SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Ohja, dan zijn er zekere lieden die m kapen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, sorry. Om zo snel een nieuwe te verzinnen lukte niet.
Monpellier staat bekend om zijn bloeiende duivensport op amateur niveau. Het is geen Den Haag, maar ook daar kunnen ze er wat vanquote:
Wel een lekkere dochter, jammer dat ze al geworpen heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een kijkje bij de Planckaerts.....
Nu gaan de kijkcijfers het plafond in.
Draag jij ook een capuchon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monpellier staat bekend om zijn bloeiende duivensport op amateur niveau. Het is geen Den Haag, maar ook daar kunnen ze er wat van
Zij hadden toen ook die serie toch? Helemaal gekquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een kijkje bij de Planckaerts.....
Nu gaan de kijkcijfers het plafond in.
Da;s nog niet zo'n punt, maar dan krijg je weer 2 of 3 topics. Da's zo'n zooitjequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, dan zijn er zekere lieden die m kapen he
Daarom komt RTL7 binnenkort met Topic'O'Mania. Dat is tijdens de Alpe d'Huez rit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, dan zijn er zekere lieden die m kapen he
Kohler was wel een heldquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
Basler, Mattheus en Kohler. Dat is straks wel een veld vol galbakken zeg.
In Monpellier schijnen ze bijzonder positief te staan tegenover een uiterst innovatief GPS systeem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monpellier staat bekend om zijn bloeiende duivensport op amateur niveau. Het is geen Den Haag, maar ook daar kunnen ze er wat van
Bah duivenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de Pfaffs? Niet fucken met Jean Marie héquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij hadden toen ook die serie toch? Helemaal gek
Het WK topics kapen 2012 is gewonnen door 422 toch? Maar dit jaar hebben we superniger als waardig uitdager.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom komt RTL7 binnenkort met Topic'O'Mania. Dat is tijdens de Alpe d'Huez rit.
jean Marie met zijn gesponsorde truitjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de Pfaffs? Niet fucken met Jean Marie hé
Die viel nog redelijk mee. Zuur voor hem dat hij zijn laatste wedstrijd uit het veld werd gestuurd, al was dat natuurlijk wel gunstig.quote:
De Planckaerts, ze woonden toen in een aftandse blokhut in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij keken daar vroeger naar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
jean Marie met zijn gesponsorde truitjes
Ja daar staan paaltjes met een GPS systeem om de kilometer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Monpellier schijnen ze bijzonder positief te staan tegenover een uiterst innovatief GPS systeem.
Deze grap kwam niet aan bij capuchon jongen. Hij ging steeds dieper in op de duiven materie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe![]()
Schijtbeesten op mijn balkon.
Om de kilometer een mannetje zetten om de tijd op te nemen is op zich niet zo'n slecht idee. Over 10 jaar zullen we capuchon_jongen allemaal eren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Monpellier schijnen ze bijzonder positief te staan tegenover een uiterst innovatief GPS systeem.
De mensen met de stopwatch staan voor paalquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar staan paaltjes met een GPS systeem om de kilometer.
Er is inderdaad wel weer spanning. Verder heb je net zoals bij het wielrennen te maken met schorsingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het WK topics kapen 2012 is gewonnen door 422 toch? Maar dit jaar hebben we superniger als waardig uitdager.
Ah. Nooit gezien dan. Ik ken heel die gozer uberhaupt niet, wel weet ik dat het een begenadigd acteur is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Planckaerts, ze woonden toen in een aftandse blokhut in de middle of nowhere.
Een GPS systeem vastgebonden aan een stuk of honderd duiven die om en nabij de route van de Tour vliegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar staan paaltjes met een GPS systeem om de kilometer.
Ik keek ook, alleen de eerste serie. Stelletje luiwammessen van kinderen. Bompa was wel cool.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij keken daar vroeger naar.
Ik heb mijn leven gemodelleerd naar het voorbeeld van Sam Gooris.
Neeneeneequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt daar ooit een grap bij aan dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap kwam niet aan bij capuchon jongen. Hij ging steeds dieper in op de duiven materie.
Den Nicholas lag de hele dag op de bank. Den Dave was een sissy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook, alleen de eerste serie. Stelletje luiwammessen van kinderen. Bompa was wel cool.
Zijn die nog niet weg... Kijk begint als leuk ,,, maar al gauw wil je er weer van af.. Gewoon afmaken ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe![]()
Schijtbeesten op mijn balkon.
Nee nee, daar hebben ze het idee verder geperfectioneerd. Het zijn geen Belgen hè.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen met de stopwatch staan voor paal
Dat is echt zo'n belg uit een mopquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt daar ooit een grap bij aan dan?
Echt tactisch is hij niet nee. Daar waar ik de duurzaamheid in mijn eerste posts in de wielerronde heb gekregen. Ik hoor Ducrot en Herbert sindsdien over niks anders meer spreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap kwam niet aan bij capuchon jongen. Hij ging steeds dieper in op de duiven materie.
Nicholas was bij ER wel leuk vond ik. Die Sam vond ik maar een idioot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Den Nicholas lag de hele dag op de bank. Den Dave was een sissy.
Maar Sam Gooris was gewoon een rasartiest met diepzinnige liedjes.
hoe?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die UC was voor mij een dik trauma. Milan net aan door tegen Roda, PSV onterecht verloren van FC Pierre en Borussia ook nog eens verloren, als was ik toen niet zo diehard als later.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die viel nog redelijk mee. Zuur voor hem dat hij zijn laatste wedstrijd uit het veld werd gestuurd, al was dat natuurlijk wel gunstig.
En de kids: Shania en Piano euh Keanoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nicholas was bij ER wel leuk vond ik. Die Sam vond ik maar een idioot.
Samquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nicholas was bij ER wel leuk vond ik. Die Sam vond ik maar een idioot.
2 jaar schorsing zie ik niet echt vaak, dat moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel weer spanning. Verder heb je net zoals bij het wielrennen te maken met schorsingen.
Ah die laatste won gisteren de prijs bij de Avondetappe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de kids: Shania en Piano euh Keano
Dat komt omdat ze altijd meewerken door namen te noemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar schorsing zie ik niet echt vaak, dat moet ik zeggen.
Adrie v/d Poelquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
Er was toch ook een wielrenner die als doping smoes iets met zijn duiven had? Of waren de ampullen van Vansevenant na zijn carrière voor zijn duiven?
Hij schijnt ook een FOK! clinic te gaan doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kan Aad volgend jaar in Utrecht heel veel downies blij maken
Wat vet dat je met aad op de foto staad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt tactisch is hij niet nee. Daar waar ik de duurzaamheid in mijn eerste posts in de wielerronde heb gekregen. Ik hoor Ducrot en Herbert sindsdien over niks anders meer spreken.
Ja en studentesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Wonen er alleen maar halve gare in Utrecht?
En nog Celine Dion als achtergrondmuziek zijn dag kan niet meer stukquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat vet dat je met aad op de foto staad.
Bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat vet dat je met aad op de foto staad.
En toch achteraf toen ie de tour uit moest zaten Mensjov en Boogerd te janken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was Rasmussen niet zo geliefd.
Oh het was serieus? Tofquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktTopscorer van het toernooi welteverstaan.
En mepte Boogerd een toeschouwer die hem uitmaakte voor dopeur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch achteraf toen ie de tour uit moest zaten Mensjov en Boogerd te janken.
Omdat ze dus voor niks hadden moeten afzien voor zo'n lul.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zag zichzelf al met de Tourwinnaar Parijs binnen komen. Daar doe je het voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, geen nieuw verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef opgebaarde het volgende:
Mooie verhalen boogie, hier hebben we wat aan
Al het werk voor niks. En geen premies en eer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso betere gasten dan vorig jaar. Mis alleen Ben van Beurten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef opgebaarde het volgende:
Mooie verhalen boogie, hier hebben we wat aan
Dan gaan we met zijn allen twitteren, heel boos.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moet niet van Johans spreektijd afgaan
Laat Tuitert maar thuis!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moet niet van Johans spreektijd afgaan
Nou en? De rondemissen ook nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, die weet niet of er lucht of zand in een tube zit.
Hij wilde de wielertransfer doornemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Joop Zoetemelk had afgelopen keer zijn blauwe bril op tafel liggen. Ik dacht die zal wel met voetbalnieuws komen, maar nee hoor.
Kwartier nog.quote:
supernegersquote:
Die zie je niet vaak op de fiets. Japanners ook niet.quote:
Als je zo doorgaat verander ik kleurder in kleuter hoor. Hoe hi-la-risch zou dat zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Nu tijd voor een echte presentator
Dikke pret jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat verander ik kleurder in kleuter hoor. Hoe hi-la-risch zou dat zijn
Mooi voor jou. Je mag 'm nu aan het gordijn afvegen. Dank u.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koert werkte ooit samen bij een bar met Femke Halsema, dat was "veel lullen, weinig neuken."
kan best subtieler jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Godsamme wat een lelijk reclameding op zijn overhemd
Als een dartpijl.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heee even dimmen over de kraanvogel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima showtje weer...100x beter dan gisteren.
Verschrikkelijk was het toen.quote:
Wat een kenkster.quote:
Nee. In deze opzet is het goed. Want je merkt gewoon een verschil tussen Gert die er elke dag zit en steeds met de anekdotes moet komen, en Gert die nu eens in de paar dagen komt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was het toen.
Ik vind dat Gert weer vaste gast moet worden dat maakt het extra leuk
Even vraagje, aangezien ik het niet snap, waarom in hemelnaam Gert vaste gast? Sterker nog, waarom uberhaupt meer dan 1x uitnodigen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Verschrikkelijk was het toen.
Ik vind dat Gert weer vaste gast moet worden dat maakt het extra leuk
Vanavond wordt het grote kanon ingezet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef Paxcon het volgende:
Met Gert is het inderdaad leuk, de rest van de afleveringen vallen behoorlijk tegen.
Derksenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond wordt het grote kanon ingezet.
Zooooooooooo beslist.nlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond wordt het grote kanon ingezet.
Misschien dat hij bij VI heel goed is, dat kijk ik niet dus dat weet ik niet, maar zodra het over een andere sport gaat komt hij walgelijk arrogant aanzetten alsof de grote meneer Derksen allemaal wel even weet hoe het gaat en ons wel even gaat komen vertellen dat de Nederlanders er niks van kunnen en geen mentaliteit hebben etc etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Derksen is dé vaderlandse held, naar mijn bescheiden mening.
Derksen is het protoype van de doorsnee Nederlander die overal een meninkje over heeft. Alleen krijgt hij er voor betaald en wij pleuren het op een forum neer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat hij bij VI heel goed is, dat kijk ik niet dus dat weet ik niet, maar zodra het over een andere sport gaat komt hij walgelijk arrogant aanzetten alsof de grote meneer Derksen allemaal wel even weet hoe het gaat en ons wel even gaat komen vertellen dat de Nederlanders er niks van kunnen en geen mentaliteit hebben etc etc.
Hij komt alleen maar om te zeuren, zonder er ook maar een kut vanaf te weten, echt te walgelijk voor woorden die vieze seniele gek
Dat klopt toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
alsof de grote meneer Derksen allemaal wel even weet hoe het gaat en ons wel even gaat komen vertellen dat de Nederlanders er niks van kunnen en geen mentaliteit hebben etc etc.
quote:
Sinds de doprspastoor met zijn niet rullevante meninkjes geen sigaren meer mag opsteken ben ik gestopt met kijken. Dit soort minachting van de kijker is onacceptabel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die niet naar VI kijken kan ik niet serieus nemen.
Vroeger vroeg de regisseur dat juist aan hem, of hij een sigaartje op wilde steken om een stamtafelsfeer te creëren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds de doprspastoor met zijn niet rullevante meninkjes geen sigaren meer mag opsteken ben ik gestopt met kijken. Dit soort minachting van de kijker is onacceptabel.
Lekker afgetraind bekkie heeft Derksen daar....geen wonder dat hij op de fiets gepasseerd werd door de lokale postbode.quote:
Sport aan tafelquote:
quote:
Ja mooie zelfspot.quote:
Inderdaad. Valt zeker niet tegenquote:
We blinken inderdaad uit in subtoppers en ereplaatsen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe naar het is om te zeggen, Derksen heeft wel gelijk.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Oneens met Johan over de aanvallers die alleen kunnen gaan en winnen. Die hebben we wel.
Boom, Hoogerland en Weening. Dat is het wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Oneens met Johan over de aanvallers die alleen kunnen gaan en winnen. Die hebben we wel.
Valt wel mee, er is nog geen bergrit geweest dus kan nog niet oordelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hoor, Johan raakt een blootliggende zenuw.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
En renners die snel komen, maar dan blijven hangen in hun talent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We blinken inderdaad uit in subtoppers en ereplaatsen.
alleen jammer dat ze niet mogen aanvallenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Dus dan zijn ze er idd en loopt Johan te zwetsen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Boom, Hoogerland en Weening. Dat is het wel.
Terpstraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Boom, Hoogerland en Weening. Dat is het wel.
Tja, dat is idd soms een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze niet mogen aanvallen
doet pijn in me hart om een renner als Terpstra te zien stoempen voor Cavendishquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, dat is idd soms een ander verhaal.
Vier zelfs. Die dan ook allemaal achter elkaar staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Twee Nederlanders bij de eerste 40. Johan heeft weer ongelijk.
Het is sowiezo onzinnig om nu al iets over het klassement te zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
of de waarheid luistert niet naar JDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
En dat terwijl er nog allemaal sprinters tussen staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Weening doet niet mee. Terpstra mag niet aanvallen en kan op echt bergachtig terrein niet mee. Alleen Boom en Hoogerland lijken me kanshebbers. En Mollema bij een uitgendunde sprint morgen, niet veel minder dan Valverde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze er idd en loopt Johan te zwetsen.
die hebben we nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Jij typt idd wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die Plankaert lult heel snel en rommelig door elkaar heel klote
Dat ook nog eens ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog allemaal sprinters tussen staan.
Ohjaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier zelfs. Die dan ook allemaal achter elkaar staan
Die gaan we morgen zien. Tenminste, dat verwacht ik wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contador heeft verstoppertje gespeeld.
Geen biefstuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |