jep, zo heet die collectie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat de lijn met verschillende kleurtjes?
Ga dit weekend wel even den haag of Rotterdam in denk ik
+ vrouwelijker dus voel je beterquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en btw...je vent vind je veelal ook mooier in joerk![]()
![]()
en joerken kleden beter af...
ik heb t ook altijd koud daarom draag k het ook bijna nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik krijg het ook altijd al koud bij het idee ook jurken en rokken te dragen bij minder dan 25 graden.
Maar dan heb ik weer last van die schurende benen enzo
Broekjes van de M&S of Hema.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik krijg het ook altijd al koud bij het idee ook jurken en rokken te dragen bij minder dan 25 graden.
Maar dan heb ik weer last van die schurende benen enzo
Ook dat jaquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Sharana_LV het volgende:
kip als je ze niet kan vinden kan ik ze wel voor je halen
godsammequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die disco pants gefaald had? Thx ijs![]()
![]()
Ok nu echt weg
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die disco pants gefaald had? Thx ijs![]()
![]()
Ok nu echt weg
Heb ik ook maar hoe je dat dan bij kortere rokjes?quote:
zulke korte rokjes moet niemand dragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Heb ik ook maar hoe je dat dan bij kortere rokjes?
En mij vent heeft liever dat ik niets aan heb....verder kijkt hij niet echt naar wat ik aan heb.
Ja, dat.quote:
Wel verdomd makkelijk als het waait ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
Jurk met legging hier
Of sexxxxxxy broekje eronder van M&S
Printjesjurkjes, polkadots dit dat alles![]()
![]()
Niet zo kort! Maar gewoon halverwege mijn bovenbeen...die broekjes zijn langer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zulke korte rokjes moet niemand dragen.
nee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Niet zo kort! Maar gewoon halverwege mijn bovenbeen...die broekjes zijn langer.
komt goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangezien ik in een durp woon is dat wel een serieus fijn en lief idee
Thanks! Ik laat het weten als ik ze niet kan vinden.
Bronzers laat ik ook nog weten, beetje druk deze week, elke avond van alles en morgen ook. Dus ik reageer er denk ik rond zaterdag op
bedoel je peeptoes? Ja, eigenlijk wel. Dus dichte schoenen aan!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke!![]()
Maar panty's in open schoenen is ook een no-go eigenlijk toch?
Si siquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel verdomd makkelijk als het waait ook.
Stiekem vind ik overdressed altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Si si
Al voelde ik me afgelopen week enigszins overdressed toen ik in vol ornaat met partyjurk op haakjes en met party make up nog snel even naar de etos in Middelburg ging, lopend...![]()
Allemaal van die Zeeuwen raar aankijken![]()
Maar toen het ging waaien had ik gelukkig in die menigte wel broekje eronder![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt goed
laat maar weten als je lakjes wilt en welke kleur
Zo waar dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
De mogelijkheden!mijn wishlist wordt langer en langer....fok is slecht voor mijn portomonnee.
Welke blauwe jurk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik overdressed altijd wel leuk.
Maar goed, ik had in m'n blauwe joerk vandaag al velen bekijks, dus mja.
Niet haten!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
De mogelijkheden!mijn wishlist wordt langer en langer....fok is slecht voor mijn portomonnee.
Wacht vijf minuten, dan krijg je fotoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Molo het volgende:
Ik ga ook eens slapen, over 6 uur er weer uit
Gelukkig bijna weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik keek nog evenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht vijf minuten, dan krijg je foto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik keek nog even
Damn! Dat ziet er goed uit, de mevrouw, de jurk én de combi ervan
![]()
Tukse!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:49 schreef Diconnected het volgende:
In de trein naar hause na een toffe middag/avond met bbq en leuke mensen. Gelukkig komt broer me halen van het station zo, anders had ik niet thuis gekomen
Heb jij last van schurende bovenbenenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, wat moooi!
Oh en mijn briljante ontdekking tegen schurende bovenbenen: compeed anti blaren stick (oid). Dat flots ik dan zo over de plek waar het schuurt en dan heb ik neeergens meer last van.
Welke broekjes gebruiken jullie dan? Link?
Nu ga ik nog even bb in onesie zoeken, hihihi.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
DeuzeBabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die jurk is echt supermooi bij jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
DeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgeuh
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |