact, daardoor mailde je.
Zij belt op, dus ze wil in ieder geval ook contact.
Als je het nu laat voor wat het is.. dan zal ze weer ophouden te bellen, ben jij weer terug bij af.
Dus wil je nog voor je therapie iets van duidelijkheid van haar, moet je dat NU doen!
Je stoot hier niemand voor het hoofd. Er zit hier maar een kleine groep mensen dat heel actief isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef seasushi het volgende:
euhhhh. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, begint dit toch wel een beetje een persoonlijk topic van een paar mensen te worden.
Ik zou in ieder geval moeite hebben als ik iets wilde zeggen , vragen mbt depressie of angst dit niet meer in dit topic doen.
Is het misschien een plan om een eigen topic te openen en dit een algemener topic te laten blijven?
Gaat niet werken denk ik. Zou dan een SC worden en daar hebben we er al eentje van natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef Purplesparks het volgende:
Ah ja je maakt een goed punt, een extra topic eventueel
Mijn ex is de enige waar ik echt moeite mee heb om los te laten. Andere misschien ook wel, maar dat zie ik echt als een drempel, daar kom ik wel over heen. Ik ben in een bepaalde mate wel een perfectionist, met name als het om mijn vak gaat, wiskunde/finance, maar voor de rest ben ik echt geen perfectionist. Een relatie, een vriendschap, het groeit natuurlijk. Mijn haar of mijn pak of schoenen hoeven niet precies links of rechts te zitten. Ik zit niet een uur voor de spiegel. De manier waarop ik mijn leven aan het in kleuren ben, is verre van perfectionistisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als het allemaal zo simpel was, dan had ik allang normaal kunnen functioneren. Ik kan niet dingen "gewoon doen".
Ik heb nog wat meer van je posts gelezen hier en krijg het vermoeden dat je een perfectionist bent. Denk je dat je een perfectionist bent? Je lijkt namelijk enorme moeite te hebben met dingen los te laten.
Bij mij werd direct verteld dat groepstherapie niks voor mij zou zijn. Ik zou hoorndol van iedereen worden aldus de 'peut.quote:Verder nog over mij: Ze gaan kijken of groepstherapie een optie voor me is. Als dat niet lukt, dan gaan ze kijken naar iets wat intensiever is.
Nee hoor, dit is niet persoonlijk. Maar ik lurk hier voornamelijk mee, en het valt me op dat het levensverhaal van sommigen nu wel bekend is en er al een aantal topic uit de reeks er door bijna niemand anders meer gepost is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je stoot hier niemand voor het hoofd. Er zit hier maar een kleine groep mensen dat heel actief is
Je moet dat gevoel je niet laten weerhouden om hier in dit topic iets te zeggen. Heb je eerder iets gepost waar niet op gereageerd werd? Als dat zo is dan wil ik daar wel even naar kijken
Ik zit hier zelf pas een weekje of twee/drie. Ook gewoon eens binnen komen vallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef seasushi het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is niet persoonlijk. Maar ik lurk hier voornamelijk mee, en het valt me op dat het levensverhaal van sommigen nu wel bekend is en er al een aantal topic uit de reeks er door bijna niemand anders meer gepost is.
Ik stelde mezelf voor in de positie als nieuweling met een fikse of minder fikse depressie, en zou dan bijna niet meer durven "in te breken" in een groepje mensen die zo op de hoogte zijn van elkaar, dat ze hun eigen therapieclub lijken te zijn
Maar daar moet je gewoon schijt aan hebben toch? (beetje cru gezegd uiteraard..)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef seasushi het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is niet persoonlijk. Maar ik lurk hier voornamelijk mee, en het valt me op dat het levensverhaal van sommigen nu wel bekend is en er al een aantal topic uit de reeks er door bijna niemand anders meer gepost is.
Ik stelde mezelf voor in de positie als nieuweling met een fikse of minder fikse depressie, en zou dan bijna niet meer durven "in te breken" in een groepje mensen die zo op de hoogte zijn van elkaar, dat ze hun eigen therapieclub lijken te zijn
klopt ik redeneer niet meer 100%quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat niet werken denk ik. Zou dan een SC worden en daar hebben we er al eentje van natuurlijk.
verkeerde inschatting. Ik ben nauwelijks op de hoogte van mijzelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef seasushi het volgende:
[..]
Zou je iemand kunnen aanwijzen die wel op de hoogte is van purplesparks? Maw, wie kent jou het beste?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:42 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
verkeerde inschatting. Ik ben nauwelijks op de hoogte van mijzelf.
Ok dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn ex is de enige waar ik echt moeite mee heb om los te laten. Andere misschien ook wel, maar dat zie ik echt als een drempel, daar kom ik wel over heen. Ik ben in een bepaalde mate wel een perfectionist, met name als het om mijn vak gaat, wiskunde/finance, maar voor de rest ben ik echt geen perfectionist. Een relatie, een vriendschap, het groeit natuurlijk. Mijn haar of mijn pak of schoenen hoeven niet precies links of rechts te zitten. Ik zit niet een uur voor de spiegel. De manier waarop ik mijn leven aan het in kleuren ben, is verre van perfectionistisch.
[..]
Bij mij werd direct verteld dat groepstherapie niks voor mij zou zijn. Ik zou hoorndol van iedereen worden aldus de 'peut.
Dat hangt ervan af wat de insteek van je therapie is, meestal ben je de hele dag wel bezig (zowel inspannend als ontspannend).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef moeraskikker het volgende:
Ik heb de 19de intake voor dagopname. Iemand hier ervaring mee, is dat van 9 tot 5 therapie, of ook met ontspanning ertussen? Mag evt ook per DM.
Mijn ex was verder met mij dan dat ik met mijn andere exen ben geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok dat is duidelijk.
Was je met deze ex "verder" dan met andere exen?
Qua invulling durf ik er niets over te zeggen, zelf nooit dagbehandeling gehad. Kan je niet bij iemand navraag doen? Naar de instelling mailen oid? Dan is dat in ieder geval niet meer spannendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef moeraskikker het volgende:
Ok, hangt daar dus vanaf.
nou ja, ik kom bij de persoonlijkheidsstoornissen (wat klinkt dat erg..) en het doel is met mijn emoties om leren gaan en mijn verleden verwerken/kunnen laten rusten.
ik kan er niet tegen als ik niet weet waar het er bij de intake over gaat, haha. Erg eigenlijk..
Neem aan dat de instelling wel te bellen is voor vragenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef moeraskikker het volgende:
Ok, hangt daar dus vanaf.
nou ja, ik kom bij de persoonlijkheidsstoornissen (wat klinkt dat erg..) en het doel is met mijn emoties om leren gaan en mijn verleden verwerken/kunnen laten rusten.
ik kan er niet tegen als ik niet weet waar het er bij de intake over gaat, haha. Erg eigenlijk..
Ik zou er persoonlijk geen aandacht meer aan schenken. Het meisje, waarmee ik vorige jaar datete, geef ik ook geen aandacht meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn ex was verder met mij dan dat ik met mijn andere exen ben geweest.
Met die anderen waren er nooit..
-trouwplannen
-kids plannen
-gezamelijke carriere plannen (zij wou met me mee verhuizen naar het land waar ik ging werken)
-gezamelijke huisje boompje beestje plannen.
En het lag allemaal op tafel en een paar week later was het, doei! Ik besef zelf ook wel dat ik soms als een klein kind reageer die een enorme lolly had en hem weer moest inleveren. Maar serieus, sta maar eens in mijn schoenen, het is een vieze zure appel.
Een meisje waarmee je date of eentje waar je allerlei toekomtplannen mee hebt, is natuurlijk wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk geen aandacht meer aan schenken. Het meisje, waarmee ik vorige jaar datete, geef ik ook geen aandacht meer.
Ik vond haar wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een meisje waarmee je date of eentje waar je allerlei toekomtplannen mee hebt, is natuurlijk wel een groot verschil.
Ik wist niet dat jij iemand hebt gedate? Overigens heb ik bij al mijn vorige relaties nooit dit probleem gehad. En altijd netjes kunnen loslaten. Ik laat het zo vallen. Bij haar lukt dat om 1 of andere reden gewoon niet. Vrienden of relaties, zij wouden niet meer? Of ik wou niet meer? Dan gaf ik dat netjes aan en gaan we zonder al te veel kleerscheuren de deur (gezamelijk!) uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk geen aandacht meer aan schenken. Het meisje, waarmee ik vorige jaar datete, geef ik ook geen aandacht meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |