quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die gallaxy legging...Dat snap ik dan weer niet (samen met die frietleggings/truien van vanmiddag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet iedereen vind em tof idd
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Lol so truequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij jou zouden ze epic staan. Niet naar je werk aandoen though![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hahaha sommige staan het wel tof hoor. Maar zou het dus zelf niet durven. En als je hem zo aantrekt met lange trui is al beter dan gewoon al broek met kort truitje erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet iedereen vind em tof idd
Ik ben ook klein maar heb er een gekocht ermahgerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow die maxirokken vind ik wel cool, maar staat mij niet denk ik (en ik ben te klein) en weet niet wat ik eraan moet doen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind ze fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet iedereen vind em tof idd
Maar mijn smaak is geen graadmeter
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Maak 'm dan wat korter?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb een maxidress en die kan ik alleen aan met mij hele hoge wedges...dan komt hij net niet op de grond.
Tokkieomaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind ze fantastisch!
Maar mijn smaak is geen graadmeter
Dit, alleen vind ik mezelf er geen type voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou van maxi-dresses...vooral de flowy ones
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat ik het aan Paul vertelde en toen zei hij 'NOES WHYYYYYYY' en toen liet ik die foto zien en toen zei hij 'Oh, maar als 'ie er zó uitziet wil ik er ook wel 1!'![]()
![]()
Twéé echtscheidingen om 1 onesie
Ja, dabedoellik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs in een maxi dress*spuwt drinken uit*
Bij puckzzz of priem of mandyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dabedoellik.
Maar ze zien er wel tof uit.
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
1 keer een maxidress aan gedaan, ik leek wel zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was jouw perceptie denk ik...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn andere is oranje rood bruinquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
k vind die galaxy leggings wel tof maar ze zijn altijd veel blauw en paars, heb liever wat bruinig ofzo dan zou t vet zijn
Dat heb ik met jumpsuits....quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
link van oranje rood bruin?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn andere is oranje rood bruin
Overigens: deze: http://www.boohoo.com/dis(...)-pants/invt/azz45491
En ik doe er idd lang shirt of blouse over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |