quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD NU WIL IK EM NUNUNUNUNU HALEN
spees 2.0
ik vind t ook echt zooo kut dat ik tot eind aug moet wachten tot ik die candybags kan zienquote:
JETZT JAAA, maar kun je niet bij zalando bestellen en gratis terugsturen? Of hebben ze niet de kleur die je wiltquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind t ook echt zooo kut dat ik tot eind aug moet wachten tot ik die candybags kan zien
NU VERDOMME!
Hoezo tot eind augustus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind t ook echt zooo kut dat ik tot eind aug moet wachten tot ik die candybags kan zien
NU VERDOMME!
Bij furla zelf hebben ze alle kleuren en daar mag je ook gratisch terugsturenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JETZT JAAA, maar kun je niet bij zalando bestellen en gratis terugsturen? Of hebben ze niet de kleur die je wilt? die hadden ook sale gelofo ik.
Oh dan dat doen! Als je nu bestelt is ie er misschien zaterdag al als UPS dan bezorgdquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij furla zelf hebben ze alle kleuren en daar mag je ook gratisch terugsturen
En dan is het velen goedkoper?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
furla winkel zit op schiphol achter de douane en dan pas ga k op vakantie
Neen maar dan kun je ze zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan is het velen goedkoper?
kweetniet welke kleur k willlllquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan dat doen! Als je nu bestelt is ie er misschien zaterdag al als UPS dan bezorgd
dan ga je hard denken en ZWEI bwstellen en 1 terugsturenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kweetniet welke kleur k willlll
op schiphol hebben zez btw niet de ombre
owwww.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kweetniet welke kleur k willlll
op schiphol hebben zez btw niet de ombre
Vooral nu, wil echt geen miskopen doen dus alles wat maar een beetje niet leuk si gaat gewoon terug anders draag ik het toch nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je vergeet met al dat online falen af en toe dat je dingen nog wel eens in het echt wilt zien voor je het koopt
Jupquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je vergeet met al dat online falen af en toe dat je dingen nog wel eens in het echt wilt zien voor je het koopt
welk0n kleur ombre wil je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vooral nu, wil echt geen miskopen doen dus alles wat maar een beetje niet leuk si gaat gewoon terug anders draag ik het toch niet
en die ombre tassen zijn 335
maar ik weet pas sinds gister dat als je er een besteld je hem gratis terug mag sturen, dus opzich kan k het wel doen
ik denk groen geelquote:
Omdat neus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupnet zoals met die ray ban
Alhoewel ik die nu soberso niet meer kan falen....
welke roze? fel? dragonfruit? licht?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
van de normale candybags wil k denk ik de roze als die ombre nix is
felquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
welke roze? fel? dragonfruit? licht?
Omdat net topvintage gefaaldquote:
ik deze maar alleen furla usaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze eigenlijk ook nog
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-satchel_717679.html
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat net topvintage gefaald
NEE NIET NEUS TRUT![]()
Gewoon proberen om naar checkout te gaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik deze maar alleen furla usa
http://www.furla.com/us/eshop/candy-satchel_708864.html
kan nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon proberen om naar checkout te gaan
Wantz!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze eigenlijk ook nog
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-satchel_717679.html
Jaquote:
* SpaceInvaders Kills priem with firequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
I got chiiiiiiiiiiiiiils they're multiplyyyyinggggg
hij is daar in de sale, k gok dat hij in italie al uitverkocht isquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh maar waarom is ie USA only dan
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders Kills priem with fire
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
I got chiiiiiiiiiiiiiils they're multiplyyyyinggggg
Maar sentiment.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje huilen om die film. De cd is beter, zeg maar
Datquote:
oh zooo, ik wist niet dat ze vanuit 2 landen deden dispatchenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is daar in de sale, k gok dat hij in italie al uitverkocht is
in de usa krijg je trouwens wel een hengsel bij die ombre en italie niet
ik nog steedsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond haar vroeger altijd veel toffer toen ze nog niet stoer was![]()
En met vroeger bedoel ik toen ik 8 was en sowieso nog niks van die film begreep
Oh sorry, ja ze hebben dus 2 verschillende shops.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh zooo, ik wist niet dat ze vanuit 2 landen deden dispatchen
Ahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorry, ja ze hebben dus 2 verschillende shops.
die usa heeft minder ombre kleuren
je wilt niet weten hoeveel ik in mijn lv speedy stouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er past nog godverdomme veel in voor zo'n kleine tas
Die is ook wel epicquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal het nog beter vertellen. Ik heb grease nognooit in 1 keer gezienhet einde 24 keer, het begin 1 keer, dat idee.
Mijn eerste aanvaring met grease was in London, de musical
Ja maar vliegende auto!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen die auto die gaat vliegen op het eind is stom(de rest niet
d'uhh
)
Jup idd want anders word je gepestquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar vliegende auto!![]()
Ik vind eigenlijk vooral de boodschap van de film heel mooi. "als mensen je niet accepteren zoals je bent, dan moet je dus veranderen in iemand heul anders"
hehe ja iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar vliegende auto!![]()
Ik vind eigenlijk vooral de boodschap van de film heel mooi. "als mensen je niet accepteren zoals je bent, dan moet je dus veranderen in iemand heul anders"
roken en een lycra catsuitquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Wees vooral niet jezelf, daar krijg je de man niet mee! Met roken daarentegen"
Zou ze in die vliegende auto ontmaagd zijn?quote:
Da's geen leer jongequote:
Het ziet er leerachtig iets uitquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.boohoo.com/eur(...)x=0&searchsubmit.y=0
OMG JAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
PRIEM WE MOETNE EEN LEREN BROEK VOOR ONS SOAD CONCERT
MI van mijn reet in discopants.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Volgens een of andere blogger kleedt een discopants heel mooi af dus kan best
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat ik het aan Paul vertelde en toen zei hij 'NOES WHYYYYYYY' en toen liet ik die foto zien en toen zei hij 'Oh, maar als 'ie er zķ uitziet wil ik er ook wel 1!'![]()
![]()
Twéé echtscheidingen om 1 onesie
Nope.gifquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
NOOOOOOOquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat ik het aan Paul vertelde en toen zei hij 'NOES WHYYYYYYY' en toen liet ik die foto zien en toen zei hij 'Oh, maar als 'ie er zķ uitziet wil ik er ook wel 1!'![]()
![]()
Ook jij mag even bij mij komen inwonenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik zie nu een rollade voor mequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook jij mag even bij mij komen inwonen![]()
![]()
Hahah ja ik had ook al mijn bedenkingen... Blogster heeft zelf maat 36 dus dan kleedt alles af. Vraag me af hoe dat uit zou zien in een andere maat.quote:
Eng.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ja ik had ook al mijn bedenkingen... Blogster heeft zelf maat 36 dus dan kleedt alles af. Vraag me af hoe dat uit zou zien in een andere maat.
Ik zoe nog steeds een rollade voor mequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ja ik had ook al mijn bedenkingen... Blogster heeft zelf maat 36 dus dan kleedt alles af. Vraag me af hoe dat uit zou zien in een andere maat.
Ermahgerd, dat klinkt echt fantastisch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo'n broek en een te strak visnet topje erover. ROLLADE GALORE
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat klinkt echt fantastisch.
Ik zie me het helemaal voor me bij hem jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik laat die onesies dus écht niet aan Jodokus zien he! Die draagt het liefst nog steeds zijn housebroekdus dit zal hij ook wel wat vinden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Joerk aan:JA! OMG!!! JA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem dus gepast, hij was toen van 280 naar 190. Nu is hij 50% dus 140
Gokken op de 70% dat hij er nog is of gewoon halen?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Godver Housebroeken...die waren zķ fugly maar zķ comfyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik laat die onesies dus écht niet aan Jodokus zien he! Die draagt het liefst nog steeds zijn housebroekdus dit zal hij ook wel wat vinden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ermahgerd of ik koop er een en dan noem ik hem voortaan Johansopje
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Vast Spuit Elf maar :
[..]
JA! OMG!!! JA!!!
Argh fuuu ik wil ze allemaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Betreffende blog en foto's http://www.beautylab.nl/latest-obsession-disco-pants/
nee ... gewoon neequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Betreffende blog en foto's http://www.beautylab.nl/latest-obsession-disco-pants/
quote:
ik vind die van haar niet mooi en ik vind hem ook niet bij haar staanquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
whehe! Van de incontinentiepagina
Een eckte hansop
Ik als 40+ er heb dus gewoon the real thing gehad he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hipster!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik als 40+ er heb dus gewoon the real thing gehad he?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik als 40+ er heb dus gewoon the real thing gehad he?
Man die dingen waren hell. Er was nog geen stretch versie, dus het was op bed liggen en je adem inhouden en rits dichtzippen...dan weer proberen op te staanquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die gallaxy legging...Dat snap ik dan weer niet (samen met die frietleggings/truien van vanmiddag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet iedereen vind em tof idd
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Lol so truequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij jou zouden ze epic staan. Niet naar je werk aandoen though![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hahaha sommige staan het wel tof hoor. Maar zou het dus zelf niet durven. En als je hem zo aantrekt met lange trui is al beter dan gewoon al broek met kort truitje erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet iedereen vind em tof idd
Ik ben ook klein maar heb er een gekocht ermahgerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow die maxirokken vind ik wel cool, maar staat mij niet denk ik (en ik ben te klein) en weet niet wat ik eraan moet doen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind ze fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet iedereen vind em tof idd
Maar mijn smaak is geen graadmeter
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Maak 'm dan wat korter?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb een maxidress en die kan ik alleen aan met mij hele hoge wedges...dan komt hij net niet op de grond.
Tokkieomaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind ze fantastisch!
Maar mijn smaak is geen graadmeter
Dit, alleen vind ik mezelf er geen type voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou van maxi-dresses...vooral de flowy ones
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ja, dabedoellik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs in een maxi dress*spuwt drinken uit*
Bij puckzzz of priem of mandyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dabedoellik.
Maar ze zien er wel tof uit.
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
1 keer een maxidress aan gedaan, ik leek wel zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was jouw perceptie denk ik...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn andere is oranje rood bruinquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
k vind die galaxy leggings wel tof maar ze zijn altijd veel blauw en paars, heb liever wat bruinig ofzo dan zou t vet zijn
Dat heb ik met jumpsuits....quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
link van oranje rood bruin?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn andere is oranje rood bruin
Overigens: deze: http://www.boohoo.com/dis(...)-pants/invt/azz45491
En ik doe er idd lang shirt of blouse over.
Ja ik weet nog steeds niet wat ik met die info moet tbhquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind jouw baas nog steeds achterlijk met die maxi rok![]()
Ik zal er eens een aantrekken als ik het tegenkom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk juist dat ijs dat prima kan hebben
Er zijn verschillende types maxi dress.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij puckzzz of priem of mandy![]()
Of sjaan denk ik ook wel
dit had ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er zijn verschillende types maxi dress.
Ik kan die met die smalle bandjes en vormeloos lijfje niet aan want veel te dikke tetters. Of die met een triangel bovenkantje.
Wat je vooral wilt is zo'n fladderend stofje.
Jij kan écht wel een maxidress aan.quote:
Deze heb ik.quote:
Ik vind ie eerste wel toffer idd maar ik denk niet dat het wat voor mij isquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze heb ik.
http://www.romwe.com/firing-universe-print-leggings-p-46475.html
Maar romwe.com heeft nog andere hele leuke leggingszoals: http://www.romwe.com/sunset-sky-print-leggings-p-62915.html
En http://www.romwe.com/explosion-print-leggings-p-63248.html![]()
daar krijgt dr baas vast ook een stijve van :<quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Is zo'n frietlegging niks voor jou priem?
Ik gnorkte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar krijgt dr baas vast ook een stijve van :<
Jij hebt 80B toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb er een met een soort triangle top en dan een beetje elastiek in de taille. De rest van de rok is wel zo'n soepel stof en een onderrok.
VET.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver http://www.romwe.com/colo(...)eggings-p-63774.html
OMGquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver http://www.romwe.com/colo(...)eggings-p-63774.html
Jullie hebben het erover...ik dacht het...quote:
Waarom denk je dat ik naar die leggings zit te kijken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jullie hebben het erover...ik dacht het...
Nee?
handig bij doorbraakbloedingenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze hebben d'r ook een met make up.
http://www.romwe.com/cosmetics-print-leggings-p-63240.html
Mooi geplaatst stukje rood ook, aan de achterkant.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://wanelo.com/p/22806(...)-black-milk-clothing
Is wel mooi, maar voelt wat gek omdat ik eigenlijk nooit jurken en rokken draag...moet ff knop omzetten ofzo:)quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt 80B toch?
Qua model kan die dus best. Waarom vind je die niet mooi dan?
ze staan in een los displayquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
Hoe herken ik die ANNY texture lakjes? In de winkel zag ik ze niet en die dame was te dom om te schijten dus daar had ik niks aan
* Molo mooie zandlakjes wil
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://wanelo.com/p/22806(...)-black-milk-clothing
Light Bugles?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
Light versie van Bugles en Kokkie is gvd net zo verslavend
Damn you munchies!!
Ja wij wel iddquote:
Oooooh is dat het?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Is wel mooi, maar voelt wat gek omdat ik eigenlijk nooit jurken en rokken draag...moet ff knop omzetten ofzo:)
vragen naar las Vegas desert glam. De grote Douglas in eindhoven had ze niet iig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
Hoe herken ik die ANNY texture lakjes? In de winkel zag ik ze niet en die dame was te dom om te schijten dus daar had ik niks aan
* Molo mooie zandlakjes wil
Gewone Bugles, light kaasquote:
Ga ik dit weekend doen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oooooh is dat het?
*zet knop om bij Tyler*
ZO! Klaar!
Nu joerken dragen!
AH vandaar. Ik was in Middelburg dinsdag maar daar hadden ze geen aparte display. Dat mens ging lakjes open draaien om te kijken wat de textuur was en zei toen dat ik maar online verder moest kijken voor info, want zij wist het niet:')quote:
en het zijn kleinere flesjes!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
AH vandaar. Ik was in Middelburg dinsdag maar daar hadden ze geen aparte display. Dat mens ging lakjes open draaien om te kijken wat de textuur was en zei toen dat ik maar online verder moest kijken voor info, want zij wist het niet:')
Is dat de lijn met verschillende kleurtjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vragen naar las Vegas desert glam. De grote Douglas in eindhoven had ze niet iig.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewone Bugles, light kaas
het scheel iets
jep, zo heet die collectie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat de lijn met verschillende kleurtjes?
Ga dit weekend wel even den haag of Rotterdam in denk ik
+ vrouwelijker dus voel je beterquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en btw...je vent vind je veelal ook mooier in joerk![]()
![]()
en joerken kleden beter af...
ik heb t ook altijd koud daarom draag k het ook bijna nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik krijg het ook altijd al koud bij het idee ook jurken en rokken te dragen bij minder dan 25 graden.
Maar dan heb ik weer last van die schurende benen enzo
Broekjes van de M&S of Hema.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik krijg het ook altijd al koud bij het idee ook jurken en rokken te dragen bij minder dan 25 graden.
Maar dan heb ik weer last van die schurende benen enzo
Ook dat jaquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Sharana_LV het volgende:
kip als je ze niet kan vinden kan ik ze wel voor je halen
godsammequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die disco pants gefaald had? Thx ijs![]()
![]()
Ok nu echt weg
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ok nu echt weg
Heb ik ook maar hoe je dat dan bij kortere rokjes?quote:
zulke korte rokjes moet niemand dragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Heb ik ook maar hoe je dat dan bij kortere rokjes?
En mij vent heeft liever dat ik niets aan heb....verder kijkt hij niet echt naar wat ik aan heb.
Ja, dat.quote:
Wel verdomd makkelijk als het waait ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
Jurk met legging hier
Of sexxxxxxy broekje eronder van M&S
Printjesjurkjes, polkadots dit dat alles![]()
![]()
Niet zo kort! Maar gewoon halverwege mijn bovenbeen...die broekjes zijn langer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zulke korte rokjes moet niemand dragen.
nee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Niet zo kort! Maar gewoon halverwege mijn bovenbeen...die broekjes zijn langer.
komt goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangezien ik in een durp woon is dat wel een serieus fijn en lief idee
Thanks! Ik laat het weten als ik ze niet kan vinden.
Bronzers laat ik ook nog weten, beetje druk deze week, elke avond van alles en morgen ook. Dus ik reageer er denk ik rond zaterdag op
bedoel je peeptoes? Ja, eigenlijk wel. Dus dichte schoenen aan!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke!![]()
Maar panty's in open schoenen is ook een no-go eigenlijk toch?
Si siquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel verdomd makkelijk als het waait ook.
Stiekem vind ik overdressed altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Si si
Al voelde ik me afgelopen week enigszins overdressed toen ik in vol ornaat met partyjurk op haakjes en met party make up nog snel even naar de etos in Middelburg ging, lopend...![]()
Allemaal van die Zeeuwen raar aankijken![]()
Maar toen het ging waaien had ik gelukkig in die menigte wel broekje eronder![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt goed
laat maar weten als je lakjes wilt en welke kleur
Zo waar dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
De mogelijkheden!mijn wishlist wordt langer en langer....fok is slecht voor mijn portomonnee.
Welke blauwe jurk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik overdressed altijd wel leuk.
Maar goed, ik had in m'n blauwe joerk vandaag al velen bekijks, dus mja.
Niet haten!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
De mogelijkheden!mijn wishlist wordt langer en langer....fok is slecht voor mijn portomonnee.
Wacht vijf minuten, dan krijg je fotoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Molo het volgende:
Ik ga ook eens slapen, over 6 uur er weer uit
Gelukkig bijna weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik keek nog evenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht vijf minuten, dan krijg je foto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik keek nog even
Damn! Dat ziet er goed uit, de mevrouw, de jurk én de combi ervan
![]()
Tukse!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:49 schreef Diconnected het volgende:
In de trein naar hause na een toffe middag/avond met bbq en leuke mensen. Gelukkig komt broer me halen van het station zo, anders had ik niet thuis gekomen
Heb jij last van schurende bovenbenenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, wat moooi!
Oh en mijn briljante ontdekking tegen schurende bovenbenen: compeed anti blaren stick (oid). Dat flots ik dan zo over de plek waar het schuurt en dan heb ik neeergens meer last van.
Welke broekjes gebruiken jullie dan? Link?
Nu ga ik nog even bb in onesie zoeken, hihihi.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
DeuzeBabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die jurk is echt supermooi bij jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
DeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgeuh
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij last van schurende bovenbenen.
Helaas net op 2 euro na nog geen advertentie uitbetaling. Nou ja, dan volgende maand dus wel
!
Langzaam weer even wennen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega is terug van vakantie
Op vrijdag jazo is ze
Oh die wil ik ook 1! Foto als je 'm hebt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ok nu echt weg
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Dusss... Deze week al hele tijd 'eten' op kosten van de baas... Baas is vandaag hele dag weg; belt ie net: Als jullie vanmiddag iets lekkers willen; dan bestel maar iets!
Nu heeft mijn collega gehaktballetjes gemaakt voor ons 2-en (ja we zijn maar met 2 op kantoor vandaag). Zeg mijn baas: Ow ! Als ik jullie was zou ik er een lekkere fles wijn bij pakken want 'als de kat van huis is....'.
Ik: "Ja kan natuurlijk geregeld worden"
Hij: "Prima! Groot gelijk!"
Dus nu staat er wijn koud
Is goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook 1! Foto als je 'm hebt!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Dusss... Deze week al hele tijd 'eten' op kosten van de baas... Baas is vandaag hele dag weg; belt ie net: Als jullie vanmiddag iets lekkers willen; dan bestel maar iets!
Nu heeft mijn collega gehaktballetjes gemaakt voor ons 2-en (ja we zijn maar met 2 op kantoor vandaag). Zeg mijn baas: Ow ! Als ik jullie was zou ik er een lekkere fles wijn bij pakken want 'als de kat van huis is....'.
Ik: "Ja kan natuurlijk geregeld worden"
Hij: "Prima! Groot gelijk!"
Dus nu staat er wijn koud
quote:L.s.
Deze avond had ik zin in pizza. ENORM VEEL zin in pizza zelfs. Ik besloot dan ook om deze avond twee pizzas te bestellen bij jullie degelijke etablisement. Mijn oog viel op de American Meatlovers en de Double Pepperoni, een klassieke keuze al zeg ik het zelf, ik zou het woord tijdloos willen gebruiken.
De keus voor deze specifieke smaken kwam tot stand naar aanleiding van mijn fetishistise voorliefde voor vette hompen dood dier. Maar genoeg achtergrond informatie.
Ik besloot de hete vleestoeters zelf op te halen, en liep vol kinderlijk enthousiasme terug naar huis. Ik liep omdat het dichtbij is, NIET omdat ik arm ben, ik rij RANGE ROVER. Mijn verbazing was groot toen ik bij thuiskomst de dozen opende. De erbarmelijke lapjes verbrand deeg zijn niet alleen een slap excuus voor pizza, maar ook een wanstaltige belediging voor HEEEEEl Italie.
Bij deze vind u bijgesloten de fotos van deze twee “PIZZAS”, verbrand en wel. Let ook op het gebrek aan pepperoni op deze italiaanse vlees holocaust
Ik hoop dat julliw mij tegemoet komen, en vlug een beetje.
Ja, die zag ik ook al, kreeg een beetje kots in mijn mond omdat deze jongeman zichzelf zo garpig vindtquote:
hoe lang ligt de stroom er al uit dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog steeds geen stroom!Na hoe lang moet ik mijn vriezer leeg gaan eten?
En ik heb een overschot aan deo's, want de huisarts zegt dat ik zo neutraal mogelijke deo moet gebruiken. Maar ik had een hele voorraad aan andere.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hamster-in-wc.html
De tering. En je nog afvragen waarom we met zijn allen failliet gaan
Had je maar in Ede moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Toen ik verhuisd was naar mijn nieuwe woning stonden we dus op dag 1 al buitengesloten omdat de man van mijn moeder de deur dicht getrokken had terwjil ik had gezegd dat hij binnen moest blijven omdat ik geen sleutel had. Brandweer wou toen niet ff komen om mij op het balkon te zetten zodat ik via balkondeur naar binnen kon, ze zeiden toen dat ze ook niet meer komen als er katten in bomen zitten etc
fmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had je maar in Ede moeten gaan wonen
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo pissig op mezelf omdat ik die hormonen heb geslikt die drie weken. Waarom was ik zo dom. Nu zul je zien dat mijn lichaam weer een jaar nodig heeft om normaal te gaan doen. Godver
Nou, ik kon na anderhalf jaar ontpillen weer enigszins rekenen op mijn periodes. Sinds een jaar was ik zelfs op de kalender regelmatig. En nu gebeurt er dus niks. Nada.quote:
Nee maar toch, ik zou er ook van balen... Met de pil kun je sowieso altijd je periodes timen en kan me vorostellen dat het heel fijn is om dat zonder hormonen ook te kunnen. Nu is het maar afwachten of en hoe en wanneer en en..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik kon na anderhalf jaar ontpillen weer enigszins rekenen op mijn periodes. Sinds een jaar was ik zelfs op de kalender regelmatig. En nu gebeurt er dus niks. Nada.
Het heeft geen zin om er van te balen want ik kan het niet meer ongedaan maken, maar ik baal toch
Ik zeg klacht.nl!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik WIL geen pil meer en het heeft echt laaaang geduurd voordat mijn lichaam weer normaal deed. Dat onregelmatige kwam dus door de pil, uiteindelijk.
Ik had er minder van gebaald als die hormonen gewoon hadden gedaan waar ik ze voor heb geslikt, maar zelfs dat niet eens. Alleen maar nadelen van gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |