Ahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorry, ja ze hebben dus 2 verschillende shops.
die usa heeft minder ombre kleuren
je wilt niet weten hoeveel ik in mijn lv speedy stouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er past nog godverdomme veel in voor zo'n kleine tas
Die is ook wel epicquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal het nog beter vertellen. Ik heb grease nognooit in 1 keer gezienhet einde 24 keer, het begin 1 keer, dat idee.
Mijn eerste aanvaring met grease was in London, de musical
Ja maar vliegende auto!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen die auto die gaat vliegen op het eind is stom(de rest niet
d'uhh
)
Jup idd want anders word je gepestquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar vliegende auto!![]()
Ik vind eigenlijk vooral de boodschap van de film heel mooi. "als mensen je niet accepteren zoals je bent, dan moet je dus veranderen in iemand heul anders"
hehe ja iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar vliegende auto!![]()
Ik vind eigenlijk vooral de boodschap van de film heel mooi. "als mensen je niet accepteren zoals je bent, dan moet je dus veranderen in iemand heul anders"
roken en een lycra catsuitquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Wees vooral niet jezelf, daar krijg je de man niet mee! Met roken daarentegen"
Zou ze in die vliegende auto ontmaagd zijn?quote:
Da's geen leer jongequote:
Het ziet er leerachtig iets uitquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.boohoo.com/eur(...)x=0&searchsubmit.y=0
OMG JAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
PRIEM WE MOETNE EEN LEREN BROEK VOOR ONS SOAD CONCERT
MI van mijn reet in discopants.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Volgens een of andere blogger kleedt een discopants heel mooi af dus kan best
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat ik het aan Paul vertelde en toen zei hij 'NOES WHYYYYYYY' en toen liet ik die foto zien en toen zei hij 'Oh, maar als 'ie er zķ uitziet wil ik er ook wel 1!'![]()
![]()
Twéé echtscheidingen om 1 onesie
Nope.gifquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
NOOOOOOOquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat ik het aan Paul vertelde en toen zei hij 'NOES WHYYYYYYY' en toen liet ik die foto zien en toen zei hij 'Oh, maar als 'ie er zķ uitziet wil ik er ook wel 1!'![]()
![]()
Ook jij mag even bij mij komen inwonenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik zie nu een rollade voor mequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook jij mag even bij mij komen inwonen![]()
![]()
Hahah ja ik had ook al mijn bedenkingen... Blogster heeft zelf maat 36 dus dan kleedt alles af. Vraag me af hoe dat uit zou zien in een andere maat.quote:
Eng.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ja ik had ook al mijn bedenkingen... Blogster heeft zelf maat 36 dus dan kleedt alles af. Vraag me af hoe dat uit zou zien in een andere maat.
Ik zoe nog steeds een rollade voor mequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ja ik had ook al mijn bedenkingen... Blogster heeft zelf maat 36 dus dan kleedt alles af. Vraag me af hoe dat uit zou zien in een andere maat.
Ermahgerd, dat klinkt echt fantastisch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo'n broek en een te strak visnet topje erover. ROLLADE GALORE
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat klinkt echt fantastisch.
Ik zie me het helemaal voor me bij hem jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik laat die onesies dus écht niet aan Jodokus zien he! Die draagt het liefst nog steeds zijn housebroekdus dit zal hij ook wel wat vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |