Maar 8 cm wordt hier vaak aangegeven als ultiem comfortabel enzo en voor mij is dat toch serieus hoogquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! Mijn hoge pumps hou ik ook maar een paar uur vol
Welke maat heb jij ook alweer? 36 toch? Dan is dat ook hoog!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar 8 cm wordt hier vaak aangegeven als ultiem comfortabel enzo en voor mij is dat toch serieus hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem dus gepast, hij was toen van 280 naar 190. Nu is hij 50% dus 140
Gokken op de 70% dat hij er nog is of gewoon halen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2013 22:17:14 ]
quote:
Ik weet niet hoe het voor de rest zit, maar grotere voeten = minder killing hoek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar 8 cm wordt hier vaak aangegeven als ultiem comfortabel enzo en voor mij is dat toch serieus hoog
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Joerk aan:ik vind leuk, maar weet niet of 140 euro leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem dus gepast, hij was toen van 280 naar 190. Nu is hij 50% dus 140
Gokken op de 70% dat hij er nog is of gewoon halen?disclaimer
zeker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor de rest zit, maar grotere voeten = minder killing hoek.
Pluspunt: De stof was echt goede dikke kwaliteitquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind leuk, maar weet niet of 140 euro leuk...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Joerk aan:BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem dus gepast, hij was toen van 280 naar 190. Nu is hij 50% dus 140
Gokken op de 70% dat hij er nog is of gewoon halen?halen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kleine 36 jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke maat heb jij ook alweer? 36 toch? Dan is dat ook hoog!
Ik heb een paar met 10 cm en daarbij heb ik in no time last van mijn enkelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn meest comfy schoenen (die zwarte pumps) heeft een hakhoogte van 7cm. De meeste zijn 10cm die ik heb en dan een aantal 13 met 2cm plateau ofzo.
En de ene schoen met 10cm zit soms veel beter dan een andere met 8cmscheelt gewoon ook per schoen
Dit..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind leuk, maar weet niet of 140 euro leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |