quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij last van schurende bovenbenen.
Helaas net op 2 euro na nog geen advertentie uitbetaling. Nou ja, dan volgende maand dus wel
!
Langzaam weer even wennen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega is terug van vakantie
Op vrijdag jazo is ze
Oh die wil ik ook 1! Foto als je 'm hebt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die disco pants gefaald had? Thx ijs![]()
![]()
Ok nu echt weg
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Dusss... Deze week al hele tijd 'eten' op kosten van de baas... Baas is vandaag hele dag weg; belt ie net: Als jullie vanmiddag iets lekkers willen; dan bestel maar iets!
Nu heeft mijn collega gehaktballetjes gemaakt voor ons 2-en (ja we zijn maar met 2 op kantoor vandaag). Zeg mijn baas: Ow ! Als ik jullie was zou ik er een lekkere fles wijn bij pakken want 'als de kat van huis is....'.
Ik: "Ja kan natuurlijk geregeld worden"
Hij: "Prima! Groot gelijk!"
Dus nu staat er wijn koud
Is goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook 1! Foto als je 'm hebt!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Dusss... Deze week al hele tijd 'eten' op kosten van de baas... Baas is vandaag hele dag weg; belt ie net: Als jullie vanmiddag iets lekkers willen; dan bestel maar iets!
Nu heeft mijn collega gehaktballetjes gemaakt voor ons 2-en (ja we zijn maar met 2 op kantoor vandaag). Zeg mijn baas: Ow ! Als ik jullie was zou ik er een lekkere fles wijn bij pakken want 'als de kat van huis is....'.
Ik: "Ja kan natuurlijk geregeld worden"
Hij: "Prima! Groot gelijk!"
Dus nu staat er wijn koud
quote:L.s.
Deze avond had ik zin in pizza. ENORM VEEL zin in pizza zelfs. Ik besloot dan ook om deze avond twee pizzas te bestellen bij jullie degelijke etablisement. Mijn oog viel op de American Meatlovers en de Double Pepperoni, een klassieke keuze al zeg ik het zelf, ik zou het woord tijdloos willen gebruiken.
De keus voor deze specifieke smaken kwam tot stand naar aanleiding van mijn fetishistise voorliefde voor vette hompen dood dier. Maar genoeg achtergrond informatie.
Ik besloot de hete vleestoeters zelf op te halen, en liep vol kinderlijk enthousiasme terug naar huis. Ik liep omdat het dichtbij is, NIET omdat ik arm ben, ik rij RANGE ROVER. Mijn verbazing was groot toen ik bij thuiskomst de dozen opende. De erbarmelijke lapjes verbrand deeg zijn niet alleen een slap excuus voor pizza, maar ook een wanstaltige belediging voor HEEEEEl Italie.
Bij deze vind u bijgesloten de fotos van deze twee “PIZZAS”, verbrand en wel. Let ook op het gebrek aan pepperoni op deze italiaanse vlees holocaust
Ik hoop dat julliw mij tegemoet komen, en vlug een beetje.
Ja, die zag ik ook al, kreeg een beetje kots in mijn mond omdat deze jongeman zichzelf zo garpig vindtquote:
hoe lang ligt de stroom er al uit dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog steeds geen stroom!Na hoe lang moet ik mijn vriezer leeg gaan eten?
En ik heb een overschot aan deo's, want de huisarts zegt dat ik zo neutraal mogelijke deo moet gebruiken. Maar ik had een hele voorraad aan andere.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hamster-in-wc.html
De tering. En je nog afvragen waarom we met zijn allen failliet gaan
Had je maar in Ede moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Toen ik verhuisd was naar mijn nieuwe woning stonden we dus op dag 1 al buitengesloten omdat de man van mijn moeder de deur dicht getrokken had terwjil ik had gezegd dat hij binnen moest blijven omdat ik geen sleutel had. Brandweer wou toen niet ff komen om mij op het balkon te zetten zodat ik via balkondeur naar binnen kon, ze zeiden toen dat ze ook niet meer komen als er katten in bomen zitten etc
fmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had je maar in Ede moeten gaan wonen
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo pissig op mezelf omdat ik die hormonen heb geslikt die drie weken. Waarom was ik zo dom. Nu zul je zien dat mijn lichaam weer een jaar nodig heeft om normaal te gaan doen. Godver
Nou, ik kon na anderhalf jaar ontpillen weer enigszins rekenen op mijn periodes. Sinds een jaar was ik zelfs op de kalender regelmatig. En nu gebeurt er dus niks. Nada.quote:
Nee maar toch, ik zou er ook van balen... Met de pil kun je sowieso altijd je periodes timen en kan me vorostellen dat het heel fijn is om dat zonder hormonen ook te kunnen. Nu is het maar afwachten of en hoe en wanneer en en..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik kon na anderhalf jaar ontpillen weer enigszins rekenen op mijn periodes. Sinds een jaar was ik zelfs op de kalender regelmatig. En nu gebeurt er dus niks. Nada.
Het heeft geen zin om er van te balen want ik kan het niet meer ongedaan maken, maar ik baal toch
Ik zeg klacht.nl!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik WIL geen pil meer en het heeft echt laaaang geduurd voordat mijn lichaam weer normaal deed. Dat onregelmatige kwam dus door de pil, uiteindelijk.
Ik had er minder van gebaald als die hormonen gewoon hadden gedaan waar ik ze voor heb geslikt, maar zelfs dat niet eens. Alleen maar nadelen van gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |