SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Ohja, dan zijn er zekere lieden die m kapen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, sorry. Om zo snel een nieuwe te verzinnen lukte niet.
Monpellier staat bekend om zijn bloeiende duivensport op amateur niveau. Het is geen Den Haag, maar ook daar kunnen ze er wat vanquote:
Wel een lekkere dochter, jammer dat ze al geworpen heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een kijkje bij de Planckaerts.....
Nu gaan de kijkcijfers het plafond in.
Draag jij ook een capuchon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monpellier staat bekend om zijn bloeiende duivensport op amateur niveau. Het is geen Den Haag, maar ook daar kunnen ze er wat van
Zij hadden toen ook die serie toch? Helemaal gekquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een kijkje bij de Planckaerts.....
Nu gaan de kijkcijfers het plafond in.
Da;s nog niet zo'n punt, maar dan krijg je weer 2 of 3 topics. Da's zo'n zooitjequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, dan zijn er zekere lieden die m kapen he
Daarom komt RTL7 binnenkort met Topic'O'Mania. Dat is tijdens de Alpe d'Huez rit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, dan zijn er zekere lieden die m kapen he
Kohler was wel een heldquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
Basler, Mattheus en Kohler. Dat is straks wel een veld vol galbakken zeg.
In Monpellier schijnen ze bijzonder positief te staan tegenover een uiterst innovatief GPS systeem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monpellier staat bekend om zijn bloeiende duivensport op amateur niveau. Het is geen Den Haag, maar ook daar kunnen ze er wat van
Bah duivenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de Pfaffs? Niet fucken met Jean Marie héquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij hadden toen ook die serie toch? Helemaal gek
Het WK topics kapen 2012 is gewonnen door 422 toch? Maar dit jaar hebben we superniger als waardig uitdager.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom komt RTL7 binnenkort met Topic'O'Mania. Dat is tijdens de Alpe d'Huez rit.
jean Marie met zijn gesponsorde truitjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de Pfaffs? Niet fucken met Jean Marie hé
Die viel nog redelijk mee. Zuur voor hem dat hij zijn laatste wedstrijd uit het veld werd gestuurd, al was dat natuurlijk wel gunstig.quote:
De Planckaerts, ze woonden toen in een aftandse blokhut in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij keken daar vroeger naar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
jean Marie met zijn gesponsorde truitjes
Ja daar staan paaltjes met een GPS systeem om de kilometer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Monpellier schijnen ze bijzonder positief te staan tegenover een uiterst innovatief GPS systeem.
Deze grap kwam niet aan bij capuchon jongen. Hij ging steeds dieper in op de duiven materie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe![]()
Schijtbeesten op mijn balkon.
Om de kilometer een mannetje zetten om de tijd op te nemen is op zich niet zo'n slecht idee. Over 10 jaar zullen we capuchon_jongen allemaal eren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Monpellier schijnen ze bijzonder positief te staan tegenover een uiterst innovatief GPS systeem.
De mensen met de stopwatch staan voor paalquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar staan paaltjes met een GPS systeem om de kilometer.
Er is inderdaad wel weer spanning. Verder heb je net zoals bij het wielrennen te maken met schorsingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het WK topics kapen 2012 is gewonnen door 422 toch? Maar dit jaar hebben we superniger als waardig uitdager.
Ah. Nooit gezien dan. Ik ken heel die gozer uberhaupt niet, wel weet ik dat het een begenadigd acteur is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Planckaerts, ze woonden toen in een aftandse blokhut in de middle of nowhere.
Een GPS systeem vastgebonden aan een stuk of honderd duiven die om en nabij de route van de Tour vliegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar staan paaltjes met een GPS systeem om de kilometer.
Ik keek ook, alleen de eerste serie. Stelletje luiwammessen van kinderen. Bompa was wel cool.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij keken daar vroeger naar.
Ik heb mijn leven gemodelleerd naar het voorbeeld van Sam Gooris.
Neeneeneequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt daar ooit een grap bij aan dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap kwam niet aan bij capuchon jongen. Hij ging steeds dieper in op de duiven materie.
Den Nicholas lag de hele dag op de bank. Den Dave was een sissy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook, alleen de eerste serie. Stelletje luiwammessen van kinderen. Bompa was wel cool.
Zijn die nog niet weg... Kijk begint als leuk ,,, maar al gauw wil je er weer van af.. Gewoon afmaken ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe![]()
Schijtbeesten op mijn balkon.
Nee nee, daar hebben ze het idee verder geperfectioneerd. Het zijn geen Belgen hè.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen met de stopwatch staan voor paal
Dat is echt zo'n belg uit een mopquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt daar ooit een grap bij aan dan?
Echt tactisch is hij niet nee. Daar waar ik de duurzaamheid in mijn eerste posts in de wielerronde heb gekregen. Ik hoor Ducrot en Herbert sindsdien over niks anders meer spreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap kwam niet aan bij capuchon jongen. Hij ging steeds dieper in op de duiven materie.
Nicholas was bij ER wel leuk vond ik. Die Sam vond ik maar een idioot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Den Nicholas lag de hele dag op de bank. Den Dave was een sissy.
Maar Sam Gooris was gewoon een rasartiest met diepzinnige liedjes.
hoe?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die UC was voor mij een dik trauma. Milan net aan door tegen Roda, PSV onterecht verloren van FC Pierre en Borussia ook nog eens verloren, als was ik toen niet zo diehard als later.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die viel nog redelijk mee. Zuur voor hem dat hij zijn laatste wedstrijd uit het veld werd gestuurd, al was dat natuurlijk wel gunstig.
En de kids: Shania en Piano euh Keanoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nicholas was bij ER wel leuk vond ik. Die Sam vond ik maar een idioot.
Samquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nicholas was bij ER wel leuk vond ik. Die Sam vond ik maar een idioot.
2 jaar schorsing zie ik niet echt vaak, dat moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel weer spanning. Verder heb je net zoals bij het wielrennen te maken met schorsingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |